• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 13:56
Nou wanneer komen die dingen? >:)
KPN zegt eind dit jaar, terwijl ze het voor deze zomer hadden belooft.

Maarja I-mode flopt aardig (vind ik, denk ik)...

Hoe zit dat nou dus, komen er nog nieuwe?

Verwijderd

ja, toshiba schijnt met een modelletje te komen voor i-Mode... Dat las ik in de connexie... Wanneer precies is nog onbekend. Momenteel heeft i-Mode toch al 11000 gebruikers. Dat vind ik best veel!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ze hadden er nu al ongeveer 30.000 moeten hebben, dus het gaat niet echt lekker :P Maar die NEC telefoon is een vreselijk ding en dat hele i-mode slaat ook nergens op natuurlijk. We shall see :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 31 juli 2002 @ 10:06:
Ze hadden er nu al ongeveer 30.000 moeten hebben, dus het gaat niet echt lekker :P Maar die NEC telefoon is een vreselijk ding en dat hele i-mode slaat ook nergens op natuurlijk. We shall see :)
Ik heb zo'n nec en vind het helemaal geen vreselijk ding :?
Verklaar je nader.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-02 23:25

Armada

-Wat wil je weten?-

ErectionJackson schreef op 31 juli 2002 @ 10:06:
Waar haal jij in godesnaam vandaan dat de teller op 30.000 had moeten staan?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 20:15
Ik vind die NEC persoonlijk Eeerrrruuugg groot. Ik had de Samsung T100 gezien, en dacht dat die ook i-mode was.... helaas niet. :(

Verwijderd

Aeon schreef op 31 juli 2002 @ 10:40:
Ik vind die NEC persoonlijk Eeerrrruuugg groot. Ik had de Samsung T100 gezien, en dacht dat die ook i-mode was.... helaas niet. :(
Vind je het gek met zo'n groot scherm.

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Alle toestellen worden weer groter, moet je maar eens naar prototypes kijken.

weinig tot niks..

Verwijderd

het grote scherm is vooral gebouwd om i-Mode goed tot zijn recht te laten komen. Dit geldt trouwens niet voor de toschiba die eraan komt, want die lijkt erg veel op de Alcatel 511 alleen dan met kleurenscherm. Maar zo'n klein scherm lijkt mij ook niet handig voor zoveel info en menuutjes... De T100 vind ik wel groot, gezien deze geen i-Mode aanbied.... de NEC is dan nog enigzins te verklaren...

Verwijderd

Tis toch dom, wat moet je met imode?? Lijkt me niet echt lekker gaan super langzaam en een beeld van 'auw kut' zo klein! Nou en da's allemaal lekker duur!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-02 23:25

Armada

-Wat wil je weten?-

Wat de meeste tegenstanders zo makkelijk vergeten is de e-mail die je er mee kan versturen. SMS à 50 guldencent per bericht (160 tekens) of e-mailtje van duizend tekens voor zo'n 2,5 eurocent. Als ik geen GSM van mijn werkgever had, dan wist ik het wel..

Trouwens, sinds wanneer is de houding hier op GoT: "Wat moet je er mee?".

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 10:47:
[...]

Vind je het gek met zo'n groot scherm.
ja dat vind ik wel gek ja

http://www.sonyericsson.com/P800/

117 x 59 x 27 mm

DIE ROELT!!

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inderdaad, is het al duidelijk wanneer die in Nederland uitkomt?

Verwijderd

ik heb een foto gevonden van dat Toshiba toestel... dat is een stuk compacter (op de foto dan...)

http://www.bellen.com/gsmtoestel/toshiba_ts21i.gif

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tjah, ze probeerden mij ook 1 aan te smeren. Veelste duur! |:(

Whatever.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:25:
ik heb een foto gevonden van dat Toshiba toestel... dat is een stuk compacter (op de foto dan...)

http://www.bellen.com/gsmtoestel/toshiba_ts21i.gif
Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/81696.1.g.jpg

inderdaad.

Hier http://www.japon.net/imode/imodenews20000615.shtml#6/30 vind je ook imode nieuws.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Waarom omslachtig doen met imode :?

Ga lekker voor PocketPC in combo met een Telefoon, grote voordeel is dat je ook normale websites kan bezoeken, daarnaast is er ontiegelijk veel software beschikbaar en kan je je ppc tevens als:

-divx player
-mp3 player
-Backup medium :P
-Spelcomputer
-Afstandbediening

Gebruiken.

Kortom dat I-Mode wordt een flop en over een jaartje zit je mooi met een nutteloos toestel opgescheept.

Verwijderd

Schijnt dat het helemaal niet zo lekker gaat met imode.

