Toon posts:

AMD 2000+ BOXED 75 graden met deze hitte!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Mijn Asus A7V333 (zie specs) gaf mij vanmiddag aan dat de CPU TEMPERATUUR 75 graden was. Ik schrok me een hoetje, omdat dat wel erg heet is :D.
Ik heb alleen een BOXED koeler. Geen casefans. Erg onverstandig denk ik?
Wat is nu wijs. Om een nieuwe KOELER op de CPU te zetten. Of om een CASEFAN er bij te nemen. Of allebij? Of misschien alleen koelpasta?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Ik zou eerst gaan voor de casefans, want zonder heb je totaal geen airflow. Die boxed koelers zijn over het algemeen wel goed. En het is nu ook wel extreem warm, wat is btw je normale temp? Post volgende keer ook ff in het goeie forum.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses. Ik wist niet dat het in MOBO PROSESSORS EN GEHEUGEN moest.. kan iemand verplaatsen? Btw ik heb nu (het koelt af) 64 graden gem. Ik wil toch zowieso maar even een casefan kopen dan want met dat warme weer je cpu grillen lijkt me ook niks.. Thanks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 21:22:
Mijn excuses. Ik wist niet dat het in MOBO PROSESSORS EN GEHEUGEN moest.. kan iemand verplaatsen? Btw ik heb nu (het koelt af) 64 graden gem. Ik wil toch zowieso maar even een casefan kopen dan want met dat warme weer je cpu grillen lijkt me ook niks.. Thanks.
Ik zou er twee nemen: intake en outtake.
Hij moest btw in die hard koeling 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 21:46:
[...]

Ik zou er twee nemen: intake en outtake.
Hij moest btw in die hard koeling 8)7
intake outtake ?? was da :o ..

Ik heb er niet zo heel erg veel verstand van

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 16:07
Lees effe topic door over de asus a7v333 (Groot Asus A7V333 Topic). Mijne is bij deze hitte ook idle 65 graden, terwijl ik 200 euro uit heb gegeven aan casefans, coolers etc. Het is gewoon de asus die de temps erg hoog aangeeft. Maak je niet ongerust. Mijn record is 77 graden.

Verwijderd

eentje voorin (intake) die de lucht naar binnen zuigt. Eentje achterin (outtake) die de warme lucht naar buiten blaast.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 21:48:
[...]
intake outtake ?? was da :o ..

Ik heb er niet zo heel erg veel verstand van
Ga jij eerst maar eens ff wat topics door lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 22:04:
[...]

Ga jij eerst maar eens ff wat topics door lezen.
waarom ?? als ze het me uitleggen is dat toch goed.. ik dacht al zoiets.. nu weet ik het al.. tx

Verwijderd

Topicstarter
Brakius schreef op 30 juli 2002 @ 22:01:
Lees effe topic door over de asus a7v333 (Groot Asus A7V333 Topic). Mijne is bij deze hitte ook idle 65 graden, terwijl ik 200 euro uit heb gegeven aan casefans, coolers etc. Het is gewoon de asus die de temps erg hoog aangeeft. Maak je niet ongerust. Mijn record is 77 graden.
aha.. maar het is toch wel verstandig om een CASEFAN te nemen .. want die heb ik niet ik heb alleen een boxed fan.. ik koop morgen gewoon ff casefan en dan zien we wel..

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Met die boxed fan en verder egen extra fans is 75 graden niet vreemd. (met dit weer dan he)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
(jarig!)
bel je pc zaak, en vraag of je gewoon zo moet laten. als ze nee zeggen moeten ZIJ er wat aan doen, en anders kan je iig garantie afdwingen (denk ik)

Verwijderd

Topicstarter
thettes schreef op 30 juli 2002 @ 23:11:
bel je pc zaak, en vraag of je gewoon zo moet laten. als ze nee zeggen moeten ZIJ er wat aan doen, en anders kan je iig garantie afdwingen (denk ik)
ik heb ze gebeld.. ze zeggen dat je beter koelertje er bij kan nemen jah.. met dit weer dan.. ik koop er morgen eentje.. btw ik heb zelf pc samen gesteld dus die vergeten :o .. bedankt voor jullie hulp.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier niet, zie ook Groot Asus A7V333 Topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.