Toon posts:

midway game onderweg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heum woorden schieten me tekort, een beeld zegt toch meer dan 1000 woorden kijk hier maar!! _/-\o_ :9~

ps: vergeet geen doekje op je klavier te leggen, om kortsluitingen te voorkomen!! :P

http://gamespot.com/games...s/0,10870,2875925,00.html

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

WOW VET!! (ik wil eerste zijn :))
Dat water.. Pff ziet er egt :9~ uit :D

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01 08:22

ZiegoM

Yammie R1

ziet er nice uit maar wat is de bedoeling??
zeeslag?

[edit]
xie het al, lijkt me wel een kewl spel jah :P

[ Voor 0% gewijzigd door ZiegoM op 30-07-2002 23:25 . Reden: foutje ]

\_Specs_/

Verwijderd

Topicstarter
ZiegoM.tk schreef op 30 juli 2002 @ 23:24:
ziet er nice uit maar wat is de bedoeling??
zeeslag?

[edit]
xie het al, lijkt me wel een kewl spel jah :P
A tactical naval game that will let players re-create famous and hypothetical naval battles from World War II

Als ze de gameplay op het niveau van hun graphics krijgen dan zitten we goed! :*)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
OMFG check z'n water
zo helder, schoon en mooi is het nergens in Nederland :P

ziet er goed uit, hopelijk wordt de gameplay ook goed

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 22-01 08:04
hm kan aan mij liggen...maar ik vind het er maar brak uitzien...nice textures wel.
maar het lijkt net of die boot daar niet in het water ligt.

net zoiets als die ouwe Bond films...lekker in een auto rijden met een leuke diafilm als weg op de achtergrond

Steam: CatBearCow

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Bartjeuhz schreef op 31 juli 2002 @ 21:44:
hm kan aan mij liggen...maar ik vind het er maar brak uitzien...nice textures wel.
maar het lijkt net of die boot daar niet in het water ligt.

net zoiets als die ouwe Bond films...lekker in een auto rijden met een leuke diafilm als weg op de achtergrond
Dat vind ik nou ook!

Weet je hoe dat komt? Die pixel shading (waarmee ze dit water maken) is gewoon ZO'N geavanceerde feature, dat het niet in de rest van een spel past. Dat zag je ook bij Morrowind: ook al zet je alle detail op max, het water correspondeert op de één of andere manier niet met de rest van de omgeving. De lucht is absoluut het slechtste van de screenshots. Het is net als in de Half-Life engine gewoon een bitmap die op de achtergrond geplakt is...

In deze screenshots is de balans zoek.

Zijn nog meer mensen het hier mee eens?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bartjeuhz
Captain Pervert schreef op 31 juli 2002 @ 21:49:
[...]
Dat vind ik nou ook!

Weet je hoe dat komt? Die pixel shading (waarmee ze dit water maken) is gewoon ZO'N geavanceerde feature, dat het niet in de rest van een spel past. Dat zag je ook bij Morrowind: ook al zet je alle detail op max, het water correspondeert op de één of andere manier niet met de rest van de omgeving. De lucht is absoluut het slechtste van de screenshots. Het is net als in de Half-Life engine gewoon een bitmap die op de achtergrond geplakt is...

In deze screenshots is de balans zoek.

dat is wat ik bedoel...het is net of de omgeving een soort foto is...en dat ze dat schip er maar in geplakt hebbe :O

beetje dom dat ze dat zelf niet zien,,,ik bedoel.....als ik het zou kunne....was ik niet tevreden geweest met dat resultaat

Verwijderd

Jezus dat is echt mooi :9~

Verwijderd

En ik maar denken dat het water in Morrowind ongelovelijk mooi is :9~ _/-\o_

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Captain Pervert schreef:
[...]
Jep. Contrast tussen water en lucht is enorm. Totaal geen sprake van geleidelijke "blending" bij/van de horizon. Atmosfeer is ook overduidelijk een statische bitmap. Haalt de grafische kwaliteit dramatisch naar beneden imho.

• Bartjeuhz
ok,...om ff een kleine indruk te geven hoe het misschien wat beter was geweest....heb ik SNEL wat in elkaar geflanst om te laten zien hoe ik het zou wille zien (in welke trend in ieder geval ;))

Orgineel:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/072902/midway_screen001.jpg
Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/bootje2.jpg

ziet er niet uit maar je begrijpt vast wat ik bedoel....contrast anders...en te overdreven strakke waterlijn

Verwijderd

zijn dit ingame plaatjes ??

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Bartjeuhz schreef op 31 juli 2002 @ 22:11:
ok,...om ff een kleine indruk te geven hoe het misschien wat beter was geweest....heb ik SNEL wat in elkaar geflanst om te laten zien hoe ik het zou wille zien (in welke trend in ieder geval ;))

Orgineel:
afbeelding
Nieuw:
afbeelding

bovendien mogen de textures op de boot anders....kijk nou die zijkant....veel te egaal grijs
Jouw gephotoshopte plaatje doet het niet...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bartjeuhz
klopt hij werkt niet...kom door chello....(zie post Telefonie/internet ;))

iemand een idee waar ik em kan zetten?

• spokje
  • Laatst online: 25-01 15:32

• Bartjeuhz
ok gelukt.....ik edit em ff ;)

• spokje
  • Laatst online: 25-01 15:32
Ja idd, zo past ie er beter in, denk alleen wel dat ie nu zinkt :P

• Bartjeuhz
mja kijk.......op het plaatje is het redelijk bewolkt.......en die boot in het origineel....staat VOL in de zon...beetje dom |:(

Pagina: 1