Zat gister naar RTL Z te kijken en uit het onderzoek bleek dat de meeste gebruikers het hebben vanwege de spelletjes en ringtones, de verkeerde doelgroep dus

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
De klanten krijgen binnenkort bovendien de keuze uit meer toestellen. "Binnen zes weken zal er een nieuw toestel van Toshiba op de markt komen. En er komt ook een nieuwe Nec", aldus Scheepbouwer.
bron: www. webwereld.nl

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-03 16:10

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 10:00:
ja, toshiba schijnt met een modelletje te komen voor i-Mode... Dat las ik in de connexie... Wanneer precies is nog onbekend. Momenteel heeft i-Mode toch al 11000 gebruikers. Dat vind ik best veel!
heel goed. Waarvan 80000 duitsers zijn...

.

Verwijderd

11.000 gebruikers, waarvan 80.000 duitsers.

Ik was altijd wel goed in wiskunde, maar dit raadseltje kan ik niet echt oplossen

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het grootste deel van de Nederlandse gebruikers zijn KPN medewerkers (volgens m'n pa die er werkt)

En logisch, want I-mode zuigt bigtime :r

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:07 ]

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 13:56
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 07:39:
Hier in de winkel zeggen ze dat i-mode een tussenvorm is voor iets heel nieuws, iemand enig idee wat? (Zelf hoef ik dat allemaal niet zo nodig want ik koop toch een telefoon om te bellen en niet om spelletjes op te spelen?)
UMTS |:(

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:07 ]

Verwijderd

Ik zal jullie effe uit de droom helpen. Wat "men" wil is een steeds groter wordend display om zoveel mogelijk informatie over te dragen. Daarbij kan het toetsenbord niet kleiner gemaakt worden, omdat de toetsen dan niet meer te bedienen zijn. Kortom, telefoons worden groter omdat het display groter moet. Wel worden ze platter, en worden diversie componenten geintegreerd. Zo zal de speaker uit de telefoon verdwijnen. In de plaats daarvan komt het "zingende beeldscherm". Door het beeldscherm te laten vibreren worden geluidsgolven gegenereerd. het geluid van zo'n zingend beeldscherm is er goed. Door de speaker weg te laten besparen "wij" weer 1 cm in hoogte, of kunnen het display 1 cm langer maken (hetgeen weer goed is voor de dynamiek van een zingend scherm).

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:28
Er zijn ongeveer 110000 gebruikers. 80000 Duitsers en 30000 Nederlanders.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ach het is gewoon wel een leuk systeem voor nu. Snelheid is goed genoeg en je moet toch ergens beginnen om het grote publiek aan te laten wennen. Anders krijg je nooit een markt die groot genoeg is.
Komt allemaal wel goed met mobiel internet denk ik, alleen duurt het gewoon nog even. De toestellen zijn langzamerhand beter aan het worden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Pc123 schreef op 21 augustus 2002 @ 13:26:
Er zijn ongeveer 110000 gebruikers. 80000 Duitsers en 30000 Nederlanders.
Waarvan de helft waarschijnlijk werknemers zijn ;)

Ik weet toevallig de bezoekcijfers van een Imode site, deze site is op Inet zo een beetje de populairste site van nederland, maar de Imode stats liggen nog onder het aantal van de site van piet met zijn hond homepage.

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:27:
Nee, geen UMTS.
Het is iets geheel anders.
Misschien bedoelden ze FOMA dat is in Japan de opvolger van iMode.

weinig tot niks..

Verwijderd

Ik kan merken dat een aantal mensen hier nog niet met i-mode gewerkt hebben. De diensten zijn super verzorgd, up-to-date en zeer uitgebreid. Betrouwbaar netwerk, ligt niet plat. E-mailen, foto's versturen, gewoon alle diensten van een vaste pc die je ook graag mobiel wilt hebben zijn aanwezig. I-mode is voor mensen die informatie anywhere, anytime tot hun beschikking willen hebben. I-mode gaat om de content, niet om een uiterlijk van een mobieltje. En alles kan beter. Zo ook de huidige NEC n21i. Maar waar zeur je over voor 99 euro. Toestel is boven modaal degelijk, niet zwaar, heeft een logische menustructuur, prachtige belgeluiden, uitstekend display en i-mode. Dat hij wat groter is en een kut accutijd heeft kun je best mee leven. Ze leveren al gratis een 2e accu.
Voor de echte freaks komt de SonyEricsson P800. Kost los zo'n 1000 euro, maar dan heb je ook wat. Van streaming video, tot fotocamera, touch screen display, 4096 kleuren display, 28 MB geheugen (uitbreidbaar tot 140 MB), memory-stick, bluetooth, wap 2.0, i-mode, MMS, MP3 speler, super uitgebreide kalenderfuncties, openen en bewerken van 24 meest gangbare bestandsformaten (inclusief foto's) en polyphonische beltonen. Tja, als je hem alleen gebruikt voor bellen (zoals de enkele conservatieven hierboven), dan is 150 gram erug zwaar, en 11 bij 6 cm erug groot. Ja, maar die kopen maar een Neukia 8850. :r En waar zie je die mensen patsen? Bij het nokia service point natuurlijk (om zogenaamd hun blauwe achtergrondverlichting in te laten bouwen) }:O

