Omelette du fromage!
file heet pldecal.wad, daar word die in opgeslagen
je zou CS-Tuner kunnen proberen
http://www.greensoftline....a=English&product=CSTuner
zit Spray paints, decals, sprites installers in.
weet niet of t werkt, heb t zelf nog niet geprobeerd.
je zou CS-Tuner kunnen proberen
http://www.greensoftline....a=English&product=CSTuner
zit Spray paints, decals, sprites installers in.
weet niet of t werkt, heb t zelf nog niet geprobeerd.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Is niet wat hij zoekt denk ik...
[n00b modus]
Je moet ff een scriptje schrijven dat als je van naam veranderd in bijv: "Lethal Brulaap" je pldecal.wad wordt geswapt uit een andere folder ?
[/n00b modus]
[n00b modus]
Je moet ff een scriptje schrijven dat als je van naam veranderd in bijv: "Lethal Brulaap" je pldecal.wad wordt geswapt uit een andere folder ?
[/n00b modus]
nikszolekkeralss.exe
Vanuit een andere folder kan natuurlijk altijd, probleem wordt dat ik de wads niet kan editen en dat ik niet weet wat CS edit in die pldecal.wadlikkepot schreef op 30 juli 2002 @ 20:52:
Is niet wat hij zoekt denk ik...
[n00b modus]
[/n00b modus]
Omelette du fromage!
Verwijderd
Niets, hij leest het alleenDxta schreef op 30 juli 2002 @ 21:17:
[...]
Vanuit een andere folder kan natuurlijk altijd, probleem wordt dat ik de wads niet kan editen en dat ik niet weet wat CS edit in die pldecal.wad
Je kunt ook Half-life 2x installeren.... (zou ik doen)
Batch bestand maken die pldecal.wad, autoexec.cfg en config.cfg heen en weer kopieert. Kan prima.
Als je geen batch bestand kan maken, moet je maar even zoeken op Google ofzo. Is heel makkelijk. En trouwens ook basiskennis. Niet kunnen batchen is niet kunnen computeren.
Als je geen batch bestand kan maken, moet je maar even zoeken op Google ofzo. Is heel makkelijk. En trouwens ook basiskennis. Niet kunnen batchen is niet kunnen computeren.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
wat je kan doen is het volgende:
bind "DEL" "name jouwnaam"
bind "END" "name naamvanjebroertje"
even toevoegen aan je config.cfg. het enige wat je moet doen is als jij wil spelen op "Del" drukken als je leeft en je naam wordt veranderd. Voor je broertje geldt hetzelfde alleen moet die op "end" drukken
bind "DEL" "name jouwnaam"
bind "END" "name naamvanjebroertje"
even toevoegen aan je config.cfg. het enige wat je moet doen is als jij wil spelen op "Del" drukken als je leeft en je naam wordt veranderd. Voor je broertje geldt hetzelfde alleen moet die op "end" drukken
gewoon ff doen zoals carnage zegt ja, maar of je nou logo ook kunt binden, ik dacht van wel maar ik weet niet precies hoe: google doet wonderen
STUFU hl2
Verwijderd
Captain Pervert's manier lijkt me toch beter, kan je dat batch bestandje zelfs in je startup van je windows profile klikkeren, als je opstart/inloged heb je jouw logo/naam als je broertje inloged/opstart heeft ie zijn naam/logo
Pagina: 1