Toon posts:

Soldier of Fortune II Multiplayer leuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik speel al tijdje de single player van Soldier of Fortune II. Ik vind het wel leuk spel en wil ook graag de Multiplayer gaan spelen. Ik heb een illigale versie. Ik wil dus eerst weten of de multiplayer leuk is en leuk blijft. Dan ben ik pas bereid om het orgineel te kopen zodat ik online kan spelen. Dus graag jullie meningen over de multiplay versie van SoF2.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik heb een tijdje de demo versie gespeeld, die was opzich wel lachuh !
Ach, als je de sp leuk vond zal je de mp ook wel leuk vinden denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 20:55:
Ik heb een tijdje de demo versie gespeeld, die was opzich wel lachuh !
Ach, als je de sp leuk vond zal je de mp ook wel leuk vinden denk ik.
Thanks.. Maar er zijn geen rocket launchers ?? wel 1 ding waarmee je 5 granade's kan af vuren maar verder niks ? Is er een leuke communitie net zoals counter-strike.nl ? En zijn er veel cheaters |:( ?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:55

Sport_Life

Solvitur ambulando

Download dan gewoon de multiplayer demo :) (of loop naar de winkel en jat een multikey :+ )

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

eMAeRCe schreef op 30 juli 2002 @ 21:29:
Download dan gewoon de multiplayer demo :) (of loop naar de winkel en jat een multikey :+ )
Die dingen staan op de boekjes en de boekjes liggen ergens anders :X

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
ik vind de multi-player van SOF2 eerlijk gezegd geen zak aan
er zijn veel betere 1st person shooting games om online te spelen ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Ow ja :'( triest figuur..

stelen van bedrijven is fout, maar die kunnen het nog wel hebben. Maar stelen van individuen vind ik echt zwaar triest van je dat je er uberhaupt maar aan denkt.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-01 12:42
Bosmonster schreef op 30 juli 2002 @ 22:51:
[...]
stelen van bedrijven is fout, maar die kunnen het nog wel hebben. Maar stelen van individuen vind ik echt zwaar triest van je dat je er uberhaupt maar aan denkt.
Helemaal mee eens.

Ik vind zelf SP niet zó maar MP vind ik wel zeer leuk :) Hoewel ik het aantal maps en de kwaliteit van de maps een beetje tegen vind vallen. Ik zit zelf in een clan en we hebben nu 20 matches ofzo gespeeld en de meeste verloren, maar t blijft best verslavend :) Ik geef toe dat het concept niet erg origineel is, maar ze hebben het in ieder geval goed uitgevoerd :)

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-01 12:42
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 20:56:
[...]
Thanks.. Maar er zijn geen rocket launchers ?? wel 1 ding waarmee je 5 granade's kan af vuren maar verder niks ? Is er een leuke communitie net zoals counter-strike.nl ? En zijn er veel cheaters |:( ?
In MP kan je (standaard) niet de Grenade Launcher of de RPG gebruiken, en dat is maar goed ook want die verstoren de balans nog al :( Je kan ze wel aanzetten en er zijn servers die ze aan hebben, maar ik vond dat zelf geen fijne ervaring:) Qua community, mja er zijn wel wat sites maar nog niet echt groots. Op www.clanbase.com spelen ongeveer 200 clans in ladders en er is een sof2 forum waar ik vaak zit :)

Oh en mijn eigen eigen clan met een mini community dan misschien ;)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Rival24

I'll Be Back

Bosmonster schreef op 30 juli 2002 @ 22:51:
[...]

Ow ja :'( triest figuur..

:+ en hij regeert ook meteen serieus ook :P :+

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Hij is cool, met name snipen is lekker moeilijk en in dit spel werkt camouflage dus echt, maps zijn lekker uitgebreid maar ook weer niet te groot.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een tijdje de sof2 demo online gespeeld. Je hebt wel een rocket launcher, das het probleem niet.

Het is alleen wat saai, zo gauw je elke keer eerste staat (doordat je heel het level uit je hoofd kent). Ik vind Deatmatch over het algemeen niet meer boeiend, maar probeer eerst even de mp demo. Misschien vind jij het wel leuk.

Verwijderd

wie herinnerd zich nog het uitkomen van RTCW.. waar de key ook zo goed weg gestopt was :) :D

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 10:06:
wie herinnerd zich nog het uitkomen van RTCW.. waar de key ook zo goed weg gestopt was :) :D
Ik weet nog wel wanneer RTCW is uitgekomen. De key was niet goed weggestopt, maar dat maaktte ook niet uit, aangezien je zelf die key had ingevoerd.

Bij dat spel had je trouwens ook een legale key nodig om op internet te spelen (die heb ik ook gekocht en ik speel meestal alleen de demo, die is het leukst).

