Ik heb eergisteren een MSI KT3 Ultra mobotje gehaald (plus nog wat harde waren). Werkte allemaal lekker met mijn oude WinXP config en alles startte goed op, dus ik gooi er een format tegen aan voor een schone install. In de bootsequence alleen m'n cd-rom geselecteerd. WinXP CD erin, reboot, geen resultaat. De setup wilde niet starten dus heb ik hem maar gereset.
Sindsdien wil hij niet meer booten en blijft alles volgens de DLEDs hangen op 'Testing RTC'. Ik krijg geen beeld en het enigste commando waar hij op reageerd is CTRL+ALT+DEL. Ik heb al geprobeerd de bios te resetten mbv jumper, batterij in/uit, alles unplugged behalve het noodzakelijke en ook een andere gfx kaart geprobeerd. Niks blijkt te werken.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Sindsdien wil hij niet meer booten en blijft alles volgens de DLEDs hangen op 'Testing RTC'. Ik krijg geen beeld en het enigste commando waar hij op reageerd is CTRL+ALT+DEL. Ik heb al geprobeerd de bios te resetten mbv jumper, batterij in/uit, alles unplugged behalve het noodzakelijke en ook een andere gfx kaart geprobeerd. Niks blijkt te werken.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?