Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Creative Jukebox 3 van iemand overgekocht. NU kreeg ik hem vandaag binnen, dus ik meteen testen hij had er nog mp3tjes opstaat dus ik luisteren maar vondt het nix, ik allemaal gedelete op de computer en toen nieuwe mp3 getransporteert. Ik sluit playcenter 3 af en zie weer gewoon beeld op mijn mp3 speler. Ik doe de usb kabel eraf en ik kan er nix meer op, hij is gewoon vastgelopen in het menu, dus ik ff gewacht als hij niet vanzelf uitging niet dus. Ik accu eruit gehaald en hij starte opnieuw op, teon zei hij iets van nieuwe libary en dan updaten. Dat deed hij en toen een blauw scherm en dat was het.

Ook al reset ik hem toch zovaak hij start op ik zie EAX staan en daarna een blauw scherm en dan doet hij nix meer.

Wat is er mee aan de hand ??

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het onduidelijk nederlands maar ik kon van woede niet goed meer typen

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Ik heb hier geen ervaring mee eigelijk. Maar als je die usb kabel aansluit? vind de computer die speler dan wel? Enneh, je hebt toch wel eerst die hardware ff verwijderd uit dat menu-tje rechtsonder in windows ... onder winxp heet dat "Hardware veilig verwijderen". Het icoontje is zo'n grijs vlakje met een groen pijltje erop.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
o.O ik heb alleen PlayCenter3 afgesloten en toen de usb kabel eraf gehaald.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij vindt hem niet als ik hem aansluit. Ik kom gewoon niet in het menu.

Verwijderd

Topicstarter
En kan de nieuwste firmware niet downloaden??

• Vrieskist
tja .. ermmm ... kan je em niet resetten ofzo op een of andere manier?

Ik weet het ook niet. Is er niemand met zo'n ding? Misschien kan je creative eens mailen ofzo ?

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 17:42
beste wat je kunt doen is Creative ff mailen.

der zit geen hard reset knop ofzo op de jukebox :/

Verwijderd

Topicstarter
Jaguar645 schreef op 31 juli 2002 @ 02:31:
beste wat je kunt doen is Creative ff mailen.

der zit geen hard reset knop ofzo op de jukebox :/
De man waar ik hem van gekocht had, had mij gebeld en die zei dat het een echte harde reset was wat ik dus een aantal keren had gedaan :? Toen hij hem naar mij opstuurde deed hij het nog wel goed. Hij d8 in het ergste geval dat de OS eraf was maar hoe ik dat gedaan had snapte hij dan ook weer niet.

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 10:39

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Er zit idd een reset knop aan de achterkant....

Wat ik zou doen is hem opnieuw formateren. Haal de battery en voeding er maar eens uit, zet die er weer in en houd de stop knop GELIJK in gedrukt. Zodra het Creative logo verschijnt de stop knop los laten en dan op play drukken. Je komt dan in het service menu en kan je hdd formateren of cleanen.....

Bovendien zou vind ik Playcenter echt K*t software om mp3tjes mee te uploaden. Ik gebruik nu noTmad explorer van red chair software...

Betere software om je muziek te beheren op je jukebox 3 is er niet !!!

Verwijderd

Topicstarter
En als ik hem geformateerd heb, wat dan?? Dan heb ik toch geen OS meer :?

• Vrieskist
ik denk dat het OS op een apart stukje geheugen staat... soort bios zeg maar.... en als je gaat formateren dan leeg je HD (waar de mp3s op staan)

Denk ik :D zoals ik al zei, ik heb weinig verstand van deze dingen :D

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik de voeding eruit halen :?

Verwijderd

Topicstarter
PenguinPower schreef op 31 juli 2002 @ 03:01:
Er zit idd een reset knop aan de achterkant....

Wat ik zou doen is hem opnieuw formateren. Haal de battery en voeding er maar eens uit, zet die er weer in en houd de stop knop GELIJK in gedrukt. Zodra het Creative logo verschijnt de stop knop los laten en dan op play drukken. Je komt dan in het service menu en kan je hdd formateren of cleanen.....

Bovendien zou vind ik Playcenter echt K*t software om mp3tjes mee te uploaden. Ik gebruik nu noTmad explorer van red chair software...

Betere software om je muziek te beheren op je jukebox 3 is er niet !!!
DIt lukt me dus echt niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer :)_ :) :) !!!!! Ik moest reload OS doen en daarna firmware update doen :)

• Vrieskist
Gefeli :)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

edit knop zit er niet voor niets ;)

gelukkig is het toch goed gekomen :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1