Ledje laten branden..

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja iknow UTFS, maar die doet het dus nog ff niet, daar ga ik nu ook niet over zeuren, dat kost gewoon ff tijd :)

Anyway, heb net een Inwin Q500 gekocht en alles erin gedaan, draait oke mooie kast etc. Er zitten dus 3 ledjes. 1 voor power, 2 voor hd's. Ik kan er maar 1hd stekker aansluiten (op mobo) dus de 2de doet nix. en dat vind ik jammer! daarom wil ik die gewoon continu laten branden.

Hoe doe ik dat? Heb 300 watt voeding etc. Heb een floppy drive stekkertje over, dacht eraan dat die misschien nuttig is?

Verwijderd

verbinden (draadjes door knippen oid?) met de hd led?

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Bar-Le-Duc schreef op 30 juli 2002 @ 23:51:
Ja iknow UTFS, maar die doet het dus nog ff niet, daar ga ik nu ook niet over zeuren, dat kost gewoon ff tijd :)

Anyway, heb net een Inwin Q500 gekocht en alles erin gedaan, draait oke mooie kast etc. Er zitten dus 3 ledjes. 1 voor power, 2 voor hd's. Ik kan er maar 1hd stekker aansluiten (op mobo) dus de 2de doet nix. en dat vind ik jammer! daarom wil ik die gewoon continu laten branden.

Hoe doe ik dat? Heb 300 watt voeding etc. Heb een floppy drive stekkertje over, dacht eraan dat die misschien nuttig is?
Maak dan 2 ledjes aan je power led... dan is de 2de ook constant aan...

Verwijderd

je kan beter ze alletwee op je mobo doen, dan knipperen ze alletwee :+

Verwijderd

schakelingetje er tussen dat als de hdd werkt er 1 brand en de ander uit is
en als de hdd legt te luieren dan de 2de brand en de eerste uit is :)

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
wat ook leuk is, hem op het lampje van je NIC aansluiten, dan gaat ie dus knipperen, wanneer er verkeer over de lijn gaat :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 12:25

AcouSE

Swedish Chef

Dit is geen searchvraag, dit staat zelfs in de FAQ:
Frequently Asked Questions CME

Die ziet er nu nog wat crappy uit (alsof kaj. geen HTML-rechten heeft om precies te zijn), maar als je ff wat naar beneden scrollt, zie je de LED-faq. Daar kun je precies lezen hoe en wat.

Je zou ook even in het dropdown-venstertje onderaan "toon:'...het laatste jaar'" kunnen selecteren en dan ctrl-f en zoeken op 'led weerstand'.

Verwijderd

Ja iknow UTFS, maar die doet het dus nog ff niet
Vind ik niet echt een reden om een topic te openen, beetje geduld mag best en je kan ook zonder search nog goed zoeken hoor
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.