Operator Logo

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb op een 5110 het al voor elkaar gekregen om een operator logo op te slaan.

Hij staat dus in de telefoon maar hoe krijg ik 'm nou op m'n schermpje?

Ik heb al gezocht maar ik kon nog niet vinden bij welke instelling ik 'm erop kon krijgen.

Verwijderd

dan heb je 'm fout laten versturen... bij 't versturen van 't logo isset belangrijk dat je de network-operator, oftewel, KPN, Dutchtone, Libertel etc...etc... goed instelt... stel je 'm in op KPN, en stuur je 't logo naar een Libertel telefoon, dan kun je 'm bekijken, en opslaan, maar dan krijg je 'm pas te zien wanneer je er een KPN-simkaart instopt, en niet gewoon met je Libertel-sim....
komt er dus op neer dat je moet weten welke operator de ontvanger van 't logo heeft, en dat je die dus ook goed instelt alvorens 't logo te verzenden.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mmz, ik heb een datakabel voor nokia 5110 o.a. en als ik bijv. in dat ding Libertel heb draaien en ik start logomanager op (www.logomanager.com) en druk op logo zenden , hoor ik een beepje en hij staat d'r op, alleen op Libertel, als ik dan een KpN kaartje d'r in doe is hij inderdaat gewoon, maar als ikdan nog eens met de datakabel d'r overheen ga met kpn d'r in is die ook veranderd.... Beetje vaag geschreven enzow, maar ik hoop dat je hier iets aan heb :)

Verwijderd

:? snap er weinig van :)