56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Linkje (ik kan niets in NSTM, SG en HK vinden)? Done
*kijkt ff
*gekeken
Tja, ik zie niet in waarom je het topic niet met een on-topic reply uit de sloot zou mogen halen? Als je nou het topic had gekickt, en dan was je er op gewezen dat je hem niet omhoog had moeten halen, OK, maar dit topic loopt al vanaf 8 januari en is al een keer zonder problemen na 6 maanden omhoog gehaald. Dus waarom niet na 6 weken
*kijkt ff
*gekeken
Tja, ik zie niet in waarom je het topic niet met een on-topic reply uit de sloot zou mogen halen? Als je nou het topic had gekickt, en dan was je er op gewezen dat je hem niet omhoog had moeten halen, OK, maar dit topic loopt al vanaf 8 januari en is al een keer zonder problemen na 6 maanden omhoog gehaald. Dus waarom niet na 6 weken
opsomtopic toch?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ja okay, als ik hem had gevonden dan had ik hem ook wel omhoog gehaald met het risico dat... maar ja goed... hij kwam niet uit de search knallen...Compubiter schreef op 30 juli 2002 @ 23:20:
Linkje (ik kan niets in NSTM, SG en HK vinden)? Done
*kijkt ff
*gekeken
Tja, met het gevaar dat er een meeting uit komt rollen...NitroX_infinity schreef op 30 juli 2002 @ 23:22:
opsomtopic toch?
---
ps. zit een heropening van het topic erin of moet ik ff een oude uit de sloot halen?
Mooi, kun je dat alsnog doendrYddi schreef op 30 juli 2002 @ 23:52:
[...]
Ja okay, als ik hem had gevonden dan had ik hem ook wel omhoog gehaald met het risico dat... maar ja goed... hij kwam niet uit de search knallen...
Opgelost dus
duidelijk
tnx
Hehe, toch past dat prima thuis in dat topic. Overigens had je destijds met topix even moeten zoeken op onderwerp+inhoud. Maar dat tijdperk is nu dus achter de rug, wat deze post eigenlijk volkomen overbodig maaktdrYddi schreef op 31 juli 2002 @ 00:01:
Dus wil een bericht posten... krijg je dit:
Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!
moehahaha
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()