Jongens! Ik zag gisteren voor het eerst een Nomad MuVo. Ik vond hem zo geil, issie al te krijgen in Nederland? Hijs niet bij de pricewatch
Het is misschien wel een geil apparaatje, maar dat je het geheugen niet kan uitbereiden is niet zo lekker
Verwijderd
= 128MB niet voldoende dan?! - Voor dat geld koop je toch dat weer een andere o+Vrieskist schreef op 31 juli 2002 @ 11:34:
Het is misschien wel een geil apparaatje, maar dat je het geheugen niet kan uitbereiden is niet zo lekker
Verwijderd
Hmm, vooralsnog zie ik alleen de 64Mb-versie te koop.
Het is inderdaad een geil dingetje. Je kunt 'm ook voor andere bestanden gebruiken. Handig als je onverwacht wat wilt meenemen. Plug en play!!
Het is inderdaad een geil dingetje. Je kunt 'm ook voor andere bestanden gebruiken. Handig als je onverwacht wat wilt meenemen. Plug en play!!
Verwijderd
Jah, we gaan een actie commité oprichten;
Nomad MuVo 128MB in Nederland!
gne gne................
Nomad MuVo 128MB in Nederland!
gne gne................
ik raad jullie ten strengste aan toch beetje door de forum te browsen, alvorens topics te starten.
[rml][ Nomad MuVo] In Amerika al te krijgen. Hier al?[/rml]last
De Nomad MuVo....Wanneer komt ie???last
en afgelopen 7 dagen waren er ook nog enkele topics geopend (en gesloten) over zelfde ondewerp
[rml][ Nomad MuVo] In Amerika al te krijgen. Hier al?[/rml]last
De Nomad MuVo....Wanneer komt ie???last
en afgelopen 7 dagen waren er ook nog enkele topics geopend (en gesloten) over zelfde ondewerp
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()