Intresse Final Scratch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Finalscratch is uit en wordt komende weken verkocht.

http://www.finalscratch.com

In Nederland zit de adviesprijs van de dealer op 904 euro incl btw.

In de us zit de vaste prijs bij een winkel op 500 dollar.
Verzendkosten zijn 250 dollar.

Is er intresse om er meerdere paketten van in te kopen? Dan kunnen we de verzendkosten delen.

Graag alleen serieuze reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:51
Staan er al ergens plaatjes van de nieuwe versie? Dat ding zou eigenlijk al een tijdje geleden moeten uitkomen :). Ik ben benieuwd of die ook zo goed is geworden als de professionele versie., die heb ik wel uitvoerig bekeken :). Waar hebben ze die dingen trouwens in .nl te koop, dan kan ik eens even kijken als dat nog een beetje in de buurt is.

En hoe kom je aan USD 250 verzendkosten? Is dat next-day service van FedEx ofzo? Het lijk mij behoorlijk duur (die versie die je nu gaat kopen is toch alleen maar een USB-kastje en twee platen?). Maar ik ben niet geinteresseerd om er eentje te bestellen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Iemke roos is de stanton dealer in nederland. En ze worden nog niet verkocht. Alleen de prijs is wel bekend.

de goedkoopste winkel in us heb ik gemaild en die gaven me de verzendkosten van 250 dollar. Vond ik ook nogal veel ;

Shipping costs to Holland via PS will be approximately $250.00 USD.
Thanks

www.platinum-records.com

Platinum Records Lights & Sound
104 SW 2nd Avenue
Portland, OR 97204

TEL: 503 222-9166
FAX: 503 222-9355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdroos
Iemke roos zit dus in Amsterdam, dat is niet echt in de buurt. Maar de dealer in Belgie lijkt me dichterbij, al heb ik geen flauw idee waar Willebroek ligt.. Het klinkt wel dichterbij :)

Waarschijnlijk zijn die verzendkosten trouwens gebaseerd op de eerste versie van finalscratch, waar dus een VAIO laptop bij zat. Dus je hebt kans dat ze de tweede versie nog niet hebben gezien en de verzendkosten mee zullen vallen.

*aanvulling: via PS -> postal service? Dan zullen ze een nul teveel hebben getypt. Misschien dat je het nog een keer moet navragen.

Draait die nieuwe versie nu ook onder Linux of nog steeds onder Beos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:15

Chiron

Moderator Discord
christus 250 dollar verzendkosten?? dat moet goedkoper kunnen

900 euro hier in NL begin ik in ieder geval niet aan, is er niet iets in duitsland?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
mailtje kreeg ik voor de pre order zonder de laptop.

Ik heb net een nieuw mailtje gestuurt met kosten als ik er 5 bestel.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdroos
Kijk eens voor de grap op het forum van Stanton:

http://www.stantonmagneti..._Title=d%2E+Final+Scratch

Ik denk dus niet dat ze die 5 kunnen leveren binnenkort; dat zal nog een paar weekjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
jaja, dat forum is dagelijkse koek voor me. Maar weekjes kan ik wel w88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdroos
ik heb het net even zitten doorbladeren... Er zitten geloof ik nogal wat gefrustreerde mensen :). Ik kan alleen niet posten (heb al genoeg registraties :)), maar het spul bestaat dus echt :). Ik wil ook wel eens foto's van het inwendige van die nieuwe versie zien; in de oude zit trouwens een Philips UDA1325 dacht ik mij te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Final Scratch shipped to Holland will cost $675.00 USD each. IF you put a order in now, you will not receive it until September. The initial release is SOLD OUT. All International orders require a prepayment with a secured money order in US funds. if you have any questions please email.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Als ik het goed begrijp is dat machientje dus in staat jou op je eigen turntables mp3s vanaf je PC te laten spelen, het jockyen zelf gebeurt met bbehulp van de speciale 12" vinyl lapjes die de originele LP moeten vervangen ?

Dat klinkt werkelijk donders interessant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

dit apparaat gaat idd zwaar rulen, ben benieuwd hoe het aanvoelt, ben zelf namelijk ook een fanatieke scratcher })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor graag de resultaten en wacht wel tot ie hier in de winkels ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
helemaal juist polle :)
ik heb twee weken geleden in NY even mee kunnen spelen, en ik moet zeggen dat 't toch wel erg fijn werkt
van vertragingen ofzo merk je niets, en scratchen gaat ook wel aardig geloof ik (met normale platen eigenlijk nog nooit echt gedaan)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

Flat© schreef op 31 juli 2002 @ 10:17:
helemaal juist polle :)
ik heb twee weken geleden in NY even mee kunnen spelen, en ik moet zeggen dat 't toch wel erg fijn werkt
van vertragingen ofzo merk je niets, en scratchen gaat ook wel aardig geloof ik (met normale platen eigenlijk nog nooit echt gedaan)
wat lul je dan, als je over scratchen helemaal niets weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
oeh sorry hoor, meneer de scratch-pro...

wat ik bedoelde te zeggen is: scratchen zoals je bij hiphop enzo vaak hoort, heb ik nog nooit gedaan (niet met echte platen, en niet met FS), maar gewoon 't op en neer-halen van 'n plaat klonk (in mijn oren tenminste) goed. dat is namelijk iets wat ik niet verwacht had van dit systeem :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Uiteraard zit er een keurig patent op dit werkelijk zeer aantrekkelijke stukje techniek, dat is opzich best jammer, want de prijs is voor mij persoonlijk net iets te hoog om het "gewoon eens te proberen". Want 5 minuutjes bij de dealer testen is toch wel iets anders als een nachtje op je gemak experimenteren.

Natuurlijk is het voor de rest mooi dat een fabrikant zoiets lollig ontwikkelt, dat heeft vast ook een berg geld gekost, en die prijs is dan ook vast te rechtvaardigen, maar ik wacht nog even af. Ik heb het geld er trouwens ook niet voor op het moment, maar dat is een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over een jaar is iedereen dit ding weer vergeten... je moet gewoon iets dedicates maken.. en niet iets knutselen op een bestaande platenspeler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 11:53:
over een jaar is iedereen dit ding weer vergeten... je moet gewoon iets dedicates maken.. en niet iets knutselen op een bestaande platenspeler...
Dat wil ik nog wel eens zien. Ik geloof er aardig in.
Ik ben alleen benieuwd wanneer de eerste hackers de box hebben gekraakt.
Dan zal het wel een stukkie goedkoper kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die met Final Scratch heeft gewerkt? Bevalt het? Is het systeem ergens te huren? Kun je het ergens proberen?

BTW, in Belgie is het dacht ik 704 Euro, das een stuk goedkoper dan in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 12:15

Chiron

Moderator Discord
uh Triple-D heeft een setje, en was afgelopen maandag/dinsdag op een lan hier in het dorp, heb er ff mee kunnen spelen... wat een werelduitvinding! enigste nadeel is dat je dus een laptop/pc moet hebben en dat je die pluggen in moet pluggen in je platenspelers enzo, wat als je vaak 'on the road' bent soms lastig kan zijn

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1