Even iets verkleind heb ik de volgende query:
$s1 etc zijn nu getallen, die overeenkomen met een id's in een andere yabel waaraan weer namen gekoppeld zijn. Nu moet in een loop voor iedere s, dus s1,s2 etc.. een naam uit die tweede tabel getrokken worden.
Nu heb ik al verschillende loopjes geprobeerd, maar tot nu toe nog zonder suc6. Ben ongeveer zo begonnen:
Maargoed, dat lukt dus niet. Uiteindelijk moet ik dus de volgende output hebben.
name1 = (naam gekoppeld aan s1)
name2 = (naam gekoppeld aan s2)
etc..
PHP:
1
2
| $result=mysql_query("select s1,s2,s3,s4 from user where user='$user'"); list($s1,$s2,$s3,$s4)=mysql_fetch_array($result); |
$s1 etc zijn nu getallen, die overeenkomen met een id's in een andere yabel waaraan weer namen gekoppeld zijn. Nu moet in een loop voor iedere s, dus s1,s2 etc.. een naam uit die tweede tabel getrokken worden.
Nu heb ik al verschillende loopjes geprobeerd, maar tot nu toe nog zonder suc6. Ben ongeveer zo begonnen:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| for($i = 1; $i <= 4; $i++) { $blaat="$s$i"; $result=mysql_query("select name from names where id=$blaat"); } |
Maargoed, dat lukt dus niet. Uiteindelijk moet ik dus de volgende output hebben.
name1 = (naam gekoppeld aan s1)
name2 = (naam gekoppeld aan s2)
etc..