Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Waarschijnlijk wordt er gewoon een tijd afgesproken en flushed iedereen dan. Maakt niet zoveel uit wie de eerste is
[Jul 30 21:22:03 UTC] RC5: 334 packets (5057.00 stats units) are in
buff-out.rc5
alle beetjes helpen ???
buff-out.rc5
alle beetjes helpen ???
Verwijderd
Toch ook niet vervelend? Ik ben volgens mij als ECCp-er in een RC-5 topic gevallen 
Ben ik toch maar mooi ingetrapt, lol.
Ach, dit is eigenlijk algemeen voor alle groepen maar ik zit idd bij RC5 dus voor mij gaat het daar omVerwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 23:43:
Toch ook niet vervelend? Ik ben volgens mij als ECCp-er in een RC-5 topic gevallen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Een flush is 'gewoon' een aanzienlijke hoeveelheid blokjes sparen en die ineens flushen. Wat is aanzienlijk. Nou, probeer de eerste keer maar eens 100.000 oid.NitroX_infinity schreef op 30 juli 2002 @ 23:06:
Wie start normaal een flush van de hele groep? Kan ieder DPC lid dat doen of alleen de leider?
Mbt een leider: als je in een subteam zit dan kun je samen afspreken om via een subteam proxy te flushen en daar te sparen voor je flush. In dat geval is spreek je over de proxybeheerder. Die kan de flush, euhm, flushen..
Dus ja, ieder DPC lid kan als individu flushen of samen in de vorm van een subteam.
In het geval van een subteam is er meestel wel een forum waar mensen dingen afspreken. En als je het in je eentje wil doen kun je gewoon op je eigen email flushen.Hoe gaat dat in z'n werk? Worden er emails verstuurd of komt er ergens iets te staan?
http://www.dutchpowercows.org/ (linkje)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
en wat als je niet in een subteam zit maar toch zoveel mogelijk mensen wil optrommelen om mee te doen? Gewoon een datum posten hier?
dat kan je doen maar ik denk dat de hoeveelheid mensen die dan met je mee gaat niet zo bijster groot zal zijn als je geen goede reden hebt om massal te gaan flusen/sparen
BTW. MegaFlushen is verboden (met zijn alleen vet output leveren )
BTW. MegaFlushen is verboden (met zijn alleen vet output leveren )
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
team-wide flushes worden bij distirbuted.net projecten helaas van ons teampje niet meer geaccepteerd. Bij alle andere projecten kunnen we er gelukkig nog op los sparen
We spend our years as a tale that is told
Pagina: 1