Ik heb laatst deze luidsprekers gekocht (2nd hands), ik heb alleen geen tests van die luidsprekers gevonden, wel wat user - reviews. Iemand met de zelfde speakers?
Ik vindt ze errug goed klinken, mooi ruimtelijk, zeer helder in de hoge tonen en lekker strak, zeker niet te overdreven in het laag.
Ik ben ook benieuwd naar anders mans mening(en).
Kortom wat is jou ervaring met deze speakers?
Ik vindt ze errug goed klinken, mooi ruimtelijk, zeer helder in de hoge tonen en lekker strak, zeker niet te overdreven in het laag.
Ik ben ook benieuwd naar anders mans mening(en).
Kortom wat is jou ervaring met deze speakers?
