Toon posts:

Zakelijk abonnement O2 op eigen rekening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De zakelijke abonnementen van o2 zijn zeer aantrekkelijk voor mij, zeker vanwege officezone. Ik wil 2 of 3 telefoons (1 voor mij en 1 voor vriendin en dan met officezone) :)

Via o2 ben ik er al achter dat alle telefoons die via 1 bedrijf worden aangeschaft, van 1 rekening nummer betaald moeten worden. Maar ik wil dat graag dan wel van mijn eigen rekening nummer doen.

Kan dit, of moet het perse een rekening op naam van het bedrijf zijn? Heb jij misschien al wel een o2 zakelijk abbo voor prive, en hoe heb je dat geregeld? Doen ze moeilijk, of is het zo te regelen?

Verwijderd

Ik zou zeggen www.o2.nl
Neem contact op met één van onze servicemedewerkers:

Persoonlijk

Abonnementen:
Direct nummer: 0800-444 4444
Via de mobiele telefoon: 1200
Vanuit het buitenland: +31 626 00 1200
Prepay:
Direct nummer: 0900-120 1200
Via de mobiele telefoon: 1200
Vanuit het buitenland : +31 626 00 1200

Zakelijk

Direct nummer: 0800-5555555 :P

Verwijderd

je moet het geld van de rekening van het bedrijf af laten boeken, omdat het om een zakelijke aansluiting gaat. O2 gebruikt ook de contactgegevens van het bedrijf. Als deze dus niet overeen komen met de bankgegevens zal je niet worden geactiveerd.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als je een zakelijk abonnement besteld zul je altijd minimaal met een KVK nummer moeten komen, en zeer waarschijnlijk wordt de eis gesteld dat je de rekeningen betaald worden van een rekening die op naam van het bedrijf staat.

Als prive-persoon een zakelijk abonnement afsluiten wordt dus een lastige kwestie, wat niet zo verbazingwekkend is :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb 'm zonder KVK-nummer: ik oefen namelijk een vrij beroep uit (Waar je geen kvk-nummer voor nodig hebt dus). Dan hoef je alleen een BTW-nummer op te sturen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zoiets al verwacht ja... Nouja dan maar op rekening van het bedrijf, alleen dat terug betalen steeds zou ik liever niet doen.

[edit]
nog 1 vraag, als alles van 1 rekening betaald moet worden, krijg je dan wel de kosten per abbo (per sim dus)? Of alles op 1 hoop?

Verwijderd

Dit is alleen wel zwaar illegaal. Je mag namelijk geen zaken aanschaffen en dan doorverkopen tegen medewerkers voor de kost prijs. Je ontduikt hiermee namelijk de btw. Bij een eventuele controle van de fiscus kun je behoorlijk nat gaan. Bv bedrijf met 200 medewerkers dat de laatste 2 jaar 300 computers heeft gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:55:
Dit is alleen wel zwaar illegaal. Je mag namelijk geen zaken aanschaffen en dan doorverkopen tegen medewerkers voor de kost prijs. Je ontduikt hiermee namelijk de btw. Bij een eventuele controle van de fiscus kun je behoorlijk nat gaan. Bv bedrijf met 200 medewerkers dat de laatste 2 jaar 300 computers heeft gekocht.
Dan betaal ik wel btw, op 5€ kan dat er nog wel af hoor. Maar het is al bijna geregeld, dus het komt wel in orde. En de kennis van belasting zit wel goed bij een belastingadviseur :P
Pagina: 1