Assume there are no rules and it's one big free for all
Grand Prix Legends (vergeten, maar dankzij SpeedAddict wist ik het weer)
Recent ben ik ook opnieuw begonnen met TOCA 2 online (helaas is m'n vaste tegenstander op reis
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Best een leuke spel maar wel wat moeilijker als de autosportspellen.
Weet iemand of ik met dit spel online kan multiplayeren. Ik ben geen NASCAR fan. Vind het een beetje saai om rondjes te rijden en te slipstreamen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je moet eerst vertellen wat je zoekt in een racespel. Wil je een potje racen (Need for Speed) of wil je realistisch rijden met zweet in je handen (Grand Prix Legends, Nascar 4 of 2002).
De meeste menesen vinden GPL en N2002 veel te moeilijk. Het zijn dan ook meer simulaties dan spellen en om een beetje goed te worden zul je weken moeten oefenen, sleutelen en dingen uitproberen.
Je klinkt als iemand die daar geen zin in heeft en even een no-nonsense potje wil racen op internet - dan zou ik echt voor Need for Speed Porsche 2000 gaan ofzo. Dat heb je binnen no-time onder de knie en dat is een stuk leuker dan alsmaar gefrustreerd uit de bocht jakkeren (of niet eens uit de pits te kunnen komen).
Je hebt zeker ook geen stuur - trust me, dan hoef je niet eens aan GPL of N2002 te beginnen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
ToCa 2 online?????????? Kan dat ook?Fuelke schreef op 30 juli 2002 @ 21:59:
NASCAR Racing 2002, maar daar moet je echt wel van houden.
Grand Prix Legends (vergeten, maar dankzij SpeedAddict wist ik het weer)
Recent ben ik ook opnieuw begonnen met TOCA 2 online (helaas is m'n vaste tegenstander op reis*hint*hint*)
Toca2 is een hele goeie autogame, en GrandPrix3 is een hele goeie F1.
Weet iemand een goeie chatbox ofzo waar je ip's uit kan wisselen en online Superbike2001 kan spelen?
Voor Toca2 mag ook wel
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Indien interesse, ICQ en zo staat in profile
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik heb wel een stuurtjeCaptain Pervert schreef op 31 juli 2002 @ 02:56:
Je moet eerst vertellen wat je zoekt in een racespel. Wil je een potje racen (Need for Speed) of wil je realistisch rijden met zweet in je handen (Grand Prix Legends, Nascar 4 of 2002).
De meeste menesen vinden GPL en N2002 veel te moeilijk. Het zijn dan ook meer simulaties dan spellen en om een beetje goed te worden zul je weken moeten oefenen, sleutelen en dingen uitproberen.
Je klinkt als iemand die daar geen zin in heeft en even een no-nonsense potje wil racen op internet - dan zou ik echt voor Need for Speed Porsche 2000 gaan ofzo. Dat heb je binnen no-time onder de knie en dat is een stuk leuker dan alsmaar gefrustreerd uit de bocht jakkeren (of niet eens uit de pits te kunnen komen).
Je hebt zeker ook geen stuur - trust me, dan hoef je niet eens aan GPL of N2002 te beginnen.
En ik vind NFS een te simpel spel. Misschien ga ik GPL een proberen.
Verwijderd
Heel competitief als je de arcade laps doet tegen elkaar
Wat ook lachen is, is een potje Insane !
Dat is echt gemaakt om in multiplayer mode te racen.
Je hebt daarin ook game-types als Capture the Flag etc.
Erg lachen en is nog een best aardig race-spel ook.
NFS Porsche is wel aardig vind ik, maar niet zo spannend op multiplayer gebied.
TOCA2 is ook wel lachen, maar inmiddels wel een beetje verouderd...
wel HEEL VEEL fun
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Dit dus.
WTF is insaneVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 11:38:
Colin Mc Rae 2.0 is ook super om via internet (of LAN) tegen iemand anders te spelen !
Heel competitief als je de arcade laps doet tegen elkaar
Wat ook lachen is, is een potje Insane !
Dat is echt gemaakt om in multiplayer mode te racen.
Je hebt daarin ook game-types als Capture the Flag etc.
Erg lachen en is nog een best aardig race-spel ook.
NFS Porsche is wel aardig vind ik, maar niet zo spannend op multiplayer gebied.
TOCA2 is ook wel lachen, maar inmiddels wel een beetje verouderd...
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
OMGWTF is insane![]()
[This space is for rent]
Google gebruiken
dude, Insane is een van de kewlste race games voor fun die er is
links:
http://www.gameindustry.com/reviews/010402insane.asp
http://www.gamesdomain.co...reviews/mar00/insane.html
http://www.codemasters.co...ormat=&name=Insane&genre=
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ondertussen heb ik MotoGP voor de pc van iemand geleend maar het geluid hangt in de game. Alles draait gewoon en het geluid gaat hangen heel erg irritant.
Is er iemand die dit ook heeft?
De geluidskaart driver heb ik ook al geupdate dus ik weet het niet meer. Ik kan ook geen update pacht vinden voor MotoGP
of nog beter, open even een nieuw topic
zo te zien is er een nieuw topic
heb het hier over Insane btw
[ Voor 0% gewijzigd door Kr44nVogel op 01-08-2002 20:57 . Reden: onduidelijk reply ]
hoi
Verwijderd
PC versie komt pas in het najaar
Aangezien het van de makers van Colin McRae 2.0 en Insane is moet het haast wel super gaaf worden !
Verwijderd
is echt onwijs goed online om eens lekker een beetje in 50 's sfeer
auto's op te kopen en te tweaken en dan online mee te racen om dan geld te winnen om dan nog betere wagens te kopen en om daarna je oude auto door te verkopen of gewoon pink te slippen dus je auto in zetten in pink slip drag racing
aleen erug shit dat het P2P is