Chello QuickFix

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
Ik las laast op een site dat chello weer is een nieuwe dienst heeft ontworpen en bedacht en zie daar:

chello QuickFix handig voor allerlei dingen:

Vanaf vandaag kunnen klanten van chello gebruik maken van een nieuwe applicatie genaamd chello Quickfix. Deze applicatie helpt de klant thuis met het oplossen van diverse technische problemen zoals geen verbinding hebben of geen e-mail kunnen verzenden. Ook beschikt chello Quickfix over een uitgebreide on-line kennisbank die antwoorden geeft op problemen die je tegen kunt komen als je aan het surfen bent op internet.

kan voor sommige mensen meschien handig zijn als ze gaan formaten ofzo en toch zekeheid willen dat hun huidige instellingen bewaard blijven en het kan auto instellingen door sturen naar de helpdesk zodat zij beter kunnen bepalen wat het probleem is, opzich best wel handig natuurlijk. voor de mensen die hier wat meer van willen weten

http://subscriber.chello.nl/support/quickfix.html

(het is overigens wel een trail versie en maar beprekt houdbaar, lees de gebruiksvoorwaarden goed door voor je er aan begint raad ik aan :D )

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 05:47
Bij peer-2-peer wordt als voorbeeld gegeven dat er een divx (!) movie via een peer-2-peer systeem wordt gedownload. Grappig :-)

Verwijderd

waarom zouden ze zo`n tooltje uitbrengen ? teweinig geld om meer mensen bij de helpdesk te zetten ? :)

Scheeld de klantje van Chello wel weer bakjes geld :)

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
hehe ik heb eerste fout al gevonden :P

4) oude computer - als u een wat oudere computer heeft (233Mhz of minder processorsnelheid) met weinig RAM-geheugen (minder dan 128Kb), dan kan het zijn dat uw internettoepassingen traag zijn, waardoor het lijkt of u een trage verbinding met het internet hebt. U kunt overwegen een nieuw model aan te schaffen of het RAM-geheugen te verhogen

zoek de fout ;) (ut heeft iets te maken met geheugen :P )

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

SithWarrior schreef op 30 juli 2002 @ 23:41:
hehe ik heb eerste fout al gevonden :P

4) oude computer - als u een wat oudere computer heeft (233Mhz of minder processorsnelheid) met weinig RAM-geheugen (minder dan 128Kb), dan kan het zijn dat uw internettoepassingen traag zijn, waardoor het lijkt of u een trage verbinding met het internet hebt. U kunt overwegen een nieuw model aan te schaffen of het RAM-geheugen te verhogen

zoek de fout ;) (ut heeft iets te maken met geheugen :P )
met minder dan 128kb RAM kan het zijn dat internettoepassingen traag zijn ? goh ! 8)7

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 11:26

cruncher

wanna crunch someone?

Wat dacht je van het volgende, je hebt geen internet en dan?!?

can you read my mind?

Verwijderd

cruncher schreef op 31 juli 2002 @ 00:25:
Geen idee? VERTEL! :O

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

cruncher schreef op 31 juli 2002 @ 00:25:
Dan had je dat QuickFix tooltje eerder moeten downloaden (het is nl geen site, maar een tooltje!!!)
Het enige wat je hoeft te doen is het programma chello QuickFix even downloaden, gratis.

QuickFix bespaart tijd en ongemak. Het is een automatische helpdesk die veel computerproblemen oplost, zelfs als je geen verbinding met internet kunt krijgen. chello QuickFix onthoudt de correcte instellingen van jouw internetverbinding en van toepassingen die van internet gebruik maken, zoals Internet Explorer en Outlook Express. Als de internet-instellingen van deze programma's worden gewijzigd, kan het gebeuren dat geen internetverbinding meer mogelijk is. chello QuickFix kan dan de originele, werkende instellingen weer snel en zonder problemen herstellen.
Idd een beetje voor dummies, maar goed, toch een stap(je) in de goede richting!

Wees consequent, maar niet altijd

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Mmmhhjah, dat tooltje werkt dus niet als je geen verbinding hebt, dan kan die geen tests uitvoeren :? |:(

Nuttig.... :/

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Ook
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Het tooltje is alleen om je (vooraf opgeslagen) settings te restoren als je ze per ongeluk zelf hebt veranderd. Testen kan je op UPC testnet (als je een verbinding hebt natuurlijk).

Wees consequent, maar niet altijd

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
brammus schreef op woensdag 31 juli 2002 @ 20:47:
Mmmhhjah, dat tooltje werkt dus niet als je geen verbinding hebt, dan kan die geen tests uitvoeren :? |:(

Nuttig.... :/
idd, bij mij loopt de UPC/CHELLO QUICKFIX gewoon domweg vast als mijn internetverbinding eruit ligt, wat heb je er dan in godsnaam aan dat het tooltje je internetinstellingen onthoud als je het tooltje niet eens kan opstarten als je netwerkinstellingen fout staan??

ook leuk, ik heb 3 netwerk kaarten in mijn pc, 2 onboard (marvel yukon en nforce) en 1 100mbit realtek pci kaartje, 2 stonden er uitgeschakeld omdat ik die alleen gebruik op lanparties... wat doet dat tooltje... gaat tie kloten met de andere 2 netwerkkaarten... alsof het *CENSUUR* daar aan ligt

Dat tooltje is echt kut, als je geen verbinding hebt, loopt tie dus vast, als je wel verbinding hebt zegt tie dat de verbinding goed werkt en als je de "wizard verbinding maken" doorloopt dan gaat tie klooien met hardware wat er helemaal niks mee te maken heeft

Chello moet is naar zichzelf kijken, want toevallig is internet elke dag slecht tussen 18:30 en 22:00
heej, misschien komt dat door OVERCAPACITEIT????? ook die helpdesk, vreselijk zeg, ja ik heb mijn pc gescanned op virussen spyware en meuk, nee mijn firewall is ook het probleem niet, nee ik ga het niet nog een keer scanne, nee echt niet, nee mijn netwerkkaart is ook niet kapot, nee er zit geen breuk in mijn netwerkkabel, nee ik heb geen router, nee ik wil ook niet even wachten, oh telaat, ik sta al in de wacht, nee ik wil geen monteur bij me langs hebben, nee het probleem zit niet aan mijn kant

zo, dat lucht op

edit: zo, das een oude topic, ff niet gezien, toch lucht het erg op :)

[ Voor 2% gewijzigd door Dalyxia op 20-06-2007 21:53 . Reden: leeftijd van topic niet gezien ]

• dion_b
  • Laatst online: 10:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Erg oud topic idd :z

Welke versie Quickfix gebruik je? Er zijn sinds 2002 nogal wat veranderingen gekomen :P
Versie 3 is momenteel actueel.

Verder mbt je problemen zelf (en niet Quickfix), kijk eens in de topicstart hier: Chello vragen & problemen topic deel II

Daar staat aardig wat in - en welke informatie nodig is als we je willen helpen, want muv tijdstippen waarop je een probleem ervaart zeg je hier eigenlijk niets...

Oslik blyat! Oslik!

• Dalyxia
:) ok, dank je wel, soms ben ik echt scheel ofzo want die topics heb ik niet kunnen vinden :)

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30
Dalyxia schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:52:
[...]
nee ik wil geen monteur bij me langs hebben, nee het probleem zit niet aan mijn kant
Hoe weet jij dat zo zeker?

• Dalyxia
ict opleiding
Pagina: 1