Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Is opzich niet legaal, maar je hebt het spel WEL legaal dus lijkt me toch geen erg grote misdaad.. ik weet ook niet 100% zeker of het gaat werken, misschien zit er een taal dinges in gebouwd dat het tegenhoud als je een engelse install hebt en een duitse play-cd.. maar je kan het proberen
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Das wel legaal hoorpossamai schreef op 30 juli 2002 @ 22:27:
Is opzich niet legaal, maar je hebt het spel WEL legaal dus lijkt me toch geen erg grote misdaad..
(Spel werkt toch met een SN/CD-key ?)
Wat moet ik dan zeggen? Hé Westwood doe mij ff de engelse audio- en tekstbestanden, want ben zo dom geweest om naar Mofrika te gaanSerial-X schreef op 30 juli 2002 @ 22:39:
ga es ff bij westwood vragen&klagen, helpt misschien wel
Ok zal het maar gaan proberen dan, maar denk niet dat mijn verzoek gehonoreerd (wat een duur woord) zal worden.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ja klopt valt dan natuurlijk onder back-up voor eigen gebruik, geniaal!M@NIC schreef op 30 juli 2002 @ 22:46:
[...]
Das wel legaal hoor
(Spel werkt toch met een SN/CD-key ?)
<Iemand enig idee waar ik deze kan downloaden (url) of welk iso-bestandje ik moet hebben bij Edonkey, want daar zullen dan natuurlijk ook wel Duitse versie circuleren is immers Duits
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 12:23 . Reden: Warezrequest: ow en mail. ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Moet ik weer een dikke 3,5 uur in de auto zitten en de reden dat ik naar Mofrika ben geweest was om ff goedkoop hardware te shoppen en heb toevallig Renegade meegenomen. Dus ik ben eigenlijk het liefst opzoek naar een andere optie dan weer terug te moeten naar Mofrika, maar ja als er niets anders opzit...Serial-X schreef op 30 juli 2002 @ 22:51:
Hmm.. ga dan terug naar Mofrika en geef je Renegade terug. Ga met het geld een engelse versie halen
We hebben nog wat te goed van onze aller aardigste oosterburenGerco schreef op 30 juli 2002 @ 22:53:
En jij denkt dat ze geld teruggeven voor software? Het mag dan Mofrika zijn, maar ze zijn daar ook niet stom hoor...
Verwijderd
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Ik ga nu dan maar opzoek naar een iets minder legale versie, want ben niet van plan Westwood nog eens te sponsoren
STUFU hl2
Natuurlijk moet je wel alles wat bij de Duitse versie zat opsturen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
vast wel iemand die hem voor je wil copyen, anders ben ik er wel toe bereid.
volgens mij is het niet illegaal, want je hebt immers voor het spel betaalt.
ik ben wel benieuwd hoe WW er op gereageerd heeft..
Verwijderd
WW zal niks doen, want zij zijn alleen developers. Voor marketing, distributie en whatever moet je bij EA zijn. EA zit ook in Nederland, aan de Boompjes in R'dam, je zal hen eens aan moeten schrijven.
Ze hebben toen ook zo'n inruilactie gehouden met Black & White, die was helemaal in het Nederlands, en nadat zo'n 90% van de kopers gingen klagen heeft EA een inruilactie gehouden, en kon je je NL cd opsturen en kreeg je een UK-cd terug.
Verwijderd
ik zoek me ziek
please zeg ff wat dat is, en als het hier niet mag stuur maar naar ricardo.milligen@o2.nl
goed thanks
Ricardo
Koffie en meer...
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Hoe kom jij daar nou in godsnaam bij? Jij koopt de licentie die bij dat specifieke product hoort dus je mag alleen dat product gebruiken.Masselink schreef op 07 augustus 2002 @ 16:59:
Een CD is toch alleen maar een medium ? Je koopt toch eigenlijk een licentie overeenkomst ? dus mag je gewoon downloaden ?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
nou nou, je bent lekker bezig, al gezochtVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:57:
Wat is dat e-donkey eigenlijk
ik zoek me ziek![]()
please zeg ff wat dat is, en als het hier niet mag stuur maar naar ricardo.milligen@o2.nl
goed thanks
Ricardo
GoT search
E-Donkey is net zoiets als KaZaA e.d.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:57:
Wat is dat e-donkey eigenlijk
ik zoek me ziek![]()
goed thanks
Ricardo
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Het schijnt ook dat een stel gestoorde tweakers GTA3 aan het vertalen is.Clay schreef op 07 augustus 2002 @ 17:01:
In Nederland willen ze het ook regelmatig vertalenAlice had ik zo in het nederlands (alleen menu's enzo) maar daar kon je een .pk3 bestand weggooien, en dan was alles engels
Met Hohaa ging dat niet zo makkelijk. Daar heb ik nog steeds nederlandse menu's
(No offence guys.