Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Leuk, maar om het nou Ubergadget te noemen?!?!?!
No production networks were harmed during this posting
Ik vind t toch een beetje onoverzichtelijk hoor. Al die dingen in die taskbar, je kan nog net de icoontjes zien, maar meer ook niet. En helemaal die iconen op je desktop, das toch ook niet handig zo groot. Nee, geef mij maar lekker mn Palm m515
P R N D
Het is idd gewoon windows, en daar is dat scherm gewoon veeels te klein voor om zoiets teweeg te brengen imho.nose schreef op 01 augustus 2002 @ 00:06:
Ik vind t toch een beetje onoverzichtelijk hoor. Al die dingen in die taskbar
Zeker mooi, maar IE5.5 is mooi, maar 0.01% is geschikt voor zo'n schermpje.
Zelfs 640*480 is tegenwoordig al te klein om fatsoendelijk te surfen, laat staan zo'n scherm.
Maargoed, een PDA haal je ook niet om te surfen, maar om te werken
Er staat nergens hoe "krachtig" hij is. Waarschijnlijk niet meer dan 266 MHz... Het is gewoon een PDA met een Windows CE 4.0 ipv van CE 3.0 op andere PDA's. De extra features daarvan zijn ook niet echt fenomenaal ook is er nu een grote software incompactibiliteit (wat een woord).ErectionJackson schreef op 31 juli 2002 @ 10:32:
Op http://www.digit-life.com/articles/dot320/ staat een PDA met het Windows CE.NET OS. Veel screens! Je hebt daarmee echt een kleine krachtige pc in je broekzak:
Ik vind een windows rip off op een PDA sowieso niks. PALM OS of EPOC is puur en alleen bedoeld voor op een PDA, met een klein scherm, beperkte hardware/invoermogelijkheden. Omdat die software er veel beter is toegespist op die PDA kan hij met inferieure hardware relatief veel beter presteren tegen lagere kosten en batterijverbruik.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met krachtig bedoelde ik dat je er veel mee kunt en dat kan ook. Het fijne van een Windows versie op je PDA is dat je je niet aan hoeft te passen aan het apparaatje, maar je m direct kunt gebruiken. Net alsof je even een mini-versie van je pc in je zak hebt. Vind ik toch wel erg handig 
Maar zoals ik al zei zal dit waarschijnlijk gebruikt gaan worden voor de volgende versie van PocketPC, dus de interface verandert dan helemaal. Maar qua functies en mogelijkheden is dit toch weer een stap in de goede richting
Maar zoals ik al zei zal dit waarschijnlijk gebruikt gaan worden voor de volgende versie van PocketPC, dus de interface verandert dan helemaal. Maar qua functies en mogelijkheden is dit toch weer een stap in de goede richting
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1