Hey allemaal , ik heb dus een K7t-Pro , en nou begon ie een paar maanden geleden ineens (out of the blue , geen harde waren wijziging of OS wijziging) uit te vallen, scherm weg , LAN weg , hdd + cd-rom weg en power en hdd lichtje blijven branden (lcd valt stil) en als je em dan uit zet via power disconnect of 4 sec power off knop. En weer wil booten --> zelfde toestand en 4 rode ledjes.
Maar na een kwartier power off doet ie het weer , ik dacht thermisch , maar na xtra koeling en lcdin de gaten houden bleek dat niets ( niet boven de 40 graden)
Dus ik mailen en msi bordje opsturen , zij stuurde een andere , zelfde probleem , proc + ram + video + hdd etc allemaal in andere getest , geen problemen, weet IEMAND wat dit kan zijn?? Misschien een acpi probleem oid??
alvast dank
Maar na een kwartier power off doet ie het weer , ik dacht thermisch , maar na xtra koeling en lcdin de gaten houden bleek dat niets ( niet boven de 40 graden)
Dus ik mailen en msi bordje opsturen , zij stuurde een andere , zelfde probleem , proc + ram + video + hdd etc allemaal in andere getest , geen problemen, weet IEMAND wat dit kan zijn?? Misschien een acpi probleem oid??
alvast dank