Verwijderd

erg goeie ervaring met SoF2MP, vooral infiltration en ilimination 8-)

(en als ik ooit iemand een serial zie overschrijven in een winkel mag ie mooi een kunstgebit aanschaffen, serieus, dat is een naaistreek die je niet bij mij in de buurt moet flikken)

Verwijderd

wwillem schreef op 31 juli 2002 @ 10:10:
[...]
Ik weet nog wel wanneer RTCW is uitgekomen. De key was niet goed weggestopt, maar dat maaktte ook niet uit, aangezien je zelf die key had ingevoerd.

Bij dat spel had je trouwens ook een legale key nodig om op internet te spelen (die heb ik ook gekocht en ik speel meestal alleen de demo, die is het leukst).
ja, maar een verkoper wou mij een open doso verkopen, toen zei ik ook.. ne eik wil 2 gesealde doosjes

Verwijderd

[Edit]

Sorry, uhm ja het is zeker wel leuk!!
Alleen als die steeds voor het kistje gaan wordt ik gek van 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 20:56:
[...]
Is er een leuke communitie net zoals counter-strike.nl ?
rofl :D

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja ga elkaar lekker aansporen tot het jatten van dingen. Hoe zou jij het vinden als je een spel voor 50 Euro koopt en je key blijkt niet te werken? Ga je terug naar de zaak, "ja jammer meneer".

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 10:47 . Reden: flame verwijderd ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

dinictus: gedraag je.

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik zelf vind SOF2 multiplayer echt zuigen. Ben nml al een tijdje een SOF 1 fanaat en dan is sof2 echt niks. De grootste oorzaak is gewoon de snelheid. Dit is zo traag vergeleken met sof.

wat betreft tournements die zullen nu wel redelijk opgang komen.

Hier bijv http://www.sof2.jolt.co.uk/

en de aller grootste sof1 leaque http://www.total-carnage.com/index.php
Gaat ook beginnen met een SOF2 leaque.

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het spel nu al biijna 2 maanden en ik heb het alleen nog maar on-line gespeelt omdat het gewone spel niet wil werken. :(

Multiplayer is leuk, alleen zijn er te weinig servers voor "Elimination" en "Capture the flag".

Krankzinnige muziek vind je hier.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik vind sp niet leuk maar mp wel. Vooral de nieuwe gamemode is leuk. Ik ga met m'n broer via de minilan altijd leuk spelen, ik bedenk dan vaak wat we gaan doen en hoe. Wat we nu doen is een kleine generated map night helemaal donker. Allebij lopen we dan met onze termalvision en mp5, echt grappig :P zie ik mijn broer zo heen en weer lopen zoeken naar mij :P En dan ga ik sneaky opeens op em schieten en dan achter steen zitten, komtie me zoeken, echt leuk :P :) wat ook leuk is 1vs1 ak47 dat roelt..

Verwijderd

Topicstarter
thanks .. ik denk dat ik eens de demo ga spelen.. Als die me bevalt wil ik wel een echte versie kopen.. een gesealde jah . .dus dat me key 100% werkt..

Verwijderd

Ik heb dus SoF2 al online gespeeld is best wel leuk heb SP nooit gespeeld want dat vind ik altijd al snel vervelen maar tegenwoordig speel ik SoF2 niet meer. Anders raak ik teveel uit MoHaa ;).

Verwijderd

Topicstarter
heb net ff de demo gespeeld.. ligt het nu aan mij of zijn er zo weinig servers?? en laggen ze allemaal ? ?alles zit zowat vol .. :D heb even kunnen spelen.. ging me allemaal ff te snel om te leren :D omdat ik meteen afgeknald werd enzo.. :P

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik zeg wat iedereen denk dus jouw "gedraag je" accepteer ik met genoegen. :)

Ik zit zelf ook weleens te sof2 muti-en. Wat me opvalt is dat er plaatsen zijn waar bv een machinegeweer of een ander goed wapen ligt, soms ook nog in combinatie met een vest o.i.d. Veel gasten vinden het leuk om hier te blijven hangen en te wachten op iedereen die erop af komt.

Met het mes alleen kom je ook echt heel ver. Anyway, ik vind het wel de moeite waard hoor!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
maar zijn er meer servers dan bij de demo versie ? ? of zijn die apart?? dus demo en multiplayer appart?? want de demo versie had maar weinig servers

Verwijderd

nou nee, ik vond 1 player al boring, en 2 player is (zo mogelijk) nog erger...

maarja das mijn mening... :)

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:33:
nou nee, ik vond 1 player al boring, en 2 player is (zo mogelijk) nog erger...

maarja das mijn mening... :)
Singleplayer ben ik mee eens. Ik speel sowieso shooters amper singleplayer.
Maar de multiplayer is best relax. Alleen is er nog een beetje een schaarste aan nieuwe maps. Maaar bij deze raad ik je hem aan. O-)

Specs

Pagina: 1