Toon posts:

Xbox aansluiten op netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Search werkt niet, Google niet echt iets duidelijks gevonden...

Hoe sluit je je Xbox aan op een netwerk? Dus ik doe dat dan met een UTP-kabel naar de hub, dan naar m'n PC. Maar dan gebeurd er niet veel bij network connections (WinXP). Heb je daar speciale programma's voor nodig? En kan je ook klooien op de HD (en dan vooral muziek erop zetten)?

Btw, wat is die Xbox modderfokking vet (heb een PS2, Xbox en GC nu, dus ik weet waar ik over praat), Rallisport Challenge is echt super mooi. Raar dat vooral racespellen ver op de PC vooruit lopen (bijv. GT3). Halo is ook wel vetjes.

Verwijderd

www.xbconnect.com is iets voor jou

oooh wat is de nieuwe forum VET!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, lekker he dat quick reply-en?

Even die link uit sjekken.

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

twi

Je ziet je Xbox niet in het netwerk, je kunt niet schrijven naar de harde schijf. Je kunt de harde schijf ook niet vervangen, aangezien Microsoft via Xbox Live je console can checken en de partitietabel kan resetten. Je kunt er extern dus niets op zetten of wat mee doen. Ook modificeren zal naar horen zeggen gecontroleerd kunnen worden (BIOS-check, Software(Dashboard)-check, partitiegrootte-check, filetype-check). Het enige wat je kan doen is je Xbox nu in je hub pluggen en via GameSpy gaan online gamen. Mits je een redelijke breedbandverbinding hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar was ik al achter... Maar iemand op Xbconnect zei dat het wel kon als je je Xbox gemod had?

Verwijderd

ah, had je vraag niet goed gelezen, ik dacht dat je online wou gamen, voor naar je hd te schrijven heb je idd een modchip(zelf heb ik de OpenXbox/BioXX en ben er heeeeel tevreden mee) + EvolutionX nodig
zoek maar eens op kazaa ofzo naar evolutionX en op www.xbox-scene.com or www.xboxhacker.net naar meer info
Pagina: 1