Connaisseur des femmes
Verwijderd
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Connaisseur des femmes
Mijn vraag is dat ik in mijn profiel zie dat ik 65 post hebt, maar wanneer ik zoek op mijn username zie ik er maar 28. In de FAQ last ik dat je na 30 dagen geregistreerd te zijn en meer dan 50 techposts, toegang zou krijgen tot Stuffis Generalis etc. etc. Zou iemand er even naar willen kijken???
Verwijderd
Post je ook geregeld in de "Gathering of Tweakers & T.net"-Hoofdgroep? Die tellen namelijk niet mee als techpost (uitgezonderd van TMF danRob.B schreef op 31 juli 2002 @ 15:54:
Ik weet niet of ik hier beter een nieuw topic voor had aan moeten maken, maar mijn vraag heeft hier ook betrekking op.
Mijn vraag is dat ik in mijn profiel zie dat ik 65 post hebt, maar wanneer ik zoek op mijn username zie ik er maar 28. In de FAQ last ik dat je na 30 dagen geregistreerd te zijn en meer dan 50 techposts, toegang zou krijgen tot Stuffis Generalis etc. etc. Zou iemand er even naar willen kijken???
TMF telt trouwens ook niet als tech-forum.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:27:
[...]
Post je ook geregeld in de "Gathering of Tweakers & T.net"-Hoofdgroep? Die tellen namelijk niet mee als techpost (uitgezonderd van TMF dan). Dat zijn dus LA, SM en TFF. Dus als je af en toe eens een fout draadje in SM meld of wat te vragen hebt in LA word dat, zoals ik ook net al zei, niet meegerekend als techpost; maar uiteraard wel als post in je profile opgeteld.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Volgens mij wel. In de LA-FAQ staat het volgende:
TMF word hier niet vermeld als "niet tech", dus maar aannemen dat het wel-tech is I guess....Niet tech :
De hele hoofdgroep General Chat m.u.v. W&L (Dus SG, NSTM, en de HK) en LA, TFF en SU.
Ach, weer wat geleerd.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Connaisseur des femmes
AaBbYyZz: sorry dat ik je vraag verstoor..
Bewijs je technische kennis dan eens
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Als je meerdere keren post in een topic vind hij maar een topic. Terwijl alle posts wel los worden geteld.Rob.B schreef op 31 juli 2002 @ 15:54:
Ik weet niet of ik hier beter een nieuw topic voor had aan moeten maken, maar mijn vraag heeft hier ook betrekking op.
Staat je datum goed? Cookies al een keer getrashed?AaBbYyZz schreef op 31 juli 2002 @ 09:24:
Sinds de vernieuwing kan ik niet meer in Stuffis Generalis en Sport/weer/auto's.... Wordt dit nog opgelost of ben ik er per ongeluk uitgeknikkerd?
Verwijderd
Log eens een keer uit en in.AaBbYyZz schreef op 31 juli 2002 @ 16:50:
Maar goed, nu weet ik nog niet waarom ik SG niet meer inkom...
Je status staat toch echt op SG access
Site is niet van mij. Geen spam. Wordt het wel zo gezien. Delete hem dan maar. Grappig bedoelt
Deze post was hiervoor: Startpagina PLAT?
Verwijder hem anders maar.
[ Voor 0% gewijzigd door Manual op 31-07-2002 23:49 . Reden: foutje ]
Rob.B schreef op 31 juli 2002 @ 23:47:
hmmm. Deze hoort hier niet.. sorry

Zie dat je hem al gevonden hebt