Ehm wil zelf ook beginnen met 3ds max, als ik bv iets in elkaar knutsel heb je ook textures nodig maar maken jullie die allemaal zelf, en zo ja hoe en zo nee hoe
Zelf maken, foto's gebruiken, van texture CD's afhalen. Je kan zelfs met een beetje gezoek zelf wel wat goede op internet vinden [google]downloadable textures for 3d Max[/google]. Maar zelf bewerken is meestal wel nodig, dus ...
|{ brrr }] |
en bij 3d studio max zitten natuurlijk een hoop textures, plus een resource CD met onder andere hele mooie textures, models, alle tutorial-files, etc
Nu maar hopen dat hij een officiele versie heeft 
Je zal ook nog aan de slag moeten met een grafisch programma (Adobe Photoshop, Paint Shop Pro). Zodat je zelf mooie textures kan maken.
Je zal ook nog aan de slag moeten met een grafisch programma (Adobe Photoshop, Paint Shop Pro). Zodat je zelf mooie textures kan maken.
Verwijderd
Gewoon zelf maken, is eigenlijk best wel heel erg makkelijk als je het een beetje doorhebt 
En veel artikelen lezen op sites als www.gfxartist.com , www.insidecg.com , en ga zo maar door..
ik zal maar niet te veel spammen
En veel artikelen lezen op sites als www.gfxartist.com , www.insidecg.com , en ga zo maar door..
ik zal maar niet te veel spammen
Textures... ik vind het nog steeds het mooiste om GEEN textures te gebruiken.
Gewoon chrome maken etc vind ik veel interessanter
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Wat ik dan gedaan heb aan 3d is dan niet veel geweest, maar textures zijn meestal goed te vinden met Google oid, of zelf maken...
Gewoon intypen war het op moet lijken in Google, en dat nog eventueel wat verder bewerken. En anders gewoon met Photoshop oid aan de slag gaan...
Gewoon intypen war het op moet lijken in Google, en dat nog eventueel wat verder bewerken. En anders gewoon met Photoshop oid aan de slag gaan...
... ja als je alleen mecha zooi wil maken, maar een chrome boom ziet er toch wat minder uitFragNeck schreef op 31 juli 2002 @ 00:38:
Textures... ik vind het nog steeds het mooiste om GEEN textures te gebruiken.
|{ brrr }] |
en zoek ook es naar texporter, handige plugin voor max om een mooie map te maken, waarna je zelf in photoshop aan de slag kan
Ik vraag me eigenlijk af waarom je begint bij de textures, Tommilio. In het begin zul je toch alleen maar turorials zitten te doen en zitten te experimenteren, in eerste instantie niet eens met materials, want primitives en modelling zijn waar 3d-en begint. En als je dan in een tutorial toch texturing tegekomt, dan worden de benodigde textures vaak gewoon meegeleverd.
Dus begin gewoon te MAXen en maak je pas druk over textures op het moment dat je ze daadwerkelijk tegen het lijf loopt.
Dus begin gewoon te MAXen en maak je pas druk over textures op het moment dat je ze daadwerkelijk tegen het lijf loopt.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Als je beetje engels kan, kun je hier aardig (bijna oneindig) wat tutorials vinden ---> http://www.freecfm.com/c/clickit2day ook voor andere doeleinden, ps menu knop werkt niet (zit ook niks achter trouwens) ..
Pagina: 1