Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan niet meer sms èn met m`n 3310 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, even de situatie, ik ben op vakantie geweest, ik probeerde daar met m`n 3310 te sms-en (Kaart-KPN) nou, als je er 0031 voor zette zou je gewoon moeten kunnen sms-en, maar probeerde ik te versturen, stond er ''check netwerkdiensten". ik denk dat zal dan wel aan dat netwerk hier liggen, geprobeerd met de foon van m`n ma, en die deed het wel (kaart-Libertel).
Nou terug in Nederland wil ik een berichtje sturen, maar ik krijg nog steeds die melding... Ik heb echt al zo ongeveer elke optie bekeken, maar niets heeft tot nu toe geholpen.
Ik hoop dat een van jullie weet wat te doen!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-11 20:07

FastBunny

Give it the Works !

Moet je er niet +316 blablabla van maken? dus de 0 van ht hnummer weglapen!

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05-2023
Staat dat servicecentrum oid nummer er nog goed in?

Specs

Verwijderd

Al die nokias haperen snel, de mijne (5110 ofzo) de gaat vaak ineens uit :?

Maar iig, ik heb ook kpn-prepaid, en ik zou ook moeten kunnen sms/bellen in het buitenland, maar hij doet nikd als ik sms, oftewel, ze zeggen wel dat het kan, maar het kan dus niet. zowel, dan waarschijnlijk maar bij sommige netwerken in het buitenland. Maar de melding had ik niet meer in nederland iig.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik ben pas geleden in Thailand geweest en daar werkt mijn KPN prepaid gewoon. is wel errug duur!!!!

(+31 voor het nummer zetten btw, en uiteraard de 0 bij een 06 nummer weg laten)

topicstarter: kun je nog wel gewoon bellen? bij mij valt de antenne soms uit. nokia 3210. anders idd even je servicenummer checken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
en voor prepaid en abo zijn er verschillende smscentrales dacht ik.. maar idd +31 er voor zetten zou doorgaans moeten werken.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
sh4d0wman schreef op 31 juli 2002 @ 10:31:
ik ben pas geleden in Thailand geweest en daar werkt mijn KPN prepaid gewoon. is wel errug duur!!!!

(+31 voor het nummer zetten btw, en uiteraard de 0 bij een 06 nummer weg laten)

topicstarter: kun je nog wel gewoon bellen? bij mij valt de antenne soms uit. nokia 3210. anders idd even je servicenummer checken.
Ja bellen kan nog, alleen sms niet meer. uiteraard had ik de 0 weggelaten, maar het vreemde is dat ik nu hier in Nederland ook niet meer kan sms-en.
op vaantie had ik wel per ongeluk dat servicenummer eruit gegooid, maar dat heb ik er weer in gezet.

/me krijgt een donker vermoeden...

Ik zal toch niet her verkeerde nummer erin gezet hebben :7
+31653131313 ????

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Nummer van SMS-centrale: +31653131314 (KPN PrePay)

XBOX 360 Gamertag

Verwijderd

Topicstarter
AAAARGGGGHHHH

/me kan zichzelf wel voor z`n idiote kop slaan

danke SquareHugo !

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05-2023
Zal ik mee helpen slaan?? ;) ;) ;)

Specs

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 10:18:
Nou, even de situatie, ik ben op vakantie geweest, ik probeerde daar met m`n 3310 te sms-en (Kaart-KPN) nou, als je er 0031 voor zette zou je gewoon moeten kunnen sms-en, maar probeerde ik te versturen, stond er ''check netwerkdiensten". ik denk dat zal dan wel aan dat netwerk hier liggen, geprobeerd met de foon van m`n ma, en die deed het wel (kaart-Libertel).
Nou terug in Nederland wil ik een berichtje sturen, maar ik krijg nog steeds die melding... Ik heb echt al zo ongeveer elke optie bekeken, maar niets heeft tot nu toe geholpen.
Ik hoop dat een van jullie weet wat te doen!
Als ik die melding krijg is mn beltegoed op (libertel)

Dus kijk je beltegoed ff na. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Destruction op 31-07-2002 14:35 . Reden: Verkeerd nummer van berichtencentrale.. kan ook ja :P ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1