Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
welk OS heb je? er zijn wel patches te downloaden op http://www.mydivaplayer.com/HTML/support.html
win xp, maar dacht daar juist geen drivers voor nodig waren
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
nee klopt 
maareh... waarom moet je dan drivers installen en uninstallen enzo? Hij zou em zo als verwisselbare HD moeten zien ...
Probeer het nog eens opnieuw op een andere usb poort... wil met mijn agfa cam wel eens helpen als het wat fucked up was
maareh... waarom moet je dan drivers installen en uninstallen enzo? Hij zou em zo als verwisselbare HD moeten zien ...
Probeer het nog eens opnieuw op een andere usb poort... wil met mijn agfa cam wel eens helpen als het wat fucked up was
mja, heb alle poorten nu geprobeerd, en bij elke doet ie hetzelfde
Tja, ff je HD formateren ofzo en dan winxp er ff opnieuw installeren
.. dan werkt ut wel
Verwijderd
Moet je de speler uit laten staan en daarna aansluiten. Ik zou eerst de USB kabel in USB port steken, daarna in de speler. Soms windows ziet hem niet.
Verwijderd
Volg die stappen van Sandu, als het niet helpt formatteer je internal memory door:
|<< +>>| ingedrukt te houden en op > || (playknop) te drukken
hier kan het geformatteerd worden en vaak herkentie hem dan ook beter...
|<< +>>| ingedrukt te houden en op > || (playknop) te drukken
hier kan het geformatteerd worden en vaak herkentie hem dan ook beter...
wat formateert ie dan? die 32mb? of het stuk waar de firmware op staat?
ik zal het es ff proberen, kom zo wel ff met m'n bevindingen
Verwijderd
De firmware zelf heeft een functie datie formatteert dus dat kan het niet zijn 
Het is de 31 Mb, 1MB is gereserveerd voor de firmware, die is beveiligd (vraag me alsjeblieft niet hoe)
Het is de 31 Mb, 1MB is gereserveerd voor de firmware, die is beveiligd (vraag me alsjeblieft niet hoe)
ik heb er ook een en bij mij herkent ie hem ook soms wel soms niet, soms geeft ie ook schrijffouten, maar dat kan aan mijn (ouders) pc/usb liggen (mobo uit 1996
)
ik had laatst nog maar 28 mb beschikbaar, ff chkdsk gedaan had ik weer 32...
ik had laatst nog maar 28 mb beschikbaar, ff chkdsk gedaan had ik weer 32...
hrm, dat formateer gedoe helpt niet echt
ff proberen of ik niet gewoon via m'n digitale camera mp3's op m'n cf card kan zetten...
check ff het diva topic 
misschien kunnen we daar beter doorgaan?
misschien kunnen we daar beter doorgaan?
allang begonnen met spemmen
Pagina: 1