ik vind toch echt maar 17 postings met jouw userid in de database? hoeveel had je er?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Zucht. Deze user heet "Onno ", geen "Onno". Spaties *maken* uit hoor.

update posts set user = 2624 where user = 2602;
delete from users where id = 2602;
Dank u.
update posts set user = 2624 where user = 2602;
delete from users where id = 2602;
Dank u.
Jullie willen wel in alles Android nadoen he? En half-af produkt opleveren dat absoluut niet afdoende getest is, propvol domme bugs zit (veelal ook nog bugs die *ook* in Topix gezeten hebben en waar je dus bedacht op had kunnen zijn), vol met ongeldige HTML zit, en nu kan het niet reageren op bugreports ook al aan het lijstje toegevoegd worden.
Als je niet wilt reageren op bugs moet je geen bugforum (waarom geen normale bugtracker a la bugzilla overigens? werkt stukken fijner) in het leven roepen. Dat brengt nou eenmaal werk en verplichtingen met zich mee. Of je iets wilt fixen of niet is een ander verhaal, maar reageren is het minste wat je kunt doen.
Overigens gaat niet alleen inloggen fout, ook bij het zoeken naar posts van user "Onno" krijg je alleen de posts van user "Onno " te zien.
Als je niet wilt reageren op bugs moet je geen bugforum (waarom geen normale bugtracker a la bugzilla overigens? werkt stukken fijner) in het leven roepen. Dat brengt nou eenmaal werk en verplichtingen met zich mee. Of je iets wilt fixen of niet is een ander verhaal, maar reageren is het minste wat je kunt doen.
Overigens gaat niet alleen inloggen fout, ook bij het zoeken naar posts van user "Onno" krijg je alleen de posts van user "Onno " te zien.
ik kom hier asap op terug, even overleggen met een dbadmin
kees heeft inmiddels apollo van extra charsets voorzien maar het heeft nog niet geholpen.
apollo vind idd 2 records op 'onno' maar onze lokale server vindt er maar 1 (met enkel een maand of wat oudere database)
we proberen het asap op te lossen.
apollo vind idd 2 records op 'onno' maar onze lokale server vindt er maar 1 (met enkel een maand of wat oudere database)
we proberen het asap op te lossen.
Ik wil de nick "Onno " wel hernoemen, ben je er ook vanaf.
Elk begin is moeilijk, zeker met nieuwe forumsoftware op GoT, overigens, op Topix bugs wordt nooit gereageert, hier krijg je iig nog reacties.
Dit is overigens een "overgeërfde topix-bug" en heeft weinig met react zelf te maken.
Je zeurt, er wordt even niet op je gereageert (maybe omdat er andere, meer users betreffende bugs zijn?), en je flamed er meteen op los.Onno schreef op 05 augustus 2002 @ 14:42:
Jullie willen wel in alles Android nadoen he? En half-af produkt opleveren dat absoluut niet afdoende getest is, propvol domme bugs zit (veelal ook nog bugs die *ook* in Topix gezeten hebben en waar je dus bedacht op had kunnen zijn), vol met ongeldige HTML zit, en nu kan het niet reageren op bugreports ook al aan het lijstje toegevoegd worden.
Elk begin is moeilijk, zeker met nieuwe forumsoftware op GoT, overigens, op Topix bugs wordt nooit gereageert, hier krijg je iig nog reacties.
Dit is overigens een "overgeërfde topix-bug" en heeft weinig met react zelf te maken.
[ Voor 0% gewijzigd door Kees op 07-08-2002 11:16 . Reden: typo ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dank je. En realiseer je de volgende keer voordat je zoiets wilt gaan zeggen dat dat een doodsteek is voor het professioneel overkomen op anderen, door de totale minachting die eruit spreekt voor de mening van een ander.Je zeurt,
Van mij mag je, maar slim is het niet.
Sorry, maar ruim 5 dagen kun je met goed fatsoen geen 'even' meer noemen.er wordt even niet op je gereageerd
Ik verwacht daarom ook niet dat er onmiddellijk een fix is, maar *wel* dat er er gereageerd wordt. Het is zo makkelijk om gewoon even te zeggen "Hee ja, dat is een bug. We zullen er naar kijken.".(maybe omdat er andere, meer users betreffende bugs zijn?)
Leg jij niet elke erg negatieve post over tw.n of got uit als een flame?en je flamet er meteen op los.
Nee, ik ga niet lopen slijmen om iets gedaan te krijgen, en gewoon vragen werkt nog slechter. Als je binnen een redelijke tijd gereageerd zou hebben was die post er nooit gekomen.
Daar heb ik het volste begrip voor. Maar je kunt je hetzelf ook nodeloos moeilijk maken door dingen niet grondig van te voren te testen. En daar heb ik geen begrip voor.Elk begin is moeilijk, zeker met nieuwe forumsoftware op GoT,
Pas nadat ik 'flame' ja.overigens Topix bugs wordt nooit op gereageerd, hier krijg je iig nog reacties.
In Topix werkte het goed. (Topix erbij halen is sowieso complete onzin, dit accountje komt nog uit de UBB-tijd)Dit is overigens een "overgeërfde topix-bug"
Verder zou ik chem even willen quoten:
Het ligt dus aan Apollo('s configuratie). Niet de schuld op anderen afschuiven.apollo vind idd 2 records op 'onno' maar onze lokale server vindt er maar 1
Dat heb ik ook niet gezegd. Of de bug nou in MySQL, React of PHP zit is totaal niet interessant. Het gaat erom dat het samen als geheel goed moeten werken.en heeft weinig met react zelf te maken.
Of je doet wat ik eerder al suggereerde. Ik hoef helemaal geen tweede account te hebben.Ik wil de nick "Onno " wel hernoemen, ben je er ook vanaf.
Overigens lost dat alleen mijn probleem op, niet de bug.
Zullen we dit maar als afgehandeld aanschouwen, mocht meneer Onno nog iets willen zeggen tegen kees of iemand anders: er is een mogelijkheid om te mailen.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()