VirtualDub resize images.

Pagina: 1
Acties:

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Even een vraagje. Ik heb al gezocht in virtualdub, maar kun je ergens de resolutie instellen van de files die hij output bij "Save image sequence" en klopt het dat ik de files die hij output niet kan openen met Photoshop 6.0?

Alvast bedankt.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Je hebt toch geen compresie aan staan in je output settings. Hij maakt er toch bmp's van :? Die kun je openen in PS6, zo niet doe jij iets fout. :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

je moet ergens eerst het hele filmpje kleiner maken.. als je dan save image seqblabla doet dan zet ie ze ook in die grote ergens neer.
en niet openen in Photoshop? als ik t in bijv. imageready doe dan pakt ie gelijk alles netjes :)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
cutter schreef op 31 juli 2002 @ 06:55:
Je hebt toch geen compresie aan staan in je output settings. Hij maakt er toch bmp's van :? Die kun je openen in PS6, zo niet doe jij iets fout. :)
De compressie stond aan dus kon i kze ook niet met een batchfile van PS6 doen |:( stomme fout van mij.
Tom schreef op 31 juli 2002 @ 10:04:
je moet ergens eerst het hele filmpje kleiner maken.. als je dan save image seqblabla doet dan zet ie ze ook in die grote ergens neer.
en niet openen in Photoshop? als ik t in bijv. imageready doe dan pakt ie gelijk alles netjes :)
Dan ga ik nu even proberen met imageready :)