Toon posts:

tvout altijd aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om tvout (geforce4mx) altijd aan te hebben staan?
windows millenium of windows XP.
nu is het bij rebooten weer weg......

Verwijderd

Denk 't niet want, als je je reboot kan je Nview of Twinview niet draaien.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:18
Als ik mijn videokaart (Asus geforce 2 mx400) op kloon zet en reboot dan blijft die instelling anders overeind (onder windows) als ik reboot hoor. Kortom mijn tv-out staat altijd aan.
Dus het is mogelijk

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-08 14:32

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Tis wel mogenlijk ik heb een geforce 4 mx440 en als ik reboot staat me tv-out altijd aan ... gewoon nvieuw op kloon zetten ..

Be fast .... Be furious....

Verwijderd

Met TVTool kan het wel.
Deze kun je bij het opstarten laten laden en hem dan direct in TV mode laten springen.

Verwijderd

Je kan ook je monitor niet aansluiten dan pakt hij ook automagisch je tv.
Wel er voor zorgen dat je drivers met nview geinstaleerd hebt en je de eerste keer wel een monitor nodig hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 11:24:
Met TVTool kan het wel.
Deze kun je bij het opstarten laten laden en hem dan direct in TV mode laten springen.
Ik heb overal in TV tool gezocht, maar nergens deze optie gevonden. In elk geval geen werkende optie... :(

(heb geregistreerde versie)

Verwijderd

Dit kan wel, maar kan ook afhankelijk zijn van welke videokaart je hebt. Recentelijk is hier in een topic nog een lijstje gemaakt met kaarten waarbij het iig WEL lukt. Overigens is dat lang niet het enige topic waarin deze vraag al is behandeld; daarom gaat deze dicht met een verwijzing naar de search. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.