Toon posts:

Quadral Shogun MK V

Pagina: 1
Acties:
  • 1.086 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst deze luidsprekers gekocht (2nd hands), ik heb alleen geen tests van die luidsprekers gevonden, wel wat user - reviews. Iemand met de zelfde speakers?
Ik vindt ze errug goed klinken, mooi ruimtelijk, zeer helder in de hoge tonen en lekker strak, zeker niet te overdreven in het laag.
Ik ben ook benieuwd naar anders mans mening(en).

Kortom wat is jou ervaring met deze speakers?

Verwijderd

Je kunt http://www.audioreview.com proberen, ik heb persoonlijk geen ervaring met deze speakers

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2002 21:03 . Reden: url ff verbeteren ]


Verwijderd

Topicstarter
ja dat was ook de plek waar ik die user reviews heb gelezen, maar die reviews gaan over een andere versie dan de MK V want die is al wat ouder dan de huidige Shoguns die tegenwoordig een Ricom tweeter hebben (een ribbon tweeter). Die heeft de mijne niet.
Mijn speakers zien er ook anders uit dan deze(een woofer ipv twee, maar hij heeft wel en midrange speaker en de huidige niet):
Afbeeldingslocatie: http://www.quadral.com/en/aurum/shogun/res/bild.gif
Dus ik vraag me af of er mensen zijn die dezelfde versie hebben als ik, en wat hun ervaringen er mee zijn.

Verwijderd

Ik kan je alleen zeggen dat je een goeie keus hebt gemaakt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat idee heb ik ook al ja;)

Ik kan er alleen nog niet echt van genieten omdat ze nu bij mijn vriendin staan(niet aangesloten), ik ga binnenkort samen wonen en heb nu geen ruimte voor ze, helaas.
Dus ik moet nog ff geduld hebben voordat ik ze kan laten schitteren :9