T68i? of een andere toestel?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 761 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:55
Matched: t68
Wil binnenkort de T68i van Sony Ericsson kopen, is het de moeite waarde? De prijs voor het toestel ligt rond de 300 euro icm een abonnement.

Of zijn er soort gelijke toestellen voor een lagere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 04-06 16:05

TweakBoy

---

Geen matches
hehe, die wil ik dus ook, maar zelf vind ik die kleurenscherm wel klein.... kan aan mij liggen...

Ieder ander i-mode telefoon kan hieraan voldoen. Een lagere prijs ben ik niet tegengekomen voor een ander toestel.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Geen matches
Ik heb deze nog los gehaald even geleden, maar zeer de moeite waard! Beste toestel dat je kunt krijgen

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:53

Nitai

Live the life you love.

Geen matches
zeker de moeite waard...maar dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt. Zijn nog meer leuke toestellen hoor, zoals de Samsung T100 of T200....

Ga gewoon naar de winkel, en bekijk de phonetjes.. heb je dan nog vragen, dan zijn er superveel ervaringen van GoTTers... zo heb ik et ook gedaan, leek net een studie :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:23

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

hehe, die wil ik dus ook, maar zelf vind ik die kleurenscherm wel klein.... kan aan mij liggen...
Het fijne van dit scherm is dat je zelf de lettergrootte kan instellen. Met de instelling op 'klein' is alles nog perfect te lezen en passen er acht regels op het scherm. Lijkt mij genoeg :)

Ik heb dus een T68i en ben er dik tevreden over. Maar ik zou wel zeggen, wil je het toestel alleen om bijv. het kleurenscherm: doe het dan niet want dan is het zonde van het geld. Wil je echter véél features, dan is de T68i een goede keuze :)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Een van de redenen dat ik de T68i wil kopen is dat het een e-mail programma bevat. Werkt dit goed? Ben namelijk vaak weg en wil zo nu en dan gewoon ff snel mijn e-mail lezen (weet dat er beperkingen zijn, maar toch, e-mail is e-mail op dat moment ;) )

BTW, winkels die ik heb bezocht kunnen mij geen goede informatie geven. Alleen dat het een leuke toestel is met een kleurescherm, daar kom ik dus niet echt ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Een van de redenen dat ik de T68i wil kopen is dat het een e-mail programma bevat. Werkt dit goed? Ben namelijk vaak weg en wil zo nu en dan gewoon ff snel mijn e-mail lezen
Ik vind het perfect werken. Je kan meerdere POP-accounts instellen en via een wap of gprs-verbinding met een bepaalde interval je mail laten checken (bij mij ingesteld op iedere 2 uur). Standaard haalt de telefoon het eerste gedeelte van het bericht binnen, wil je de rest ook dan kan dat. Bij de inbox geeft-ie gelijk ook de grootte van het bericht weer, dus als je bijv. mail met attachment hebt open je die gewoon niet en heb je nergens last van. Uiteraard kan je als je een smtp-server opgeeft ook mailtjes versturen.

Overigens kan je met eenvoudiger (Sony)Ericssons (en toestellen van andere merken) zoals de T65 ook je e-mail checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

Geen matches
het is dan idd verstandig om een data-bundel of GPRS bundel er bij te nemen, want anders ga je extra kosten betalen. En aangezien je met GPRS de volledige functies van het toestel benut is dat nog extra handig ook!! Het is een toppertje en zeker de moeite waard om aan te schaffen. Wellicht is het display klein, maar ik heb liever een wat kleinere phone dan zo'n megagroot kleurenbeeldscherm... Zolang ik het maar van mijn display kan lezen is alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Kee, ga de T68i kopen maar waar welke telecom winkel is goed (Belcompany, T for telecom, Phonehouse, etc.)?

Hiermee bedoel ik: waar is de afterservice, repartie, garantie het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:44
Geen matches
zal niet echt veel uitmaken denk ik. Ik ben ooit zeer slecht geholpen bij de Phonehouse, en wel goed bij T-for Telecom, en Belcompany. Primafoon is IMO het beste, maar dan moet je KPN abbo nemen (duurder dus)

Ik merkte wel dat het toestel GOEDKOPER is bij de o2 webwinkel (www.o2.nl) das beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 18:25
Binnenkort is er de nieuwe Nokia 6610 & 7210 ook met een kleurenscherm, deze lijken me ook wel de moeite, en het aantal kleuren ligt hoger dan die van de T68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Geen matches
De Nokia 6610 ziet er goed uit!!! Iemand enige idee wanneer die in de NLse winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 13:26

casapira

The truth is in me.

Ik heb zelf de T65 en een kameraad heeft de T68i en het enige grote verschil is het kleurenscherm. Owja nog een groot verschil: DE PRIJS
scheelt ongeveer 250 EURO.
En met de T65 ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Dat klopt niet Casapira. De T68i heeft Bluetooth, en de T65 niet. De t68i heeft infra-rood, T65 niet. En IMHO ziet de T68i er koeler uit. Maar das dus IMHO

Anyways, ik heb de T68i gezien op www.o2.nl voor 249 euro icm een 1 jarig abbonement (30 euro per maand) Ik denk dat ik die ga nemen.

edit:

De t68i heeft een betere accu dan de t65. (lithium polymeer ipv lith. ion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61219

Geen matches
Dan heb je een mooi toestel, maar een niet al te beste dekking, waarom niet iets meer geld uitgeven en dat je dan fatsoenlijk kan bellen, vodafone bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heeft o2 dan zo'n slechte dekking? ook rondom Rotterdam?

Zelf wil ik dit toestelletje ook graag hebben, alleen ik vraag me toch af of er niet snel krassen komen op het scherm? bij de Nokia's koop je een nieuwe losse cover en hij is weer als nieuw.
Of kun je de cover wel laten vernieuwen bij een van de Ericsson service point's?

En welke infrarood apparaat werkt het beste met de T68i icm een pc? zo'n data kabel is niks voor mij.

