X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik zou eens de vorige reply opvolgen en in die zaak vragen naar Sharp.
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
moet je wel in het menuutje duiken als je aan het opnemen bent(pause).
Die auto gain is ook zooi, staat altijd heel zacht. Zo voorkomt ie natuurlijk wel leuk dat het gaat faden tijdens je muziek want het staat zo zacht dat clippen met normale line-out level apparatuur niet mogelijk is... Maar aan de andere kant worden je opnames nu ZO zacht dat het magere Sony versterkertje het al helemaal niet meer kan versterken tot hoorbaar niveau.
Kortom troep, gewoon een Sharp kopen dan heb je helemaal geen A.G.C. en kan je met de next/prev toetsen het recvol instellen.
\_Specs_/
Ik wilde eigenlijk niet aan Sharp, omdat ik dacht dat de Sony's veel beter waren.
Maar nu ik dit lees, zal ik mij eens flink gaan bedenken.
Wat ik vergeten was, is dat het i.v.b.m. veel mee-nemen wel een portable moet zijn.. dus....
[ Voor 0% gewijzigd door Apestaartje op 31-07-2002 14:13 . Reden: iets vergeten ]
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Dat is toch sinds het jaar 1900 ofzo een basisfunctie van elk geluidsopnameapparaat.
Behalve bij Sony dan....
Erg jammer dat zo'n budgetfuckmerk als S. meteen het vertrouwen in de gehele sector beschadigd!
Verwijderd
"heb al een sharp, samsung en een sony " ohja nooit geweten dat Samsung ook MD spelers maakte...
Maargoed het is algemeen bekend dat de Sharp MD spelers het mooist klinken dus waar praten we over
(@ dericteur, waar woon je,wat kost 'ie? )
Ook hier: Sharp de beste. Hebben ook de beste synchro recording. Werkt ook op de mic.
Verwijderd
groet
TrollAidix schreef op 02 augustus 2002 @ 12:54:
Erg jammer dat zo'n budgetfuckmerk als S. meteen het vertrouwen in de gehele sector beschadigd!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein