Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ziet er inderdaad goed uit.
Alleen doet de search het niet (zal wel disabled zijn ivm load?)
Alleen doet de search het niet (zal wel disabled zijn ivm load?)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Geeft deze veer een mooi plekkieFreakertje schreef op 30 juli 2002 @ 21:07:
Ook niet geheel onbelangrijk: De algemene FAQ is een stuk beter van opzet, ik heb hem ff kort bekeken en ik kan maar 1 ding zeggen: voortreffelijk! Alles wat je moet weten overzichtelijk neergezet, en voor de diepgang een aantal links gebruikt. Perfect!
Ik denk dat ie zo veel vaker gelezen zal worden door de nieuwe users
Goed werk hoor..... inderdaad HULDE
Money for nothin' and your chicks for free
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Ja: Hulde! De laatste schoonheidsbugjes zullen er een dezer dagen wel uitgevist worden (Search E.D.)
Ik ga me iig goed vermaken wederom (en smakelijk lachen op al die noobs met echte noobvragen
)
* Aetje zal lief zijn
Ik ga me iig goed vermaken wederom (en smakelijk lachen op al die noobs met echte noobvragen
* Aetje zal lief zijn
Forget your fears...
...and want to know more...
Uh, een tag voor google search, maar die andere zoekmachines dan?
En de algemene faq is idd overzichtelijker.
En de algemene faq is idd overzichtelijker.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Quick reply = handig!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Ik ben vast een conservatieve kortzichtige dombo als ik zeg dat ik Topix (op het eerste gezicht) relaxter vond werken qua layout e.d.
Ook staan de gele (oudere) en rode (nieuwere) topix door elkaar.
Maar ja, het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Ook staan de gele (oudere) en rode (nieuwere) topix door elkaar.

Maar ja, het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Het heeft me even wat moeite gekost om dit topic te vinden (en dus niet een nieuwe te openen met hetzelfde doel), maar ik kan niet anders zeggen dan : HULDE!
De "HK"-proeftijd stemde mij wat pessimistisch, omdat deze als "load-test" bedoeld was.. Nu was de "load" op die server(s) niet echt representatief (lijkt mij) , maar de snelheid viel bij mij toen al erg tegen. Ik vreesde het ergste, op het moment dat de rest van GoT erbij zou komen, maar ik kan alleen maar constateren dat ie supahdupah lekker loopt !! WOEI!
De "HK"-proeftijd stemde mij wat pessimistisch, omdat deze als "load-test" bedoeld was.. Nu was de "load" op die server(s) niet echt representatief (lijkt mij) , maar de snelheid viel bij mij toen al erg tegen. Ik vreesde het ergste, op het moment dat de rest van GoT erbij zou komen, maar ik kan alleen maar constateren dat ie supahdupah lekker loopt !! WOEI!
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Woei!, goed gedaan!
Eindelijk een nieuw forum, tijd dat ik dan maar weer eens wat meer ga GoT-en.
De overstap had imho iets beter getest kunnen worden misschien, voornamelijk dat met InnoDB enzo vond ik nogal vreemd. Maar hoe en wat daarvan horen we later nog wel een keer verwacht ik.wHiTeRaZoR schreef op 31 juli 2002 @ 01:06:
Woei!, goed gedaan!
Verder werkt het ok. Sorteren van posts laat hier en daar nog wel te wensen over maar dat is allang gemeld.
offtopic:
Tijs, pleur je ICQ eens aan
Tijs, pleur je ICQ eens aan
mooi gedaan pages hebben nog zo snel geladen echt top
Verwijderd
Pagina 8 van de .planBooster schreef op 31 juli 2002 @ 01:17:
[...]
De overstap had imho iets beter getest kunnen worden misschien, voornamelijk dat met InnoDB enzo vond ik nogal vreemd. Maar hoe en wat daarvan horen we later nog wel een keer verwacht ik.
De beschrijving van de tekst was andere geinterpreteerd door de users dan men verwachtte
* bazs2000 gaat voor zijn GoT-altaar staan.
Hulde
[Ali mode]
R - E - S - C - E - P - T
[/Ali mode]
[/Ali mode]
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1