Wat ik me ook afvraag is wat je nog meer met GPRS kan doen dan alleen maar email ontvangen en versturen?
Heb je aan 1 MB databundel voldoende als je gemiddeld per dag circa 2 a 3 emails ontvangt? (en niks verstuurd)

[ Voor 0% gewijzigd door Fietsbel op 01-08-2002 18:37 . Reden: Extra vragen bijgezet ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Nitai schreef op 30 juli 2002 @ 23:47:
zeker de moeite waard...maar dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt. Zijn nog meer leuke toestellen hoor, zoals de Samsung T100 of T200....

Ga gewoon naar de winkel, en bekijk de phonetjes.. heb je dan nog vragen, dan zijn er superveel ervaringen van GoTTers... zo heb ik et ook gedaan, leek net een studie :D
De T200, is die dan al uit :? en heeft iemand al wat meer specs. va dit toestel :?

Ik weet er maar heel weinig van:

The new SGH-T200 mobile phone have 16 polyphonic ringtones to allow you to produce highly personalised and true sounds as their own ringing tones.
The T200 has an aero dynamic design and uses the latest technology for its colour screen, STN-LCD. The T200 uniquely has automatic opening, seen here for the first time in the GSM market.

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/SGH-T200.jpg

Ik ga denk ik de Samsung S100 halen:

Met zijn STN-LCD kleuren-display (65.000 kleuren) en de geïntegreerde JAVA-software is de S100 Tri-band GPRS klasse 8 mobiele telefoon uitermate geschikt voor het makkelijk werken met internet. De speciaal voor mobiele terminals ontwikkelde en op de MIDP-standaard van Sun Micro Systems gebaseerde JAVA-software maakt het mogelijk applicaties, zoals Office of reisinformatie – maar ook voor ontspanning: spelletjes – uit te voeren. De weergave van 65.000 kleuren op het 128 x 160 pixel grote display levert scherpe en contrastrijke beelden op, die de kwaliteit van een computerbeeldscherm benaderen. De S100 zal in de zomer van 2002 beschikbaar zijn.

Specificaties:
• Triband (900/1800/1900 Mhz)
• GPRS Class 8 (1 uplink / 4 downlink), PBCCH/PCCCH
• 2,1” STN kleuren display met 65.536 kleuren
- 128 x 160 pixels
- Tijd, datum en netwerk in display
- Geanimeerde screensavers
- Groot en helder blauw toetsenbord
• Twee displays
• 16 polyfone beltonen (Yamaha):
- Samengesteld uit 16 verschillende instrumenten
- 8 downloadable via WAP of kabel en 32 standaard
• JAVA ondersteuning (J2ME)
- Downloaden van JAVA games via WAP/GPRS
- Opslagcapaciteit van ca. 300KB voor JAVA applicaties
- Voorgeprogrammeerde JAVA games/applicaties
• Infrarood poort en interne softmodem
• EMS (Enhanced Messaging Service)
- Versturen van beltonen, afbeeldingen en animaties
• WAP 1.2 (Nokia 3.0 Browser) met directe internet button
- Downloaden van foto’s, beltonen en JAVA applicaties via WAP
• T9: snel en eenvoudig versturen van SMS berichten
• Telefoonboek voor 750 namen
- 500 namen in toestel
- 250 namen op SIM-kaart (SIM kaart afhankelijk)
• Oproepenlijst met 20 gemiste, 20 uitgaande en 20 inkomende gesprekken
• Agendafuncties:
- Agenda en kalender
- Notities
- Alarm
- Rekenmachine
- Tijd en datum (wereld klok)
- Euro convertor
• Conference call (indien ondersteund door operator)
• Ingebouwde trilfunctie
• Opnemen via toest of klepje
• 3 Games met kleur, geluid en tril effecten
• Geanimeerde en kleuren screensavers
• Cellbroadcasting

Technische informatie:
Gewicht: 94 gram met slanke batterij, 99 gram met standaard batterij
Afmetingen (lxbxh): 89 x 46 x 23 mm
Batterij: Li-Ion 720 mAh / 900 mAh
Spreektijd: Max. 6 uur / 8 uur
Standby tijd: Max. 150 uur / 180 uur
Triple Band: GSM 900 / DCS 1800 / 1900
Display: 128 x 160 pixels, 7 regels
Spreekcode: FR + EFR + HR
Kleur: Zilver

Wat zit er in de verpakking:
• S100 toestel
• Li-Ion standaard accu (900 mAh)
• Li-Ion slanke accu (720 mAh)
• Headset
• Data-kit
• Gebruiksaanwijzing
• Reis lader

Accessoires beschikbaar:
• Standaard accu ( 900 mAh )
• Slanke accu ( 720 mAh )
• Reislader 110/220V
• Autolaadsnoer 12/24V
• Actieve headset
• Data-kit
• Houder voor auto
• Batterijlader voor laden losse batterij
• Eenvoudige handsfreekit (houder/autolaadsnoer/headset)
• PDA adapter

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/S100gesloten.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/S100geopend.jpg

Het enige nadeel vind ik dat hij geen MMS ondersteunt :(

Alleen ik weet niet of je van deze modellen of het merk houd :?
De T68i is natuurlijk ook een heel mooi toetsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Geen matches
Nog een nadeel van die samsung, hij is relatief groot, zelfs als hij dicht is. En het vreet batterijën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Geen matches
Gizmoke schreef op 01 augustus 2002 @ 18:52:
Nog een nadeel van die samsung, hij is relatief groot, zelfs als hij dicht is. En het vreet batterijën.
Uhm.... :*) er is aan de standby gewerkt 150 met slim accu 180 uur met standaard accu :D en das beter als met mijn A300

89 x 46 x 23 mm vind je dat groot :? dat is net iets groter als de A300 leg hem maar eens naast die NEC21 voor i-Mode B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9951

Geen matches
ga voor de Siemens S45 of de S45i daar ga je zeker niet van balen

http://www.club-siemens.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 22:52

Trek Y11

Eat my shorts

Ik heb de T68i icm o2 en woon in Waddinxveen ben veel in Den Haag en Rotterdam dekking is in orde, ik heb ook een Dutchtone abbo (baas) daarmee heb ik in huis geen dekking. Overigens heb ik tot nu toe nergens dekkings problemen gehad met o2 (kan geluk zijn) dus...

Ben verder zeer tevreden over het toestel, scherm is klein maar duidelijk.

What if this weren't a hypothetical question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Laatst online: 01-06 13:00

rudyfb

the Mentor

Heb net de t68i 1,5 week in huis, ben er errug over te spreken, krijg alleen jammer genoeg niet mijn mail aan de praat ( heb nog geen GPRS abbo-tje)

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik zou het liefst ook een KPN of Vodaphone abbonement hebben, maar met een t68i moet je echt FLINK bijbetalen. :(

De dekking van o2 en Ben zouden in orde moeten zijn. iig. overal dekking. (maar KPN en Vodaphone is beter)

Ik heb het toestel (t68i grey) inmiddels gezien bij Phonehouse voor 204 euro icm een Ben Vaak abbonement. (22.50 euro pm 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Laatst online: 16:58

Jox444

Honestly....

Ik heb de t68i nu ene maand, en het is echt een super toestel. Fijne bediening , leuke features, het toestel is goed uitgedacht, ligt fijn in de hand, is van degelijk materiaal en heeft een goed bereik.
Hij is erg zuinig met z'n batterij zelfs als je ff wat zit te gamen over bluetooth met iemand anders (Zeeslag = l33t :P ). Je kan op verschillende manieren data naar het beesje verzenden, bluetooth, infrarood, of gprs (internet en dergelijke), emails ophalen etc.
De menu's zitten goed in elkaar, zijn snel en duidelijk.T-9 text input (of hoe dat mag heten) werkt ook goed, is snel....enne ook duidelijk :P
Dit was mijn eerste toestel met die t-9 tinput, het bevalt me goed, alleen tis even wennen.

Kleine greep uit de features:

Bluetooth draadloos communiceren met vanalles en nog wat
Modem niets aan toe te voegen :P
E-mail (POP3 & IMAP4)
Games vooral dat landje pik spel, zwaar verslavend... Erix heet dat spel...)
MMS Helaas wordt dat nog niet in nederland ondersteunt, in september beginnen vodafone en kpn hiermee
MMS-sjablonen Multimedia sjablonen, animated dingejtes enzow
Mobile Chat sms-en zoals chatten zoals op de pc
Foto-telefoonboek cewle feature , heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar je kan plaatjes aan een naam / nummer koppelen zodra die persoon belt kun je aan het plaatje zien wie het is.
Synchronisatie met PC zowel je kalender, als plaatjes, geluidjes, mms sjablonen, software, voor syncen met je kalender moet je wel outlook hebben (dus niet express, dat werkt niet
Trilalarm deze is niet heel erg krachtig, maar wel krachtig genoeg zodat het merkbaar is
GPRS ik heb zelf gene gprs databundel, maar een kennis van mij wel, en moet zeggen het werkt wel ideaal, en super snel, nja vergeleken met gewoon wappen dan
EMS voor verzenden en ontvangen van logo's & beltonen net als nokia heeft, tevens kan de t68i nokia plaatjes ontvangen :P, nokia tonen heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Voice memoopenemen van een voice memo mocht je iets niet moeten vergeten....
Pics / Melodies zoveel als je wil totdat je geheugen vol zit
Thema's zo kun je je menu's en dergelijke een andere look geven.
Wap2.0 spreekt voor zich

en nog veel meer die ik nu niet meer weet :P

Vooral bluetooth is relaxed, je kun er allerlei apperaten op aansluiten (je eigen pc als je een bleutooth module hebt, draadloze koptelefoontjes...nja meer oortelefoontjes want die dingen zijn super klein tegenwoordig :P, carkit -> draad loos dus , je gaat in je auto zitten en je hoeft allen bluetooth aan te hebben staan en je kun gewoon handsfree bellen )

Plaatje van het beesje in actie (plaatje is bijna op ware groote op 2 mm na ofzo :P bij een monitor res van 1280 x 1024 op een 19'') :
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=2929

Maar de t68i is zeker z'n geld waard, ondanks dat het een wat duurder toestel is. :)

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Geen matches
Ik hoop dat dit toestel met prepaid komt ooit, hoop ik een beetje snel misschien. :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
t68i met prepaid??? damn. begin dan maar vast te sparen. |:(

k03le review J0x, ik ga hem zeker halen strax! 8)

Ik ga btw voor de grijze:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmdealer.nl/images/ericsson/t68igrijs.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Die grijze is een T68m (net als die gouden)... deze is wel te flashen naar een T68i overigens maar het er dan nog steeds geen ;)
En idd zal je deze niet snel als pre-paid tegenkomen... met abo kost-ie al meer dan een gemiddeld toestel in een pre-paid pakket :)

edit: hee, vaag, het plaatje en de site waar-ie vandaan komt zegt dat het wel een T68i is. Terwijl de SE-site alleen het wit/blauwe (Arctic Blue) model meldt... :?
Ach ik ben tevreden met mijn Arctic Blue - die is toch mooier en sowieso niet zo'n crappy T68m lookalike ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Het is echt een t68i. Ik heb hem gister in me handen gehad.

Ik vind deze persoonijk mooier. Smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444

Jox444

Honestly....

MrTinux schreef op 02 augustus 2002 @ 16:01:
Die grijze is een T68m (net als die gouden)... deze is wel te flashen naar een T68i overigens maar het er dan nog steeds geen ;)
En idd zal je deze niet snel als pre-paid tegenkomen... met abo kost-ie al meer dan een gemiddeld toestel in een pre-paid pakket :)

edit: hee, vaag, het plaatje en de site waar-ie vandaan komt zegt dat het wel een T68i is. Terwijl de SE-site alleen het wit/blauwe (Arctic Blue) model meldt... :?
Ach ik ben tevreden met mijn Arctic Blue - die is toch mooier en sowieso niet zo'n crappy T68m lookalike ;) :+
Die grijze is wel een t68i, gewoon de grey versie (is net nieuw). Anders check het skonne blauwe lampje rechtsboven. Dat is bluetooth, dat heeft de m niet :P

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

de neukja 7210 heeft ook veel leuke functies en is i.c.m een abbo goedkoper dan die t68i.
Gewicht: 83 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 106 x 45 x 17,5 mm
Spreektijd: 2 tot 5 u
Standby-tijd: 150 tot 300 u
Belangrijkste kenmerken: Stedelijk trendy met een gewaagd design, covers in de nieuwste kleuren, kleurenscherm met hoge resolutie, wallpaper over het volledige scherm, stereo FM-radio, MMS-multimediaberichten, downloadbare persoonlijke toepassingen via Java™-technologie, polyfone (MIDI) beltonen, tri-band wereldtelefoon
Werkfrequentie: EGSM 900/1800/1900-netwerken over de hele wereld
Kleuropties: Drie kleuren: Turquoise, Orange en Brown. Bovendien worden zes Xpress-on™ covers verkocht als accessoires: Black, Red, Pink, Green Grey, Maroon en Yellow

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48122

mindcre8r schreef op 02 augustus 2002 @ 17:24:
de neukja 7210 heeft ook veel leuke functies en is i.c.m een abbo goedkoper dan die t68i.
heb er eens naar gekeken, en hij ziet er zeker wel tof uit, alleen waar kan ik deze online bestellen, inclusief een abbonementje?

Hmm, lees net dat ie derde kwartaal beschikbaar is in NL! Zolang kna'k nie zonder GSM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

Geen matches

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Laatst online: 15-06 20:10
Jox444 schreef op 02 augustus 2002 @ 16:45:
[...]

Die grijze is wel een t68i, gewoon de grey versie (is net nieuw). Anders check het skonne blauwe lampje rechtsboven. Dat is bluetooth, dat heeft de m niet :P
Sigh de t68m versie heeft ook bluetooth. Enige verschil tussen m en i versie is alleen de software en andere kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
bedankt voor de link mindcre8r !

Maar voordat ik 'm ga bestellen, zou ik graag wat meer info over deze phone willen hebben, en dan niet alleen de dingen die ze op de nokia site vertellen! Dus een compleet overzicht wat je allemaal kan met deze phone! Iemand nog een linkje hiervoor ?

Nokia 7210 ga nie door, ik ga voor de 6610 :9~ ! Deze ziet er wat zakelijker uit en nie zo kinderlijk als de 7210! Das mijn mening dan he! Alleen geen idee wanneer de 6610 op de markt komt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:29

ko9

Kit-Lin schreef op 02 augustus 2002 @ 19:20:
[...]

Sigh de t68m versie heeft ook bluetooth. Enige verschil tussen m en i versie is alleen de software en andere kleurtje.
idd, en de software kan je gratis laten updaten... Dus in principe zijn ze pcies hetzelfde :)

Ik heb er ook 1 maar zit een foutje in de hardware, dus vanmiddag weggebracht naar phonehouse en die sturen hem naar Ericsson... :(
Ben hem nu 3 tot 6 weken kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Geen matches
Had je beter naar een echt Ericsson Service punt kunnen gaan... dan is het letterlijk 'klaar terwijl je wacht'. Bij mij was het in 15min. gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Geen matches
MrTinux schreef op 02 augustus 2002 @ 21:29:
Had je beter naar een echt Ericsson Service punt kunnen gaan... dan is het letterlijk 'klaar terwijl je wacht'. Bij mij was het in 15min. gebeurd!
Waar zitten hun services points eigenlijk? Als ik op de site zoek krijg ik alle dealers te zien, niet alleen de service points

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Geen matches
Het zijn vaak de wat kleinere telecomzaakjes, niet de Belcompany, T4T of Phonehouse. In Utrecht weet ik er een op de Amsterdamsestraatweg (zie ook dit topic). Ik ben gewoon een Belcompany binnengelopen, gevraagd of hij kon flashen waarna de verkoper me doorverwees naar dat service punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Geen matches
Chello200 schreef op 02 augustus 2002 @ 14:31:
Ik hoop dat dit toestel met prepaid komt ooit, hoop ik een beetje snel misschien. :P
Als prepaid pakket komt ie nooit! dat kan ik je nu al vertellen, wat je wel kan doen, is hem nieuw of 2dehands kopen en er een pre-paid sim in doen. heb ik ook, maar ik wil binnenkort een gprs abo nemen. let wel op dat de telefoon sim-lockvrij is.

Ik ga die van mij ook een keer laten flashen.
In winkelcentrum Woensel in Eindhoven zit er een, the phonehouse daar is Servicepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Geen matches
Gatenkaas!

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 18-03-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb hem gisteren dus toch gekocht. Errug koel toestel. Het is idd. gewoon een T68i (staat op de doos, en op het toestel)

Echt ALLES zit op die phoon. IR, Bluetooth (heeft nokia 7210 niet volgens mij) Kleurenscherm, etc etc etc. Vooral dat kleurendisplay is leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 18-03-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Heb met een verkoper van de Nokia Store in Amsterdam gesproken in de metro. Volgens hem is de T68i beter dan de 7210 en 6610. Nokia toestellen hebben nogal last van software problemen (vooral de 8310). De verkoper zelf heeft de T68i (dus hij moet de verschillen wel weten ;) ) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Alleen het is zo jammer dat de T86i "maar" 256 kleuren scherm heeft, daardoor zien veel plaatjes er brak en gaar uit.
Vooral pasfoto's zien er niet uit, of hebben jullie een truukje om een plaatje nog net wat mooier te krijgen?
Alvast bedankt!, Zelf zit ik nog steeds te twijfelen tussen de T68i en de nokia 7210, beide zijn erg mooi.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ChiMan schreef op 03 augustus 2002 @ 22:29:
Heb met een verkoper van de Nokia Store in Amsterdam gesproken in de metro. Volgens hem is de T68i beter dan de 7210 en 6610. Nokia toestellen hebben nogal last van software problemen (vooral de 8310). De verkoper zelf heeft de T68i (dus hij moet de verschillen wel weten ;) ) !!!
Best grappig, een verkoper van een concurerend merk vind een telefoon die hij zelf niet verkoopt beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geen matches
Niet om te flamen, maar ik snap het niet:

als je mailtjes krijgt en schrijft van meer dan tientallen regels, dan sta je toch hopeloos te kloten met zowel lezen als beantwoorden op zo'n klein schermpje/toetsenbordje :?

Ik bedoel: is dit nu handig? Wat voor mailtjes wil je perse mobiel kunnen lezen, afgezien van system management zooi "uw server is ontploft", maar dat kan prima per sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Geen matches
Ach, mijn motto is "het kan, dus je wil het" :+

Maar in de trein ofzo kan het wel handig zijn hoor... even snel je email lezen enzo. Al is het natuurlijk geen volwaardige vervanger voor je emailprogramma op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Geen matches
Gewoon een Pocket PC aansluitem via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
t68 hadden in het begin ook software problemen, en mijn oude Nokia 7110 ook. Maar na (gratis) flashen, waren alle problemen opgelost.

Ik ga mijn T68 niet gebruiken om lange emails mee te schrijven ofzo. Dat doe ik gewoon op me PC. Maar het lijkt me wel handig dat je iemand gewoon een (kort) mailtje kan sturen als je dat wil. (waar dan ook) Bijvoorbeeld als ik op vakantie onder een palmboom lig, ff een mailtje naar mijn collegas. :D

Wat betreft het kleurenscherm. Het is idd 'maar' een 256 kleuren display, maar de plaatjes zijn vrij redelijk. Je moet alleen wel de plaatjes in de goede format hebben. Check http://www.tsixtyeight.com voor een Faq hierover.

Ik ben alleen niet zo te spreken over de trilfunktie. Hij is nogal ehh.. Tam zeg maar. Als ie in me zak zit, voel ik em nauwelijks / niet als ie af gaat.

Net ook ff zitten spelen met Bluetooth.... Damn, das echt koel. 250 telefoonnummers kopieren van telefoon naar telefoon, en die headsets, erg leuk hoe mensen reageren als ze je telefoon op je bureau zien liggen, en je hem zonder aan te raken opneemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
ff voor de mensen met een T68

Probeer de volgende toetsen / joy combinatie eens:

>*<<*<*
( het > tekentje is joystick naar rechts, en < naar links, etc.....)

Dat is een test menu, en kan je vanalles testen enzo. Erg grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Geen matches
Zitten idd leuke tests bij, ik vind die LED/Verlichting test wel grappig.
En al ruim 58000 joystick bewegingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 18-03-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 18-03-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Geen matches
Ik heb nu 2 weken een 8310 zonder problemen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Geen matches
Fijn antwoord Normal888, daar hebben we allemaal heel veel aan. :|

Die problemen die jij hebt met je nokia ligt waarschijnlijk aan de software. Ik had vroeger ook dat soort problemen met mijn Nokia 7110. Wat je kan doen is kijken of je al de laatste firmware hebt. (ik geloof *#0000 intoetsen) ALS je al de laatste hebt, moet je ff wachten tot er een nieuwe firmware is. Het zijn gewoon bugs in de software.

Die Bluetooth headset die ik heb gebruikt was voor links, en rechtsgebruik. De "earpeace" is niet veel groter dan een 2 euro munt, en het microfoontje is ook erg klein. Echt koel dat ding! :) Je telefoon raak je nauwelijks meer aan met dat ding. Phoon unlocken door codewoord, en naam noemen. Zoals je weet kan je meerdere nummers achter 1 naam hangen, dus je kan gewoon bv zeggen: Aeon.... Mobiel... of Aeon.... Werk... etc etc etc. Erg leuk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Aeon schreef op 04 augustus 2002 @ 20:31:
Fijn antwoord Normal888, daar hebben we allemaal heel veel aan. :|
ja sorry hor... wou dat alleen ff zeggen dat niet alle 8310 problemen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61890

Heb uit betrouwbare bron gehoord dat BEN binnenkort gaat stunten met de SonyEricsson T68i en de Motorola V70... dus als je over een van de phones twijfelt en je gaat voor BEN... wacht dan ff! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Geen matches
Je kan m nu ook gratis krijgen, met een O2 ondernemers abo, van 20 euro per maand zonder aansluitkosten. Moet je alleen een kvk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 61890 schreef op 04 augustus 2002 @ 21:48:
Heb uit betrouwbare bron gehoord dat BEN binnenkort gaat stunten met de SonyEricsson T68i en de Motorola V70... dus als je over een van de phones twijfelt en je gaat voor BEN... wacht dan ff! ;)
Enne binnen hoeveeltijd denk je ongeveer dat ze dat gaan doen? :P
1 maand, 2 maanden?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Laatst online: 17:07

s3n

Ik moet toch nog ff wachten :D Over een maandje kan ik een contractverlening doen, en dan ga ik iig voor de T68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik hoorde dat het vanaf 5 augustus is... degene die het vertelde werkt bij een telefoonwinkel dus ik neem aan dat hij wel weet wat er komen gaat. ALS het zo is ga ik er ook voor... denk ik. Heb net ff wat oude topics uit de sloot gehaald en zag weer een topic over de SonyEricsson P800... whoow wat een absoluut geil ding is dat!! Hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/495969 is dat topic... helaas kan ik nog geen betrouwbare prijzen en data vinden dat deze phone uitkomt. Ben de afgelopen weken al diverse malen telefoonwinkels binnengelopen maar daar weten ze er ook nix van! :(

Greetz,
ThaCapo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n

s3n

Geen matches
Anoniem: 61890 schreef op 04 augustus 2002 @ 22:31:
Ik hoorde dat het vanaf 5 augustus is...
Weet je toevallig ook wat voor een "stunts" het zijn. Ik heb hem nu gezien met een ben vaak abbo van 1 jaar voor 256 euro (bij sitel.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
s3n schreef op 04 augustus 2002 @ 22:35:
[...]

Weet je toevallig ook wat voor een "stunts" het zijn. Ik heb hem nu gezien met een ben vaak abbo van 1 jaar voor 256 euro (bij sitel.nl)
Nee sorry... dat was het enige wat hij zei. Ben eigenlijk vergeten te vragen wat de stunt gaat worden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker met sim-lock en met zo'n mooi BEN logo op je de telefoon..... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 18-03-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Anoniem: 54991 schreef op 04 augustus 2002 @ 23:52:
Maar heeft iemand al een goed proggie gevonden zoals logomanager.
Die standaard software is wel leuk, maar nietzoals logomanager dat het alles ondersteund, logo's, screensavers, toontjes, mms, etc...
Logo manager heb je niet nodig. Voor achtergronden kun je gewoon de IR of bluetooth van een laptop gebruiken als de files maar .gif zijn. Is heel makkelijk je hebt daar geen progjes voor nodig. Hetzelfde is voor ringtones. Je moet de midi files omzetten naar een .imy file dat kun je doen door middel van de deze shareware prog nok2phone ringtone converter. Je kunt hem hier downen http://www.ringtonecity.com/ programma werkt heel goed en je kunt de prog voor meerdere soorten toestellen gebruiken want hij kan de midi omzetten naar toetsaanslagen of saven als een bepaalde file zoals .imy of .emy etc etc. Prog is niet duur heb hem zelf gekocht. Was maar us$ 9,-. Oh ja bij ringtonecity hebben ze wel achtergronden voor t68i het zijn voornamelijk plaatjes van Mashi Maro (Koreaanse Konijntje Icoon) en anime achtergronden helaas is site wel in Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Gatenkaas!

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 18-03-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 22:59

DoctorV64

Cosmopoliet

Leuke foto Jox444.. geef je meteen een van de leukste dingen aan van een T68i... zelf je plaatjes erop zetten (via IR, Bluetooth of kabel) enne het koppelen van een plaatje en een ringtone aan je contacten is zeker leuk ... schoonmoeder een pic van een haai met deuntje van Jaws ... ;-)

Ik ben zelf zeer tevreden over de T68i, alleen ik moet de software update nog laten uitvoeren ... niet dat je het merkt nu, maar je T68i schijnt sneller door je menu's te gaan en de T9 functie is iets beter ... (natuurlijk afhankelijk van je huidige SW)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Om logo's en plaatjes te bewerken / versturen, kan je gewoon die Mypictures software downloaden bij Sonyericsson. Ze hebben onlangs een nieuwe versie uitgebracht.

Ik heb mijn t9 vergeleken met iemand die een t68M had. Het scheelt idd wel. Mijne is sneller.

Ringtones / logo's etc staan links op www.tsixtyeight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
Geen matches
http://www.sonyericsson.c...set1.htm,image_editor.htm

Hier kan je een image editor van sony-ericsson downloaden,
en daarna makkelijk te verzenden per bluetooth/IR of kabel.

en gratis ... :)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Geen matches
Nou we het over versturen van plaatjes hebben, welk progje gebruiken jullie voor Ringtones ??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Iemand die al meer informatie heeft over de actie van BEN met de T68i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Geen matches
DoctorV64 schreef op 05 augustus 2002 @ 10:25:
Nou we het over versturen van plaatjes hebben, welk progje gebruiken jullie voor Ringtones ??
Sigh, zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Geen matches
Kit-Lin schreef op 05 augustus 2002 @ 12:54:
[...]

Sigh, zie mijn post hierboven.
Effe erover heen gelezen ...ik zal wel last hebben van beeldschermdyslexie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Geen matches
DoctorV64 schreef op 05 augustus 2002 @ 13:18:
[...]

Effe erover heen gelezen ...ik zal wel last hebben van beeldschermdyslexie ..
lol maakt niet zoveel uit. Kan gebeuren. Het is een goeie prog vind ik. Ik heb er veel gebruik van gemaakt en heb mijn geld dubbel en dwars terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, ik heb dus sinds vandaag de T68i, en bevalt prima! Heb net ook even geprobeerd met da proggie (http://www.sonyericsson.c...set1.htm,image_editor.htm) Image Editor, alleen die "download" knop blijft grijs! Dat betekent dus dat ik me plaatje nie kan verzenden naar me telefoon! :?

ff in het kort wat ik gedaan heb:
- IR ingeschakeld op me laptop
- IR ingeschakeld op me T68i
- ook nog ff Item ontvangen gekozen
- da proggie opgestart en plaatje erin, etc.

Wat ie dus niet doet (of niet helemaal goed):
- die download knop blijf grijs
- IR connectie is maar van korte duur, steeds maar een goeie halve minuut ofzo!
Met tussenpauzes van 1-2 minuten, da kan nooit goed zijn!

Dat was het dus eigenlijk wel, iemand die mij dus kan helpen om mijn probleem op t elossen?

ff voor de duidelijkheid: PROBLEEM: Image Editor proggie ziet geen telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54819

Een vraagje voor wie de T68i al bezitten :)

Ik ben op het moment ook op zoek naar een nieuw toestel (opvolger voor mijn huidige 6210 en daarvoor een tweetal 6150's). Ik twijfel op dit moment nog tussen een Nokia 6310i en de Sony Ericsson T68i.

Op zich heeft de T68i een lichte voorkeur, maar ik heb in het verleden een tijdje een oude A2618s gehad als tijdelijk toestel een keer een A2618s van Ericsson gebruikt, en daar heb ik een beetje een nare smaak aan over gehouden.

Het menu in zijn algemeen en voornamelijk het sms gedeelte was erg traag. Onderandere door de berichten bladeren duurden een eeuwigheid, berichten lezen was een tragedie zo langzaam ging het, en invoeren ging tergend langzaam.

Is dit bij de nieuwere toestellen (en dan in het bijzonder de T68i) verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 54819 schreef op 05 augustus 2002 @ 22:05:

Ik ben op het moment ook op zoek naar een nieuw toestel (opvolger voor mijn huidige 6210 en daarvoor een tweetal 6150's). Ik twijfel op dit moment nog tussen een Nokia 6310i en de Sony Ericsson T68i.

Op zich heeft de T68i een lichte voorkeur, maar ik heb in het verleden een tijdje een oude A2618s gehad als tijdelijk toestel een keer een A2618s van Ericsson gebruikt, en daar heb ik een beetje een nare smaak aan over gehouden.

Het menu in zijn algemeen en voornamelijk het sms gedeelte was erg traag. Onderandere door de berichten bladeren duurden een eeuwigheid, berichten lezen was een tragedie zo langzaam ging het, en invoeren ging tergend langzaam.

Hmmz hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, als ik namelijk ergens wel een hekel aan heb is het kweet niet hoe lang moeten wachten totdat me inbox geopend is en het sms ingeladen is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Homedisc schreef op 05 augustus 2002 @ 22:22:
Hmmz hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, als ik namelijk ergens wel een hekel aan heb is het kweet niet hoe lang moeten wachten totdat me inbox geopend is en het sms ingeladen is.
Overigens niet alleen het openen van de inbox was traag, ook het inladen van het berichtje zelf of het selecteren van het berichtje uit de berichtenlijst zelf (het op en neer bladeren door de berichtenlijst dus) duurde lang.

En dat is behoorlijk hinderlijk inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

en invoeren ging tergend langzaam.

Ik heb een T65 en ik kan je vertellen dat dit nog steeds zo is en dus niet is verholpen. Ik heb hem al een keer laten flashen naar de nieuwste versie om te kijken of het probleem daarmee verholpen was, maar dat hielp dus niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Anoniem: 48122 schreef op 05 augustus 2002 @ 21:15:
ok, ik heb dus sinds vandaag de T68i, en bevalt prima! Heb net ook even geprobeerd met da proggie (http://www.sonyericsson.c...set1.htm,image_editor.htm) Image Editor, alleen die "download" knop blijft grijs! Dat betekent dus dat ik me plaatje nie kan verzenden naar me telefoon! :?

ff in het kort wat ik gedaan heb:
- IR ingeschakeld op me laptop
- IR ingeschakeld op me T68i
- ook nog ff Item ontvangen gekozen
- da proggie opgestart en plaatje erin, etc.

Wat ie dus niet doet (of niet helemaal goed):
- die download knop blijf grijs
- IR connectie is maar van korte duur, steeds maar een goeie halve minuut ofzo!
Met tussenpauzes van 1-2 minuten, da kan nooit goed zijn!

Dat was het dus eigenlijk wel, iemand die mij dus kan helpen om mijn probleem op t elossen?

ff voor de duidelijkheid: PROBLEEM: Image Editor proggie ziet geen telefoon!
Misschien zijn je instelling voor IR niet goed? Ik heb voor infrared transceiver A: Siemens IRMS/T6400 staan en voor infrared transceiver B: SIR Tranceiver. Kun je vinden onder eigenschappen van IR in apparaatbeheer. Met deze instellingen blijft mijn IR wel werken zonder pauzes.

Eh voor plaatjes verzenden doe ik gewoon door middel van item verzenden zonder de progje van sonyericsson. Die progje is toch meer voor het resizen van je eigen foto`s e.d. toch?

Oh ja dit doe ik alles onder WinXP Home versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki

Met nieuwere firmware schijnt het iets sneller te gaan. Heb nu nog de oudere firmware en ik heb er eigenlijk niet zo veel last van. Alleen is het opstarten van de menu nog steeds wat langzaam als je het toestel aan zet.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar de t68i vanwege de kleurenscherm plus mms. Kleurenscherm is erg prettig in gebruik. Beter voorbereid voor de toekomst i.v.m. MMS. En ik vind laatste tijd Nokia zowiezo erg duur voor wat het bied i.v.m. andere merken.

Enigste wat ik zelf vind ontbreken op mijn t68i is alleen de polyphonic ringtone. Anders was het gewoon een complete telefoon. Ben er zeer tevreden over. Zou geen andere toestel willen hebben. Bluetooth is wel een verademing qua gebruik i.c.m. headset. Gebruik hem erg vaak met name als ik auto rijd. Heb nu ook geen last van draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb de t68i, en twijfelde ook tussen deze, en de Nokia 6310i. Waarom heb ik voor de Ericsson gekozen?

- Iedereen heeft al een Nokia
- de Ericsson is vééél kleiner dan de nokia
- Kleurenscherm r0x4rz
- Met de t68i kan je email ophalen. (Nix Vizavi, maar direct pop3)
- Had ik al gezegt dat iedereen al een Nokia heeft?

SMS, Menus, etc, ect... Ik had een Nokia 7110, dus ik ben Nokia gewend. Ik heb geen problemen met vertraging in menus, en SMSen inlezen, etc. Ik zal ze vanavond eens naast mekaar houden, en posten hoeveel het PRECIES scheelt. (ik heb laatste firmware)

Die picture software; Ik gebruik een ander proggie daarvoor. Ook van SonyEricsson. Daar is onlangs een nieuwe versie van uit. Ik post later de URL wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444

Jox444

Honestly....

Aeon schreef op 06 augustus 2002 @ 10:59:
Ik heb de t68i, en twijfelde ook tussen deze, en de Nokia 6310i. Waarom heb ik voor de Ericsson gekozen?

- de Ericsson is vééél kleiner dan de nokia
- Kleurenscherm r0x4rz
- Met de t68i kan je email ophalen. (Nix Vizavi, maar direct pop3)
- Had ik al gezegt dat iedereen al een Nokia heeft?

SMS, Menus, etc, ect... Ik had een Nokia 7110, dus ik ben Nokia gewend. Ik heb geen problemen met vertraging in menus, en SMSen inlezen, etc. Ik zal ze vanavond eens naast mekaar houden, en posten hoeveel het PRECIES scheelt. (ik heb laatste firmware)

Die picture software; Ik gebruik een ander proggie daarvoor. Ook van SonyEricsson. Daar is onlangs een nieuwe versie van uit. Ik post later de URL wel ff.
Volgens mij ben je er vergeten bij te zetten dat iedereen al een Nokia heeft :X :P :+

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30

Bosmonster

*zucht*

Geen matches
Ik zit nog steeds te wachten op de Nokia 7210.. Das een bruut foontje.

http://www.nokia.com/phones/7210/

kleur, Java en slechts 83 gram. En natuurlijk ingebouwde radio, XPress on Covers (ik raak snel uitgekeken op de kleuren, dus das een must) en MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kit-Lin schreef op 06 augustus 2002 @ 01:07:
En ik vind laatste tijd Nokia zowiezo erg duur voor wat het bied i.v.m. andere merken.
Alhoewel ze erg duur zijn voor wat ze biederen is de Nokia 6310i in combinatie met mijn abbo toch net een stukje goedkoper, okee, je krijgt er minder voor, maar ik heb op het moment niet ontzéttend veel te besteden.
Enigste wat ik zelf vind ontbreken op mijn t68i is alleen de polyphonic ringtone. Anders was het gewoon een complete telefoon. Ben er zeer tevreden over.
Dat is natuurlijk hoe je je toestel gebruikt, als je het vanuit zakelijk perspectief bekijkt is het missen van polyphonic ringtones absoluut geen gebrek, en bijv. de mogelijkheid *direct* e-mail te bekijken wel een hele grote pluspunt.
Bluetooth is wel een verademing qua gebruik i.c.m. headset. Gebruik hem erg vaak met name als ik auto rijd. Heb nu ook geen last van draadje.
Wat kost die bluetooth headseat trouwens? :o ;)
Aeon schreef op 06 augustus 2002 @ 10:59:
Iedereen heeft al een Nokia
Maar niet iedereen heeft al een 6310i ;)
Ben ik erg benieuwd naar, bedankt! :)

Berichtjes in deze draad spreken elkaar erg tegen, en daardoor krijg ik het idee dat de vertraging er nog wel in zit, maar minder noemenswaardig geworden is. Ik zal ook die oude Ericsson nog eens opgraven en kijken hoe lang die er over deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Geen matches
Anoniem: 54819 schreef op 06 augustus 2002 @ 11:20:

[...]Wat kost die bluetooth headseat trouwens? :o ;)
Het heeft me toen (januari 2002) 400,- guldens gekost voor de hbh-15. De zaak had een foutje gemaakt in prijs. Het was eigenlijk excl. btw maar ik heb die prijs incl. gekregen. Tegenwoordig kosten ze als ik me niet vergis rond de 200 euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Geen matches
Bluetooth headsets zijn nog steeds erg duur, maar er komen er steeds meer. Ze zullen in prijs gaan dalen. Ik heb er op internet al 1 gezien voor 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Geen matches
Bosmonster schreef op 06 augustus 2002 @ 11:07:
Ik zit nog steeds te wachten op de Nokia 7210.. Das een bruut foontje.

http://www.nokia.com/phones/7210/

kleur, Java en slechts 83 gram. En natuurlijk ingebouwde radio, XPress on Covers (ik raak snel uitgekeken op de kleuren, dus das een must) en MMS.
Ik zit te wachten op 6610, de 7210 ziet er me iets te speels uit.
Maar wat zijn ze weer vergeten? Bluetooth? Waarom? Als ze de toestellen
toch zo duur maken (typisch Nokia) doe er dan Bluetooth bij.
Of gaan ze een 6310ii maken, hetzelfde maar met kleurenscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
En alsof de duivel }) er mee speelt :P

Vanmiddag was er een verkoper die er net eentje uit de verpakking had gehaald en zijn eigen sim erin deed voor demonstratie aan een potentiele klant. Gelijk even mee staan kijken.

De eerste keer duurt het laden van de inbox eventjes, maar niet langer dan bij bijvoorbeeld een nokia. Het op en neer scrollen tussen de berichtjes gaat gewoon vloeiend (blijft dus niet meer hangen zoals met een ouder toestel) en wat dat betreft is het nu dusdanig snel dat ik het in ieder geval niet meer als hinderlijk ervaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n

s3n

Geen matches
Anoniem: 61890 schreef op 04 augustus 2002 @ 22:43:
[...]

Nee sorry... dat was het enige wat hij zei. Ben eigenlijk vergeten te vragen wat de stunt gaat worden ja...
Ik ben er achter wat de stunt zijn...
Op de meeste sites zijn de prijzen de afgelopen 2 dagen icm een ben vaak abbo (verlening) gemiddeld met 50 euro omhoog gegaan :(

Ik moet wachten tot 1 september dus ik hoop dat de prijzen weer zakken voor die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij de online shop van o2 zijn de prijzen ook opeens omhoog geschoten :(
Wilde het o2 120 abo hebben met de t68i voor 269 euro, nu kost hij gewoon (sinds maandag) 339 euro :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
s3n schreef op 06 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

Ik ben er achter wat de stunt zijn...
Op de meeste sites zijn de prijzen de afgelopen 2 dagen icm een ben vaak abbo (verlening) gemiddeld met 50 euro omhoog gegaan :(

Ik moet wachten tot 1 september dus ik hoop dat de prijzen weer zakken voor die tijd
Nahja volgens mij kan het best zijn dat dit hun 'stunts' zijn... ben vanmiddag nog eens wezen vragen en volgens de verkoper heeft BEN wat fouten gemaakt in hun printcampagne (oid.) waardoor het langer gaat duren. :( :'(

Ik wacht dus ook nog maar even 'rustig' af... ;)

Greetz,
ThaCapo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:53

Nitai

Live the life you love.

Geen matches
Anoniem: 54819 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:46:
En alsof de duivel }) er mee speelt :P

Vanmiddag was er een verkoper die er net eentje uit de verpakking had gehaald en zijn eigen sim erin deed voor demonstratie aan een potentiele klant. Gelijk even mee staan kijken.

De eerste keer duurt het laden van de inbox eventjes, maar niet langer dan bij bijvoorbeeld een nokia.
Ja gek hoor, als ie net uit de doos komt, dan heeft ie ook geen smsjes om in te lezen, mijn inbox zit voor ongeveer 80% vol en het duurt...welgeteld 6 seconden voordat het ingeladen is en je bij je smsjes kan. Lijkt kort, maar tis een eeuwigheid, verder een pracht van een toestel. Zou hem niet meer kwijt willen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Geen matches
Mijn Inbox zit ook helemaal propvol en bij mij duurt het welgeteld 2 seconden voordat ik bij de smsjes kan. Bij de 7110 die ik een paar jaar geleden had was dat ca. 5 sec.

[ Voor 0% gewijzigd door ErectionJackson op 07-08-2002 09:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60115

Geen matches
IS de stand-by tijd van het toestel goed ?
EN is het mogelijk om de batterij te ontladen via het menu van de foon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb mijn T68i even naast mijn nokia gehouden. Conclusie: De nokia is qua menus browsen idd iets sneller, maar het scheelt echt weinig. Ik kan me niet goed voorstellen dat het iemand gaat irriteren. Mijn Inbox is vrij vol, en heeft 1 tot 2 seconden nodig om te openen.

Verder heb ik ooit in een review gelezen dat de T9 funktie van de Nokia beter is. Bullshit IMO. Het is ff wennen (andere keys) maar het werkt net zo goed.

Hij bevalt nog steeds goed. Ik heb nu Testbeeld als achtergrond. :) Ziet er koel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
September:

Mijn T68i is rond de 12 dagen standby. Een kennis van mij heeft een T68m (iets oudere versie) al sinds November, en de standby tijd is nog als nieuw. Batterij ontladen heb ik niet gezien.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste