Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Alle DPCH's vernaggeld

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Postings met HTML hebben NERGENS meer HTML, de FAQ's kunnen ge-update worden waarna ze weer netjes leesbaar zijn
Om de FAQ's aan te passen is niet zo heel veel werk nodig maar om alle DPCH's weer leesbaar te krijgen heb je een boel typmiepen nodig |:(
Hoe gaat men dit oplossen of wordt dit niet opgelost :?
Verder is het hier al gezegd maar ik doe het nogmaals, op Dsmarty en mezelf na, zijn alle DPCH's poster hun HTML rechten kwijt. Ik kan me voorstellen dat dit niet jullie hoogste prioriteit heeft maar mijn verzoek is om iig Blistimo en jeroon hun rechten asap terug te geven (het liefst vandaag nog :P )

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Oude topics met html gaan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gefixed worden, tenzij iemand met html rechten ze edit en submit. HTML rechten hebben idd lage prio.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:35

AntonT

One Ton!

MarkB schreef op 31 juli 2002 @ 00:10:
[...]

Om de FAQ's aan te passen is niet zo heel veel werk nodig maar om alle DPCH's weer leesbaar te krijgen heb je een boel typmiepen nodig |:(
Hoe gaat men dit oplossen of wordt dit niet opgelost :?
Verder is het hier al gezegd maar ik doe het nogmaals, op Dsmarty en mezelf na, zijn alle DPCH's poster hun HTML rechten kwijt. Ik kan me voorstellen dat dit niet jullie hoogste prioriteit heeft maar mijn verzoek is om iig Blistimo en jeroon hun rechten asap terug te geven (het liefst vandaag nog :P )
De rechten staan precies hetzelfde, dus dat is erg raar... :?

De reactie-preview geeft trouwens de HTML-bron weer, je kan dus alleen previewen door te submitten!

Neem anders even via ICQ contact met me op (auth req, plain msg heb ik uitgezet), dan kunnen we het samen even uitzoeken.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zit nu op mijn werk vanavond thuis neem ik even contact met je op.
En even een snelle reactie op Hans, dit betekend dus dat alle DPCH's (ik geloof vanaf 1999 en het zijn er erg veel ) ge-edit moeten worden... Dit kan toch wel op een simpele manier :?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

MarkB schreef op 31 juli 2002 @ 08:15:
Ik zit nu op mijn werk vanavond thuis neem ik even contact met je op.
En even een snelle reactie op Hans, dit betekend dus dat alle DPCH's (ik geloof vanaf 1999 en het zijn er erg veel ) ge-edit moeten worden... Dit kan toch wel op een simpele manier :?
Hmm als een specifieke datum kan geven vanaf wanneer wie html rechten had en in welke fora kunnen we het 'editten' misschien automatiseren.

nada aka zilch, formerly known as zip

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

helaas, dan zullen alle berichten worde bijgewerkt - men zal het echt opnieuw moeten submitten

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.