Util om DivX / avi op fouten te checken? Bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik download wel eens wat DivX materiaal op Kazaa, maar soms wil het gebeuren dat die files corrupt raken door bijv. een PC crash (waarbij ik moet resetten), stroomuitval, dat soort dingen. Als de download klaar is, lijkt alles in orde maar soms zitten er errors midden in de film, waarbij stukken corrupt zijn (niet leesbaar, dus moet je een stuk vooruitspoelen, of audio/video loopt niet synchroon etc).

Ik vroeg me af of er een utility / programmaatje is die een filmpje kan checken op errors?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-07 17:11
divfix kan dat fixen , scoor het hier.
http://www.divx-digest.com/software/divfix.html

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 00:26
Er is een aangepaste versie van VirtualDub die op freezeframes kan controleren.

Hier kun je em downloaden: http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/virtualdub.html (vdub_mp3_freeze.zip).

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
_/-\o_

Dank u!

Was waarschijnlijk ook wel in de Zoek te vinden maar die deed het gisteren dus niet.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

www.doom9.net staan veeeel tools :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA