Toon posts:

[SB Extigy] zonder computer

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk erover om een soundblaster extigy aan te schaffen, maar nu ben ik benieuwd of je hem ook zonder pc kunt gebruiken.

Ik wil hem namelijk gaan gebruiken om aan mijn Xbox te hangen (5.1 digitale uitgang) en dan 5.1 luidsprekers op de extigy aan te sluiten, dit alles zonder een pc nodig te hebben.

Ik wil graag weten of dit kan (op de creative site zijn ze er nog al wazig over) en of iemand hiermee ervaring heeft.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De Extigy kan ook los gebruikt worden, als Dolby Digital decoder, waarbij de afstandsbediening bijzonder goed tot zijn recht komt. Wij hebben de Extigy met name getest voor gebruik op een PC of laptop.

uit een Hardware.info artikel

Verwijderd

Kan perfect, hou er wel rekening mee dat er nog wel een versterker tussen moet zitten(wat natuurlijk al zit ingebouwd in 5.1 setjes)

Verwijderd

Bekijk de Creative Inspire 5700 es, een mooi setje voor een redelijke prijs.
De review is te zien bij tweakers: reviews: Creative Labs Inspire 5300/5700 review,
de 5700 heeft dus een eigen decoder en versterker erbij.....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar wat ik bedoel is dat ik hem voor mijn xbox ga gebruiken, dus mijn bedoeling is om de extigy aan de digitale 5.1 uitgang te hangen en dan de creative inspire 5300 (die goedkopere met 3 analoge ingangen) weer aan de extigy te hangen. Dat alles dan zonder tussenkomst van een pc.

Verwijderd

Ja, `k snap em, maar de 5700 heeft ook een digitale-5.1-glasvezel-ingang, zeg maar...
dus dan hoef je ook geen extigy aan te schaffen, snappie.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het mooie is dat ik de kosten van de extigy op mijn vader kan verhalen. Als ik dan nog een 5700 koop is dat duurder dan dat ik een 5300 koop :)

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:46:
Ja, maar het mooie is dat ik de kosten van de extigy op mijn vader kan verhalen. Als ik dan nog een 5700 koop is dat duurder dan dat ik een 5300 koop :)
*schop*

Ik ben hier dus op het moment ook naar opzoek, heb namelijk al een Inspire 5300 van Creative thuis, en wil de Xbox er nu ook wel aan hangen eigelijk.

Heb jij er ervaring mee NeoKenobi?

• Neejoh
Neejoh schreef op 03 september 2002 @ 20:29:
[...]

*schop*

Ik ben hier dus op het moment ook naar opzoek, heb namelijk al een Inspire 5300 van Creative thuis, en wil de Xbox er nu ook wel aan hangen eigelijk.

Heb jij er ervaring mee NeoKenobi?
He inderdaad, dat is ook mijn idee! Iemand een idee??

Verwijderd

Neejoh schreef op 04 september 2002 @ 17:10:
[...]

He inderdaad, dat is ook mijn idee! Iemand een idee??
Kan prima, gewoon de Xbox via de optische aansluiting aan de Extigy hangen, en daarop de Inspire 5300

• Neejoh
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:31:
[...]

Kan prima, gewoon de Xbox via de optische aansluiting aan de Extigy hangen, en daarop de Inspire 5300
Moooi, dan bestel ik hem :) Thnx

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb een extigy(externe geluidskaart/decoder), en daarbij het boxen setje creative megaworks (soundworks) 550.

Mijn vraag is:

Ik heb mijn xbox met een optische kabel verbonden naar de extigy. En via mijn extigy gaan 3 stekkertje (groen, zwart en oranje) naar de boxen(megaworks).

Maar heb ik dan nog wel dolby digital geluid?? Omdat die 3 babeltjes toch analoog zijn?, of heb ik dan dolby digital?.

Ik weet het echt niet....please help me

Gr.

Verwijderd

hallo?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:31
Eehm, makker:

-Dit topic is meer dan een jaar oud
-Het antwoord op je vraag kan je terugvinden op de website van creative, of hier met de search
-Kicken binnen 24h is niet toegestaan. En binnen 3 kwartier is zelfs verschrikkelijk irritant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.