[SGI] IRIX 6.5

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-01 23:48
Wie kan me alsjeblieft uit de brand helpen. Ik ben op zoek naar IRIX 6.5 voor een SGI O2+. Ik heb alle veilingsites, 2e handssites etc. afgezocht maar ik kan 'm nergens vinden. Wie heeft er zo'n set liggen? Lieftst origineel (backups mogen ook :X ).

(SGI Nederland heb ik nog niet geprobeerd, die bewaar ik als laatste redmiddel).

(Jaja, ik moet het eigenlijk bij Vraag & Aanbod zetten op de frontpage, maar hier haal ik waarschijnlijk een groter resultaat).

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 13:08
gewoon SGI bellen. Als je echt een O2+ hebt, zit er ook een licentie voor Irix bij. Dan moet je gewoon even je machine-id doorgeven.

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
Er zijn nog aardig wat mensen die klooien met oude SGI bakken (heb zelf een indigo 2)
en er zijn ook genoeg mensen die nog wat oude cd's hebben liggen en die verkopen voor een paar tientjes.
Heb een keer iedereen op marktplaats.nl die ook op zoek was naar irix cd's een mailtje gestuurd of zij ze al hadden. Kreeg van een paar mensen cd's aangeboden van gratis tot zo'n 100 gulden geloof ik.

Alleen crashte mijn pc een dag of drie later, was ik zijn e-mail kwijt en heb er sinds dien niks meer aan gedaan. Maar Moraal van het verhaal. Er is nog een groep gebruikers die die spullen wel hebben, je moet ze alleen zien te bereiken.

[ Voor 0% gewijzigd door PostbodeSiemen op 31-07-2002 00:58 . Reden: typo ]

Verwijderd

CrusaderNoR schreef op 30 juli 2002 @ 21:27:
Wie kan me alsjeblieft uit de brand helpen. Ik ben op zoek naar IRIX 6.5 voor een SGI O2+. Ik heb alle veilingsites, 2e handssites etc. afgezocht maar ik kan 'm nergens vinden. Wie heeft er zo'n set liggen? Lieftst origineel (backups mogen ook :X ).

(SGI Nederland heb ik nog niet geprobeerd, die bewaar ik als laatste redmiddel).

(Jaja, ik moet het eigenlijk bij Vraag & Aanbod zetten op de frontpage, maar hier haal ik waarschijnlijk een groter resultaat).
Ik heb wel IRIX 6.4 voor je...... als je me met wat zaken kunt helpen zou ik dat wel prettig vinden

• -=*skilla*=-
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 13:54
Hoi Victor. heb je die irix zet nog heb hier een O2 staan maar heb alleen de overlays

all people are wise untill they speak

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Na inmiddels meer dan een jaar vast niet, en de kans is ook vrij groot dat ie dit niet leest, want in zijn profiel lees ik het volgende: Laatste bezoek 30-10-2002 10:38
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.