Argh! Onder BIO, da'sniegoei! ![]() Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
De hierarchie bij de members is weer hersteld 
Nu alleen nog bij de Teams! Wat doen die gare italianen op ons plekje?
Nu alleen nog bij de Teams! Wat doen die gare italianen op ons plekje?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
----==== team controle ====---
*Vanuit bewolkt
Spanje **
Komop LawnMooherMen .. onder de 300 ? dat kan nie ..
GAS geven TCF staat nog maar op 6 K afstand. !!
*Vanuit bewolkt
Komop LawnMooherMen .. onder de 300 ? dat kan nie ..
GAS geven TCF staat nog maar op 6 K afstand. !!
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Pardon?!!?? Waar haal je die onzin vandaan
TCF moet wel effe daily op #1
Anoniem: 26707
Dah ut nie goe ga, is duidelijk 
Ik had gister weer eens een candidate die bijna 11 minuten per conformer kostte!
Ik had gister weer eens een candidate die bijna 11 minuten per conformer kostte!
Nav, sign-off is een beetje dood 
En voor de rest jammer van de slechte score
En voor de rest jammer van de slechte score
offtopic:
Klein vraagje, hoe werkt dat Dspy, ik krijg steeds 'File not Found', welke directory moet ik precies aanwijzen, ik heb er al een hoop geprobeerd.
Klein vraagje, hoe werkt dat Dspy, ik krijg steeds 'File not Found', welke directory moet ik precies aanwijzen, ik heb er al een hoop geprobeerd.
Met mijn dspy browse ik naar d:\program files\sengentd2ol\arjanscholl schreef op 31 juli 2002 @ 11:21:
offtopic:
In dspy staat er dan
d:\program files\sengentd2ol\dspy\dspy.log (graph scherm)
d:\program files\sengentd2ol\d2ol (progress scherm)
Hmm, zo heb ik het nu toch ingesteld, er staat alleen nogsteeds 'File not found!'Mar schreef op 31 juli 2002 @ 12:49:
[...]
Met mijn dspy browse ik naar d:\program files\sengentd2ol\
In dspy staat er dan
d:\program files\sengentd2ol\dspy\dspy.log (graph scherm)
d:\program files\sengentd2ol\d2ol (progress scherm)
edit:
In het progress scherm staat hier ook d:\downloads\projects\d2ol\TSC
ik krijg dat ook niet weg
In het progress scherm staat hier ook d:\downloads\projects\d2ol\TSC
[ Voor 0% gewijzigd door Arjan Scholl op 31-07-2002 13:25 . Reden: toevoeging ]
Zet de nieuwste dpsy (wel even de nieuwste opnieuw downloaden omdat er regelmatig nieuwere versies zijn) een in een map ......\sengentd2ol\dpsy\arjanscholl schreef op 31 juli 2002 @ 13:08:
[...]
Hmm, zo heb ik het nu toch ingesteld, er staat alleen nogsteeds 'File not found!'
edit:
In het progress scherm staat hier ook d:\downloads\projects\d2ol\TSCik krijg dat ook niet weg
Dspy.exe MOET altijd runnen, dus zet deze ook in je startup-map bij Start, Programma's!!
Andere opmerkingen:
Controleer of daarna de logging aanstaat
Wacht daarna tot 1 candidate klaar is (dat kan best 1-2 uur duren afh. van PC-snelheid EN candidategrootte). Pas dan wordt in \dpsy\ map de dpsy.log file aangemaakt
Huh ik heb een nick change gedaan en ik sta nog steeds bij dpc aangemeld waarom sta ik er dan niet tussen met mijn nieuwe naam?
Moet ik soms eerst ff een candidate uploaden? (heb ik nu net gedaan)
Moet ik soms eerst ff een candidate uploaden? (heb ik nu net gedaan)
[ Voor 0% gewijzigd door The-Source op 31-07-2002 16:40 . Reden: tja :P ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Nou, inmiddels is er wel een Candidate klaar...maar dspy weigerd nogsteeds om ook maar iets te doen...ik snap t ff niet meer
heb je wel dpsy 0.95 ??arjanscholl schreef op 31 juli 2002 @ 17:37:
Nou, inmiddels is er wel een Candidate klaar...maar dspy weigerd nogsteeds om ook maar iets te doen...ik snap t ff niet meer
Anoniem: 4681
hum wegens omstandigheden is de kudde van bobdebeer over gezet naar ogr. (voor een speciale graasland reden)
vandaar de de output maar op 22 ligt
vandaar de de output maar op 22 ligt
Helaas hebben we vandaag nog geen stats
De stats runs wouden niet lopen en de server van Griz is op dit moment niet bereikbaar voor mij 
Hopelijk is er in de loop van de dag een huisgenoot van Griz die dat ding een schop geeft, dan kan ik de runs alsnog laten doen.
Helaas maar het is niet anders. (Voor beheer op afstand schijnt een PC wel te moeten draaien
)
Hopelijk is er in de loop van de dag een huisgenoot van Griz die dat ding een schop geeft, dan kan ik de runs alsnog laten doen.
Helaas maar het is niet anders. (Voor beheer op afstand schijnt een PC wel te moeten draaien
Anoniem: 23641
Heb je al iemand kunnen bereiken om het ding een schop te geven?Anoniem: 26707 schreef op 01 augustus 2002 @ 07:36:
Helaas hebben we vandaag nog geen statsDe stats runs wouden niet lopen en de server van Griz is op dit moment niet bereikbaar voor mij
Helaas maar het is niet anders. (Voor beheer op afstand schijnt een PC wel te moeten draaien)
Anoniem: 23641
Ik kan de server wel pingen op 145.94.192.103Anoniem: 26707 schreef op 01 augustus 2002 @ 07:36:
Helaas hebben we vandaag nog geen statsDe stats runs wouden niet lopen en de server van Griz is op dit moment niet bereikbaar voor mij
Helaas maar het is niet anders. (Voor beheer op afstand schijnt een PC wel te moeten draaien)
Wel grappig dat er nu allemaal smilies tussen de stats staan. Komt zeker doordat bij de forumupdate nieuwe smilies toegevoegd zijn?
Pff nog geen stats van de 31ste of de 1e 
en waarom die smiley's : eerst was dat desbetreffende code
En wanneer je dus 8 plaatsen zakt of stijgt dan krijg je een 8en and een haakje sluiten wat weer geparst wordt al een smiley.
en waarom die smiley's : eerst was dat desbetreffende code
code:
1
| 8-) maar nu is dat 8) geworden. |
En wanneer je dus 8 plaatsen zakt of stijgt dan krijg je een 8en and een haakje sluiten wat weer geparst wordt al een smiley.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Na de huisgenoten van Griz (studenten
) 3 keer uitgelegd te hebben wat ze moesten doen (comp uit en aan zetten) is het eindelijk gelukt!
Zo meteen dus weer verse stats! Sorry voor het oponthoud, maar ik kon er ook niks aan doen!
Tja, studenten he. prutsers... hmm... volgens mij doe ik iets fout en ben ik er zelf ook één.. Maar ja. Hopen dat er snel weer stats zijn van de afgelopen dagen dan.. Tijd voor bierrr.Anoniem: 26707 schreef op 03 augustus 2002 @ 00:37:
Na de huisgenoten van Griz (studenten) 3 keer uitgelegd te hebben wat ze moesten doen (comp uit en aan zetten) is het eindelijk gelukt!
Zo meteen dus weer verse stats! Sorry voor het oponthoud, maar ik kon er ook niks aan doen!
Pagina: 1