Pass request

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
Beste modjes, ik post dit bericht omdat de user 'Maurice' zijn account niet meer op kan.

Een tijdje terug, ongeveer een week, kreeg hij de mail binnen: "Klik op de volgende link om uw pasword te resetten." ..Hij wou daar uiteraard niet op klikken maar door een foutje van outlook is er op geklikt. |:(
Nu is dat op zich geen probleem, want GoT heeft een pasworod recovery funtie. Maar helaas heeft Maurice al 10 keer zon recovery geprobeerd, maar er komt geen nieuwe mail binnen. Hij heeft GoT al gemeeld en geen antwoord gekregen |:(
Dus daarom dit laatste verzoek, of zijn password gereset kan worden.
Neem desnoods even contact met hem op op stam15@softhome.net.
Want hij is bang dat een andere user die graag zijn nickname wilt overnemen en ook al een paar keer daarover heeft gemaild, deze pasrequest heeft gevraagd, en dat hij daarom nu de lul is dat hij misschien gaat rotzooien op zijn account. En volgens de GoT FAQ is hij daar zelf verantwoordelijk voor enzo..

Bdw, dat aanklikken van die link, het sturen van de mail naar gathering@tweakers.net en de 10 requestpogingen waren een paar dagen VÓÓR de overgang naar React gebeurd.. dus het ligt niet aan de overgang.

En aangezien Maurice zelf niet kan posten, vroeg hij mij net of ik dit ff voor hem wilde posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Passworden restten kan ik niet, maar ik zie wel dat z'n emailadres nog gewoon stam15@SoftHome.net is, en alleen op dat adres komen de passwordwijzigingsrequetsvan hem uit :)

Laat het um nog eens proberen, en anders naar gathering@tweakers.net mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
Jaymz schreef op 31 juli 2002 @ 00:56:
Passworden restten kan ik niet, maar ik zie wel dat z'n emailadres nog gewoon stam15@SoftHome.net is, en alleen op dat adres komen de passwordwijzigingsrequetsvan hem uit :)

Laat het um nog eens proberen, en anders naar gathering@tweakers.net mailen :)
Hij heeft al meerdere keren naar gathering@tweakers.net gemeeld, en hij heeft inmiddels ook al 15 keer zo'n pass request gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gebruikt hij een spamfilter oid? Dan is de mail waarschijnlijk daar blijven steken - kijk eens in de prullebak.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 11:02
Bij deze een bedankje voor de hulp. De crew heeft mijn emailaders gewijzigd naar een adres waarop wel de GoT mails binnen kwamen. Waarom het op SoftHome niet werkt weet ik niet...

Bij deze evven bedankt aan ruudie en jaymz voor de hulp

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness