Toon posts:

problemen met pinnacle studio v7.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb op m'n digi camera de vakantiefilmpjes op de pc ingeladen met pinnacle studio versie 7, en een compilatie van gemaakt, en vervolgens getracht te converteren naar Mpeg om het op een cd te kunnen zetten. Maar juist dit omzetten is een probleem: Het programma stopt op een gegeven moment en wil niet meer verder. De ene keer staat de hele pc vast, de andere keer alleen pinnacle. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb diverse formaten geprobeerd. Het systeem kan het denk ik niet zijn, ziehier de spec's:
Pentium-4 2ghz, 512MB rimm pc1066, asus p4t533c, firewire kaartje, matrox g400, compaq 5304/128 u-160 raid controller, 3x 36gb/10krpm seagate in raid-5, plextor cdrw, ricoh dvdrw, compaq dvd.
Camera is een sony dcp-9
please help.

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Het enige wat ik zo snel kan bedenken is een nieuwe update downloaden van pinnacle studio 7. Tevens kan studio 7 ook met andere codecs werken dan alleen de ingebakken codecs.
Kan je wel via de firewire films terugzetten naar band?

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Heb je uberhaupt Studio 7 al geupdate?
Mijn systeemPJE (celeron 333, studio 7.13) deed het perfect naar MPEG2. Alleen de kwaliteit van de rendering valt me een beetje tegen, maar dat kan ook komen doordat ik geen SVCD referentiemateriaal heb.
Ik denk alleen dat je update (over een modem-lijn) sneller binnen is dan mijn video (12 min) gerenderd was (16 uur)

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• coen3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Welk OS heb je, ik heb namelijk dezelfde soort problemen gehad met 98 en 98SE, hierna XP geprobeerd en dat werkte perfect.

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

koboy

Heb een idee voor een icon

Bij mij werkt het perfect onder 98SE..... (en een berg antieke hardware: Cel. 333, Asus P2B, 192 MB, Matrox Mystique G200, A-open CDROM, Lite-on fikker, 2x Maxtor HD)

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
Voor Win98 is er een firewireupdate nodig, zit overigens dacht ik ook in de nieuwere directx verwerkt..
zonder die update krijg je idd veel gezeik enzo

Maar ik kan me niet voorstellen dat topicstarter nog 98 draait op z'n bak :)
Pagina: 1