Toon posts:

Probleem schrijven naar CompactFlash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Diva MP3 speler (weet dan ook niet of dit topic in GadgetTalk thuishoort... :? ) en nu heb ik het volgende probleem:
Als ik via USB bestanden naar het interne geheugen van de speler upload is er totaal geen probleem, alles werkt naar behoren. Echter zodra ik bestanden naar het CompactFlash kaartje will uploaden krijg ik allerlei vage foutmeldingen o.a. dat het bestand plotseling niet meer gevonden kan worden ofdat die midden in het copieren de 'schijf' niet meer kan vinden. de flashcard wordt wel door windows herkend als zijnde "USB mass storage". Flashcard is geformateerd (m.b.h. speler) en is van het merk Transcend (samsung geheugen geloof ik). Ik draai WinXP prof en heb de nieuwste Firmware op de speler geinstaleerd. iemand enig idee wat hier aan het handje kan zijn? Ligt het aan mij, de speler, het flashkaartje of aan windows? thx.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ik heb een vermoeden dat je CF kaart naar z'n mallemoeren is...
Heb je nog een ander apparaat om hem in te testen?

Anders laat hem ff testen bij de winkel waar je hem gekocht hebt... normaliter horot er een jaar garantie op zo'n soort artikel te zitten.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
Kaart vandaag omgeruild (werd totaal niet moeilijk over gedaan) en het nieuwe exemplaar doet het perfect! :)