8 bitterballen = 1 byterbal
oh en nog een (omdat een nieuw topic beetje overbodig is)
Bij de FAQ staan 2 linkjes:
Bij de FAQ staan 2 linkjes:
Dit moeten natuurlijk zijn:
code:
1
2
3
| [TOPIC=221082]De organisatie "achter" GoT.[/TOPIC] en [TOPIC=223979]De Banrichtlijnen.[/TOPIC] |
en nog eentje: De geboortedatum staat niet in de user-profile..
(Te kleine melding om ook een topic over te openen... jullie zullen de handen voorlopig wel vol hebben
, RESPECT
)
(Te kleine melding om ook een topic over te openen... jullie zullen de handen voorlopig wel vol hebben
Nog meer te doen... de pref "Toon laatste berichten" lijkt niet te werken
Lijkt wel offik aan het bughunten ben 
[CM] Gratis Coolermaster case stickers.
Geeft dit resultaat (ook clickable):
[CM] Gratis Coolermaster case stickers.
Geeft dit resultaat (ook clickable):

ik zie dat de geboortedatum er wel staat... zojuist toegevoegd of bennik blind ?
Dit alles op IE 6.0.2600 @ WinXP Pro
Nog een.. in een eigen topic van mij, stuk php-code gepost in php-tags... nu zijn alleen de enters weg... Een fout bij het parsen of is dit fout gegaan bij het omzetten?
[PHP] 404 bij sommige vars
[PHP] 404 bij sommige vars
Eeste post:
Daar stonden eerst de tweakers.net headlines, die hebben we eventjes weggehaald, maar de headers staan er nog, zal de kolomnamen ook even weghalen (totdat we de headlines weer terugzetten)
Post 2 : Dat is aan de faq-bijhouder
Post 3 : Is er.
Post 4 : Bij mij wel... bij posten van een reply zie ik eronder een lijst van msges
Post 5 : Gefixt
Post 6 : Nee toch echt niets veranderd
Post 7-8 : na
Post 9 : Dit is een fout in de conversie topix->react, weet niet wat de plannen ermee waren
Daar stonden eerst de tweakers.net headlines, die hebben we eventjes weggehaald, maar de headers staan er nog, zal de kolomnamen ook even weghalen (totdat we de headlines weer terugzetten)
Post 2 : Dat is aan de faq-bijhouder
Post 3 : Is er.
Post 4 : Bij mij wel... bij posten van een reply zie ik eronder een lijst van msges
Post 5 : Gefixt
Post 6 : Nee toch echt niets veranderd
Post 7-8 : na
Post 9 : Dit is een fout in de conversie topix->react, weet niet wat de plannen ermee waren
nada aka zilch, formerly known as zip
er is een edit knop hoor 
post 9: can't fix, sorry...
post 9: can't fix, sorry...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.