Iemand de Philips Pronto????

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Ik wil de (ultieme) universele Remote Control gaan kopen binnenkort...maar wil als het kan jullie eventuele ervaring horen;)

(voor de mensen die niet weten wat dit is:
das een universele afstands bediening voor Audio/Video maar ook lichtschakelaar e.d. met een enorme LCD display en te configureren via de PC)

Kijk op http://www.pronto.philips.com

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoeveel gaat dit speelgoedje kosten?

20*350ZO45°

Verwijderd

En ik wil hem ook niet want je hebt er twee handen voor nodig. Een om hem vast te houden en een om te bedienen en dat is niet handig.
Ik heb een keer een Sony AB gehad die ook zo groot was dat je twee handen nodig had en daardoor heb ik hem nooit gebruikt.

• Rozz

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Bij http://www.e-goodies.nl staat ie voor "de aanbiedings" prijs van Fl 569,=:(

Ok hij is aan de grote kant....maar je hoeft niet meer met 4-5 andere AB`s te kloten.

• Kyoko
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 12:28
Ik wilde m aanvankelijk ook, maar wacht toch maar ff op de kleuren versie. Zit er toch niet echt om te springen, ookal liggen er wel 4 afstandsbedieningen op m'n tafel..

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Cambridge Audio kwam een paar jaar met The Remote Angel (300,-); en als je een Palm IIIxe koopt voor 500,- kun je die ook als AB gebruiken...:)
't is maar een weet...

Verwijderd

je kunt misschien beter uitkijken naar een marantz rc5000. Dit is exact hetzelfde als de pronto ,echter een stukje goedkoper.
Marantz word inclusief dockingstation verkocht. De pronto dockingstation moet je er los bijhalen!
mzzl jeroen

• Rozz

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Klopt....was ik nu ook al achter;)

Alleen de Pronto versie II..wanneer zou die uitkomen? niemand weet iets definitiefs.

BTW in de USA verkopen ze de Pronto met blauwe scherm ipv groen...ook wel cool:)

En de Palm?? tja...ik wil een AB geen MobielPC;) neem ik hem toch steeds naar m`n werk..en dan thuis, oooh shit...AB ligt nog op m`n werk;)

Verwijderd

Ikzelf heb dr eentje( marantz rc5000 dus) en ik moet zeggen..In het begin is het ff wennen met de bediening(2 handen dus) maar na 1 maandje valt het allemaal wel mee. Ook het via de peecee invoeren van icoontjes en codes van verschillende apparaten is een pies of keek zullen we maar zeggen. En tetris erop spelen is ook leuk..hehehe.Tip dus: neem de Marantz..dus met dockingstation enz...grtzzz
Pagina: 1