Toon posts:

Frontier Labs Nex II geeft error onder copiëren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanmiddag een Nex II mp3 speler aangeschaft. Ben er vanavond even mee aan de slag gegaan maar als ik files wil copieren naar de speler dan kapt de usb verbinding er op ~80% mee zo lijkt het..krijg dan de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjarnobiel/Vyvre/nexII.jpg

sommige nrs lukken zonder probs, maar 2 op de 3 nrs geeft een dergelijke error

op het schermpje van de nex is dan ook te zien dat de usb connector eruit ligt :?

iemand ?

/edit |:( typo

Verwijderd

Topicstarter
heb overigens een asus p2l97-s (oud) mobo...missch dat het met de usb aansluitingen te maken heeft...?

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-03 14:49
trackname misschien gewoon veel te lang ? maak er eens test1.mp3 - test100.mp3 van ?

This space intentionally left blank.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Denk dat de usb poort wat te weinig stroom geeft ofzo. Dit probleem heb ik onder win2k op school ook wel eens gehad met mijn compact flash reader. Ik weet niet precies wat het is, maar ik gaf toen de brakke usb de schuld :P

Verwijderd

Topicstarter
Vrieskist schreef op 31 juli 2002 @ 20:11:
Denk dat de usb poort wat te weinig stroom geeft ofzo. Dit probleem heb ik onder win2k op school ook wel eens gehad met mijn compact flash reader. Ik weet niet precies wat het is, maar ik gaf toen de brakke usb de schuld :P
dat klinkt inderdaad logisch, maar wat kan ik doen om dat te fixen ?

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Vrieskist schreef op 31 juli 2002 @ 20:11:
Kan heel goed kloppen, heb ik ook met USB apparaten in mijn MSI K7T 266 Pro Raid
USB muis loopt niet lekker, komt door te weinig spanning op de poort, zodat hij soms een soort time-out geeft......

Bios update wil soms wel werken! (Bij mij wel, samen met de nieuwe VIA 4in1 drivers, maar da's een Pentium Mobo toch?)

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Bios Update bij hem gaat niet lukken :P, we hebben een celly 533 in dat oude bordje (slot 1, dus socket -> slot convertor gebruikt) gedaan en een bios update naar een experimentele bios (ik kan me alleen nog iets herrineren met een 10 ofzo :D) .. ik neem toch aan dat het niet voor USB 2.0 is.. en ik kan alleen denken aan te lange filenames, te grote bestanden of VBR die problemen geeft (wat me onzin lijkt eigenlijk.. )

• Vrieskist
gewoon nieuw mobo kopen ;) lol

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 22:52:
Bios Update bij hem gaat niet lukken :P, we hebben een celly 533 in dat oude bordje (slot 1, dus socket -> slot convertor gebruikt) gedaan en een bios update naar een experimentele bios (ik kan me alleen nog iets herrineren met een 10 ofzo :D) .. ik neem toch aan dat het niet voor USB 2.0 is.. en ik kan alleen denken aan te lange filenames, te grote bestanden of VBR die problemen geeft (wat me onzin lijkt eigenlijk.. )
te lange filenames is niet probleem, a.mp3 wordt ook niet transferred

VBR wordt gewoon ondersteund

en te grote bestanden...zou kunnen dat hij idd zoals eerder aangegeven tijdens het transferren van grote bestanen een timeout geeft.. |:(

Verwijderd

sux0rs.. hebben die lui geen forum op website ofzo?

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 23:08:
[...]

te lange filenames is niet probleem, a.mp3 wordt ook niet transferred

VBR wordt gewoon ondersteund

en te grote bestanden...zou kunnen dat hij idd zoals eerder aangegeven tijdens het transferren van grote bestanen een timeout geeft.. |:(
misschien omdat ie voor zo'n lange connectie niet genoeg stroom uit het mobo / usb poortje kan trekken?

Verwijderd

Topicstarter
Vrieskist schreef op 01 augustus 2002 @ 23:22:
[...]
misschien omdat ie voor zo'n lange connectie niet genoeg stroom uit het mobo / usb poortje kan trekken?
dat zou kunnen..maar hij heeft het met kleine bestanden net zo goed..

sommige bestanden werken wel, andere juist weer niet..

en nu zegt hij zelfs dat hij helemaal 'no songs !!' ziet..terwijl de hele CF vol staat met .mp3 :/
Pagina: 1