Toon posts:

Muis en Toetsenbord will niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De search werkt niet (voor mij althans?) dus als er al een topic over is kan ik het niet helpen...

Ik heb best wel een groot probleem, mijn muis (soms ook mijn toetsenboard) vallen na een tijdje uit, zelfs opnieuw inpluggen werkt niet. Zonet moest ik zelfs 3 keer rebooten om de muis weer aan het werken te krijgen. Ze zijn beide aangesloten op de PS/2 poorten.

Toetsenboard: Microsoft Internet Keyboard Pro
Muis: Microsoft Intelli Explorer

De rest van de specs staan in mijn sig.

Any help pls?

Verwijderd

mischien bios update

meuktracker: MSI K7T266 Pro2

staat hier dat een bepaald ps2 toetsenboard niet werkt

Verwijderd

Topicstarter
nope, dat is voor een Cherry keyboard, die van mij werken wel... de vraag is voor hoe lang nog :(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vallen ze echt uit? Dus werkt numm lock ook niet meet?
Ik denk ddat er iets mis is met je PS/2 poortren oid., aangezien het dus ook je muis er problemen mee heeft. Doe eens de proef op de som, en sluit je toetsenbord of muis eens aan via USB om te kijken of via USB wel normaal gaat.

Verwijderd

Topicstarter
numlock doet ut dan ook niet meer, en ik heb ze al allebei eens op de 3 verschillende USB controllers die ik heb, aangesloten... noppes. moet toch rebooten :(

Verwijderd

ik heb ook een explorer, bij hielp het om hem aan de USB te hangen.. waar het aan ligt weet ik verder ook niet

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Werken ze eigenlijk wel goed in Dos ofzoiets? En op een andere pc?

Verwijderd

Topicstarter
yup ze werken op zich prima... tot nu toe heeft de muis alleen nog wat gehaperd.. voor 1 seconde of zo, maar als ik weer moet rebooten hang ik ze toch nog eens aan de USB

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:58
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 00:09:
yup ze werken op zich prima... tot nu toe heeft de muis alleen nog wat gehaperd.. voor 1 seconde of zo, maar als ik weer moet rebooten hang ik ze toch nog eens aan de USB
Dat haperen is normaal voor een muis op USB, helemaal als 't met opstarten gebeurd.
Volgens mij is er idd wat mis met je ps/2 poorten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1