KPN investeert in i-mode en UMTS. Wie doet dat nog meer? Vodafone heeft de moed al op gegeven. Die zijn niet zo vooruitstrevend, zoals hun sponsoring van Ferrari Formule 1 doet vermoden. Ben kun je een serieuze beller ook niet aandoen, hoewel de consumentenbond anders doet vermoeden. De andere drie netwerkaanbieders zal ik helemaal niet over praten. Zij moeten net als Debitel het woord 'klantgericht' en 'service' nog uitvinden.
KPN mag dan wel bijna failliet zijn geweest, maar de andere aanbieders liggen nu al achter. Hun overlevingskansen in de toekomst worden met de dag kleiner, want de I-mode verkopen stijgen met de dag. :9

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 20:25:
Ik kan merken dat een aantal mensen hier nog niet met i-mode gewerkt hebben. De diensten zijn super verzorgd, up-to-date en zeer uitgebreid. Betrouwbaar netwerk, ligt niet plat. E-mailen, foto's versturen, gewoon alle diensten van een vaste pc die je ook graag mobiel wilt hebben zijn aanwezig. I-mode is voor (inclusief foto's)
KPN mag dan wel bijna failliet zijn geweest, maar de andere aanbieders liggen nu al achter. Hun overlevingskansen in de toekomst worden met de dag kleiner, want de I-mode verkopen stijgen met de dag. :9
Kijk daar hebben we de eerste werknemer van KPN. Krijg je daarvoor betaald?

Ik wil niet zeuren of zo hoor, maar als er 1 telefoonprovider in NL is die we niet serieus moeten nemen dan is het KPN wel.

Ik bel al 3 jaar met O2/Telfort en nog nooit ergens last mee gehad. Altijd goed ontvangst. En al zou kpn me dat toestel voor nop geven dan had ik het niet gedaan. Ik zou me dood schamen met zo'n toestel. Zit ik in de trein moet ik zeker naar de plee om te gaan bellen. Omdat anders de mensen zien dat ik een i-mode toestel heb en gruwelijk genaaid ben door KPN.

KPN is niets dan ELLENDE!!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bram schreef op 21 augustus 2002 @ 20:54:
[...]

Ik wil niet zeuren of zo hoor, maar als er 1 telefoonprovider in NL is die we niet serieus moeten nemen dan is het KPN wel.

Ik bel al 3 jaar met O2/Telfort en nog nooit ergens last mee gehad. Altijd goed ontvangst. En al zou kpn me dat toestel voor nop geven dan had ik het niet gedaan. Ik zou me dood schamen met zo'n toestel. Zit ik in de trein moet ik zeker naar de plee om te gaan bellen. Omdat anders de mensen zien dat ik een i-mode toestel heb en gruwelijk genaaid ben door KPN.

KPN is niets dan ELLENDE!!
dat i-mode + nec toestel is misschien wel grote ellende.. dat ben ik met je eens, maar het mobiele netwerk van KPN is veruit de beste..

Verwijderd

Bram schreef op 21 augustus 2002 @ 20:54:
[...]

Nee, ik heb nix met KPN te maken. Ik krijg er ook niet voor betaald. Zou je dat voor me willen regelen? :7

Trouwens, zou je je artikel willen onderbouwen? Zo gelooft natuurlijk niemand je.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:28
KPN niets dan ellende, zeker niet, de ontvangst is perfect, met Ben en Dutchtone valt hier niet eens te bellen. KPN werkt prima, ook binnen. De service kan natuurlijk beter maar ik heb met de service van KPN veel betere ervaringen dan bij de meeste andere bedrijven.

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Okay dat van KPN en ellende was een beetje verkeerd uitgedrukt. Ze hebben een goed netwerk.

Laat ik het dan zo zeggen:

I-Mode niets dan Ellende

Verwijderd

SonyEricsson P800 streaming video????? Ja, dan wel eerst uploaden naar je memorycard en DAN pas afspelen. Via de ether is dit nog toekomstmuziek. Als UMTS er uberhaupt komt tenminste. KNP heeft toegegeven gebakken lucht gekocht te hebben. Dat had iedere onnozel figuur toentertijd kunnen bedenken.
Pagina: 1