Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Dude..FastBunny schreef op 31 juli 2002 @ 09:22:
Ik zag bij Prefs een template keuze, is het niet een leuk idee om een tooltje ofzo vrij te geven waarmee de tweaksers zelf simpel een template kunnen maken en deze uploaden ?
Zodat je zelf kan kiezen welke kleuren er bijvoorbeeld gebruikt worden
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
tja, maar dan zal je 'm nog steeds moeten kunnen uploaden en toepassenFlat© schreef op 31 juli 2002 @ 09:35:
dat doe je toch gewoon in notepad, geen tooltjes voor nodig hoor
correct me if i'm wrong
https://wren.co/join/Devian
Let's hope soDevian schreef op 31 juli 2002 @ 11:21:
zover ikw eet is dit inderdaad mogelijk.. het tooltje bestaat ook al.. het is aan tweakers.net bv of ze dit vrijgeven aan de users.
correct me if i'm wrong
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
of gewoon in de cache-dir van je browser gooien|HunterPro| schreef op 31 juli 2002 @ 10:09:
[...]
tja, maar dan zal je 'm nog steeds moeten kunnen uploaden en toepassen
ik zit hier tegen 'n heel stijlvolle GoT aan te kijken
licht en donkergrijs
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Het zou wel leuk zijn als wij dit zelf kunnen doen.
Sweet
Na ok
Zou idd wel erg leuk zijn... kan je meteen een topic openen:
En hoe ziet jouw GoT Template er uit? Deel "X"
Ik denk dat we de Modjes eens lief aan moeten kijken
Verwijderd
Euh, dat valt allemaal reuze mee hoor.Suepahfly schreef op 31 juli 2002 @ 21:29:
JA, 47000 ofzow veschillende templates op de GoT server, vreet ook niet een klein beetje schijfruimte of trek ook niet een beetje dataverkeer
De vraag is alleen of je als T.net wel wil hebben dat men een andere look gebruikt dan de look van de website.
Dat is iets voor het MT/GoT-raad
Verwijderd
geef ze dit linkje zou ik zeggenVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:33:
[...]
Euh, dat valt allemaal reuze mee hoor.
De vraag is alleen of je als T.net wel wil hebben dat men een andere look gebruikt dan de look van de website.
Dat is iets voor het MT/GoT-raad
Help ons, Nelske
Verwijderd
Ik zal deze topic onder de aandacht brengen in ieder geval, maar je kan je voorstellen, dat andere zaken hogere prioriteiten hebben op het moment
Mij lijkt het geen verkeerd idee hoewel ik hem waarschijnlijk toch zo zal laten als nu.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Mjah, erm, stomgezegd: als de standaard look er gewoon zoals normaal uitziet, wat zou dan het probleem zijn? Ik bedoel, ik kan Gtk+ toch ook skinnen? Daar heeft de standaard Gnome installatie geen last van.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:33:
/me kijkt Nelske GoT-raad/MT even lief aan en hoopt op 't beste.
Allemaal pr0n tuxjes als achtergrond op GoT. Computers, sex tuxjes, pak er een biertje bij, wat wil je nog meer?

- de maker van de template-set moet redelijk wat templates doorworstelen en testen om alles in zijn gewenste look te hebben (lees: minimaal 1 a 2 dagen werk als je de basis layout al hebt ontworpen).
- de maker van de template-set moet bij updates zijn template-set updaten. Meestal zijn dit niet enorm ingewikkelde updates maar het moet wel gebeuren wil het goed blijven werken.
- de template-sets moeten door iemand van de crew nagelopen worden, want zoals je zal begrijpen kan je veel informatie halen door gebruik te maken van de beschikbare variablen.
Verwijderd
Ik zou graag zien dat je in je profile op kan nemen welke onderwerpen je het liefst bekijkt... en die alleen in een rij onder elkaar zet.
dit zou dus bij mij iets zijn zoals:
1
2
3
4
5
| - Gadget talk - Webdesign & Graphics - Programming & Webscripting - Tweakers Huiskamer - Lieve Adjes |
en verder kijk ik bijna nooit in de rest....
dus waarom zou ik de linkjes daarnaartoe willen zien
Verwijderd
je kan de indexpage van GoT toch al inklappen??Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:01:
ander idee
Ik zou graag zien dat je in je profile op kan nemen welke onderwerpen je het liefst bekijkt... en die alleen in een rij onder elkaar zet.
code:
1 2 3 4 5 - Gadget talk - Webdesign & Graphics - Programming & Webscripting - Tweakers Huiskamer - Lieve Adjes
is dat niet genoeg?
van harde ware kom ik alleen in:Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 15:06:
[...]
je kan de indexpage van GoT toch al inklappen??
is dat niet genoeg?
Casemodding & Elektronica
ofwel 6 (overbodige) fora.
Software:
behalve WOS en DPC zie ik de rest wel
en:
Netwerken
Network Troubleshooting
Professional Networking & Servers
Internet & Telefonie
Webdesign & Graphics
Programming & Webscripting
zijn helemaal dicht
Is mogelijk in mijn GoT-Browser, die nog niet is aangepast aan React.Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:01:
ander idee
code:
1 2 3 4 5 - Gadget talk - Webdesign & Graphics - Programming & Webscripting - Tweakers Huiskamer - Lieve Adjes
Klaar voor een nieuwe uitdaging.