The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Mistakes are proof that you are trying...
cd blabla
./configure
make
su root
make install
ps, zie ./configure --help
voor parameters
en als het gedownloade bestand een tar.bzip is, moet je de parameters van tar veranderen
[edit]
# rpm -i python-devel-1.5.2-35.i386.rpm
only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM
error: python-devel-1.5.2-35.i386.rpm cannot be installed
[edit2]
Damn, die dependencies blijven maar in een cirkel naar elkaar wijzen. Ik kom er niet uit
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Je rpm is te oud. Ik denk dat je of rpm updaten, of een nieuwe redhat pakken (hetgeen me sowieso geen slecht idee lijkt).paus_j_p2 schreef op 30 juli 2002 @ 21:02:
Ouwe redhat 6.1, is dat genoeg?
[edit]
# rpm -i python-devel-1.5.2-35.i386.rpm
only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM
error: python-devel-1.5.2-35.i386.rpm cannot be installed
[/
Als ik in Windows XP de computer aan het domein wil toevoegen krijg ik de melding dat:
Er is geen toewijzing uitgevoerd tussen accountnamen en beveiligings-ID's
Maar dat begrijp ik dus niet wat hiermee bedoeld wordt.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Om hiervoor nou een boek te kopen
Maar weet iemand hoe ik het Security-ID kan instellen?
Use the search luke!
Maar jah, dat boeit me ook eigenlijk niet.
Ik kan je alleen vertellen dat die link verwijst naar het boek wat je gewoon in *.pdf formaat kan DOWNLOADEN om daar vervolgens een heel simpel antwoord uit te halen
Krijg jij je brood ook altijd in stukjes gesneden en gesmeerd van mama.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Maybee we are alone... After all.
Vervolgens:
Lokaal beleid -> Beveiligingsopties
Lid van Domein: gegevens in beveiligd kanaal digitaal coderen of ondertekenen (Altijd)
UITSCHAKELEN
Thats all
Ontzettend bedanktPenguinPower schreef op 31 juli 2002 @ 03:12:
Configuratie scherm -> Systeembeheer -> Lokaal beveiligingsbeleid
Vervolgens:
Lid van Domein: gegevens in beveiligd kanaal digitaal coderen of ondertekenen (Altijd)
UITSCHAKELEN
Thats all
http://bovendelft.xs4all.nl/linux/samba_windows2000.phpTomaat schreef op 30 juli 2002 @ 23:29:
Ik meen dat win2k en winxp niet op een samba pdc kunnen aanmelden...
Nou ik heb het uitgeschakeld en gereboot maar ik krijg nog steeds...PenguinPower schreef op 31 juli 2002 @ 03:12:
Configuratie scherm -> Systeembeheer -> Lokaal beveiligingsbeleid
Vervolgens:
UITSCHAKELEN
Thats all