Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Templ] Linkjes naar topic's met een anchor (p0m)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:45

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik dacht: Kom laat ik de LA FAQ eens voorzien van de juiste topicURLS' (showtopic.php veranderen naar forum/list_messages)

Dus van <li><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/3#3">Gedragscode LA </a>
maak ik:
<li><a href="Lieve Adjes FAQ#3">Gedragscode LA </a>

Alleen is react zo aardig hier<li><a href="Lieve Adjes FAQ#3">Gedragscode LA </a> van te maken.

Ik meen dat Topix zut tussen HTML tags negeerde, of iig niet 'slim' ging parsen.

Op deze manier gaan iig alle Forum-FAQ's die met inhoudsopgaves werken flink de mist in (in de Hoofdfaq gaat dit wel goed overigens (gelukkig :P)

*Grom. In ieder geval, ik maak er de /forum/list_messages/nummer variant van, maar react maakt daar vrolijk [topic=blaat]blaaten[/topic] van ook al staat het in een a href. 's niet leuk voor de forum-FAQ's dus :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

waarom dan niet; [topic=..]tekst[/topic] ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Werkt #02 erachter (for instance) dan ?

Ik wil (en anderen ooit met me) anchors meegeven zodat je direct bij het juiste faqdeel komt :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
What happens:

Of ik nou de [ url=] variant of de < a href="> variant gebruik:

De URL wordt wel goed weergegeven, en als ik op een linkje klik springtie netjes naar de acnhor.
Het probleem zit um in het feit dat react de url verbouwd naar [ topic=123456///Anchor] ook als je de < a href> variant gebruikt.

Dus als ik in (bijvoorbeeld) de WOS-FAQ op een anchored linkje klik spring ik netjes naar de juiste plek. Maar als ik de URL die ik dan in me adresbalk krijg plak in een reactie wordt deze geparsed naar [ topic=124324///anchor]
Dus als je een topic sluit met een anchored verwijzing naar een faq-topic zal degene die daar op klikt gewoon bovenin de FAQ terecht komen in plaats van de bedoelde plek en dat is nie choe.

Dergelijke sluitmesages hebben dan gewoon geen zin en die ze ik vaak zat langskomen :P

• chem

chem

Reist de wereld rond

de topic-parser (terug dus) zet ipv een # een ? neer.
p0m, ideeen?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
html-tagged zut negeren als er geparsed wordt ? (dan kun je iig op de < a href> manier werken :))

Of hetzelfde principe gebruiken als met de [ faq] tag alwaar je met ,anchor de anchor kunt meegeven. (hoewel een #anchor mij het practischt lijkt)

• chem

chem

Reist de wereld rond

we zijn ervoor om zoveel mogelijk via RML-tags te doen ipv via HTML code. ipv li en href's kan je beter RML's list en * tags gebruiken icm met de juiste faq/topic tag.

• p0m
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 16:03

p0m

Er is altijd de [norml] tag :)
En het is inderdaad handig om zoveel mogelijk rml tags te gebruiken, en [url=] zou hier ook al werken.
om rml tussen < > tags slim te maken is misschien iets voor later, maar niet voor nu.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.