Duitse versie van Renegade :r

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Ik was laatst in Mofrika aan het shoppen voor mijn computer loop ik voorbij het schap met spellen dus ik Renegade meegenomen, want ontbrak nog in de verzameling. Ik ben na de vele uren rijen weer thuis en stop cd1 in de dvd-speler zie ik een Duits scherm op me afkomen (ik schrikken) :X Maar wat nog erger is ze praten ook allemaal Duits en met dat schieten erbij lijkt het net WOII :+ en dat wi ik niet. Kan ik op een (legale) manier aan de Engelse audio en aan 'alles wat tekst is' bestanden komen, want dit is geen manier van doen al dat Duits. :( |:( }) :'( 8)7

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

misschien dat je een illigale install cd kan downloaden en dan die installeren... en dan om te spelen de duitse play cd er in ofzo..
Is opzich niet legaal, maar je hebt het spel WEL legaal dus lijkt me toch geen erg grote misdaad.. ik weet ook niet 100% zeker of het gaat werken, misschien zit er een taal dinges in gebouwd dat het tegenhoud als je een engelse install hebt en een duitse play-cd.. maar je kan het proberen

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 13:08
ga es ff bij westwood vragen&klagen, helpt misschien wel

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
possamai schreef op 30 juli 2002 @ 22:27:
Is opzich niet legaal, maar je hebt het spel WEL legaal dus lijkt me toch geen erg grote misdaad..
Das wel legaal hoor :)
(Spel werkt toch met een SN/CD-key ?)

• BigBart

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Serial-X schreef op 30 juli 2002 @ 22:39:
ga es ff bij westwood vragen&klagen, helpt misschien wel
Wat moet ik dan zeggen? Hé Westwood doe mij ff de engelse audio- en tekstbestanden, want ben zo dom geweest om naar Mofrika te gaan :+

Ok zal het maar gaan proberen dan, maar denk niet dat mijn verzoek gehonoreerd (wat een duur woord) zal worden.

• Serial-X
  • Laatst online: 23-01 13:08
Hmm.. ga dan terug naar Mofrika en geef je Renegade terug. Ga met het geld een engelse versie halen 8)7

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• BigBart

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
M@NIC schreef op 30 juli 2002 @ 22:46:
[...]

Das wel legaal hoor :)
(Spel werkt toch met een SN/CD-key ?)
Ja klopt valt dan natuurlijk onder back-up voor eigen gebruik, geniaal! _/-\o_

<Iemand enig idee waar ik deze kan downloaden (url) of welk iso-bestandje ik moet hebben bij Edonkey, want daar zullen dan natuurlijk ook wel Duitse versie circuleren is immers Duits |:( >

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 12:23 . Reden: Warezrequest: ow en mail. ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-01 06:56

Gerco

Professional Newbie

En jij denkt dat ze geld teruggeven voor software? Het mag dan Mofrika zijn, maar ze zijn daar ook niet stom hoor...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• BigBart

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Serial-X schreef op 30 juli 2002 @ 22:51:
Hmm.. ga dan terug naar Mofrika en geef je Renegade terug. Ga met het geld een engelse versie halen 8)7
Moet ik weer een dikke 3,5 uur in de auto zitten en de reden dat ik naar Mofrika ben geweest was om ff goedkoop hardware te shoppen en heb toevallig Renegade meegenomen. Dus ik ben eigenlijk het liefst opzoek naar een andere optie dan weer terug te moeten naar Mofrika, maar ja als er niets anders opzit...

• BigBart

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Gerco schreef op 30 juli 2002 @ 22:53:
En jij denkt dat ze geld teruggeven voor software? Het mag dan Mofrika zijn, maar ze zijn daar ook niet stom hoor...
We hebben nog wat te goed van onze aller aardigste oosterburen :+

Verwijderd

Ik heb nog een Duitse versie van 'SimCity I'; ook zo'n miskoop. Had ik destijds bij de Mediamark gekocht hier net over de grens in Zuid-Limburg. Maar jah.... tijdens het installeren kwam ik er ook op een vreselijke manier achter. :+ Uiteraard bleef in het spel niks gespaard en waren de stemmen zelfs nagesynchroniseerd op een nog slechtere manier als op het Homeshopping network op TeeVee; mond bewoog al enzo terwijl het geluid er nog niet was. Eigelijk gewoon mega-belachlijk allemaal maar jah ;) , ik heb 'em toch maar gespeeld aangezien ik geen zin had om weer helemaal terug te gaan en ik toch vrij weinig kans van slagen had om geld terug te krijgen. :P

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 18:24

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Mijn broertje had per ongeluk op eDonkey de Duitse versie gedownload :P. Was trouwens de moeite van het downloaden niet eens waard (vond ik).

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Tja, je moet ook nooit software kopen in Duitsland, dat soort dingen hoor je te weten. Alles wat je daar koopt is Duits gesproken, en indien nodig zwaar gecensureerd. Ik was laatst ook op vakantie in Mofrika, en toen ben ik ook maar met een grote boog om alle software heengelopen, omdat ik toch wist dat ik daar niks kon kopen.

• BigBart

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Dit was dus een goede les: Koop nooit maar dan ook nooit software in Duitsland

Ik ga nu dan maar opzoek naar een iets minder legale versie, want ben niet van plan Westwood nog eens te sponsoren ;)

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

misschien zeggen tegen WW dat je het liever in engels speelt in verband met dingen uit de geschiedenis })

STUFU hl2

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:21
Je moet gewoon een emailtje naar WW toesturen waarin je de situatie uilegt en vraagt of ze jou de Engelse versie toesturen als jij hun jouw Duitse versie toestuurd. Moet denk ik niet echt problemen geven.

Natuurlijk moet je wel alles wat bij de Duitse versie zat opsturen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Koop ook geen software in Frankrijk :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ich habe ein kado fur dich, ha! (I've got a present for ya, ha!) Om 8)7 van te worden lijkt me dat.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 13:28
copyeer hem gewoon van iemand en gebruik je eigen cd key. opgelost!
vast wel iemand die hem voor je wil copyen, anders ben ik er wel toe bereid.
volgens mij is het niet illegaal, want je hebt immers voor het spel betaalt.

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

hoe is het afgelopen?
ik ben wel benieuwd hoe WW er op gereageerd heeft..

Verwijderd

Ah, das ist ja ein toller Witz, oder?

WW zal niks doen, want zij zijn alleen developers. Voor marketing, distributie en whatever moet je bij EA zijn. EA zit ook in Nederland, aan de Boompjes in R'dam, je zal hen eens aan moeten schrijven.

Ze hebben toen ook zo'n inruilactie gehouden met Black & White, die was helemaal in het Nederlands, en nadat zo'n 90% van de kopers gingen klagen heeft EA een inruilactie gehouden, en kon je je NL cd opsturen en kreeg je een UK-cd terug.

Verwijderd

Wat is dat e-donkey eigenlijk
ik zoek me ziek 8)7
please zeg ff wat dat is, en als het hier niet mag stuur maar naar ricardo.milligen@o2.nl
goed thanks

Ricardo

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 11:49

Masselink

Voor de dorst

Een CD is toch alleen maar een medium ? Je koopt toch eigenlijk een licentie overeenkomst ? dus mag je gewoon downloaden ?

Koffie en meer...

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

In Nederland willen ze het ook regelmatig vertalen :( Alice had ik zo in het nederlands (alleen menu's enzo) maar daar kon je een .pk3 bestand weggooien, en dan was alles engels :D Met Hohaa ging dat niet zo makkelijk. Daar heb ik nog steeds nederlandse menu's :(

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:21
Masselink schreef op 07 augustus 2002 @ 16:59:
Een CD is toch alleen maar een medium ? Je koopt toch eigenlijk een licentie overeenkomst ? dus mag je gewoon downloaden ?
Hoe kom jij daar nou in godsnaam bij? Jij koopt de licentie die bij dat specifieke product hoort dus je mag alleen dat product gebruiken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Eraser127
  • Laatst online: 25-01 10:42

Eraser127

Nijkerk

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:57:
ik zoek me ziek 8)7
please zeg ff wat dat is, en als het hier niet mag stuur maar naar ricardo.milligen@o2.nl
goed thanks

Ricardo
nou nou, je bent lekker bezig, al gezocht :?

Google
GoT search

My Discogs

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:57:
ik zoek me ziek 8)7
goed thanks

Ricardo
E-Donkey is net zoiets als KaZaA e.d.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Clay schreef op 07 augustus 2002 @ 17:01:
In Nederland willen ze het ook regelmatig vertalen :( Alice had ik zo in het nederlands (alleen menu's enzo) maar daar kon je een .pk3 bestand weggooien, en dan was alles engels :D Met Hohaa ging dat niet zo makkelijk. Daar heb ik nog steeds nederlandse menu's :(
Het schijnt ook dat een stel gestoorde tweakers GTA3 aan het vertalen is. :P >:)

(No offence guys. :>)
Pagina: 1