Mijn huidige miditower begint een beetje klein te worden nu er (mede door 100MBit verbinding) 4 HD's in hangen, en dat begint ook al weer krap te worden.. Ik ben dus al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe case, en dan met als belangrijkste criterium VEEL 3,5" interne bays. Veel verder als 7 bays (Chieftec Dragon oa) heb ik niet gevonden zonder met exotische en ook vooral dure IDE-racks (5 HD's in 3 5'25" bays bijvoorbeeld) te moeten gaan werken.
Helaas is de search hiero nog niet operationeel, heb dus niet kunnen zoeken, maar ik heb al redelijk wat sites van casebuilders gezien..
Verder (behalve veel HD's dus) wil ik ook nog 2*5,25" en 1*3,5" extern bereikbaar, en het liefst een case waar genoeg ruimte in zit om voldoende fans@7/5V te kunnen zetten, en wat isolatiemateriaal ... Ik moet ook slapen naast deze bak
Welke case kan ik het beste kopen????
Helaas is de search hiero nog niet operationeel, heb dus niet kunnen zoeken, maar ik heb al redelijk wat sites van casebuilders gezien..
Verder (behalve veel HD's dus) wil ik ook nog 2*5,25" en 1*3,5" extern bereikbaar, en het liefst een case waar genoeg ruimte in zit om voldoende fans@7/5V te kunnen zetten, en wat isolatiemateriaal ... Ik moet ook slapen naast deze bak
Welke case kan ik het beste kopen????
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon