Wat is de beste 300W ATX voeding??

Pagina: 1
Acties:

• 13582
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zoek een zeer Stille en goede voeding van 300Watt, ik zit te denken aan een I-Win of een Enermax, heeft iemand deze en kan uit de praktijk vertellen oftie een beetje stil is, of zijn er nog betere merken??

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 23:38

C0nscious

Mysteryman.

als je de allerstilste wilt hebben, moet je hem uit Taiwan laten overkomen.

http://www.elanvital.com.tw/products/whisper/whisper.htm

Ikzelf heb er nog geen prijsinfo over ontvangen :(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

of enermax oa te koop bij ocshop.nl

ik heb een 430 watt uitvoering en die hoor ik ook niet

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:20
430watt?? ik hoop dat dat een server is??
wat de fuck moet je met 430 op je bak?

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

koffiezetten, koelkast laten draaien, af en toe een wasje doen.. :)

Hoe zijn die AOpen 300watters eigenlijk? Iemand daar ervaring mee? Ik denk er aan om een HX08 te kopen maar ik ken die voedingen van AOpen helemaal niet.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ik heb een Aopen HX08 en deze voeding is gewoon stil, de fan van de processor maakt meer geluid dan die van de voeding.
en helemaal de van die ik voor in de kast heb zitten deze blaast er op los.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Zuigt die Aopen PSU-fan of blaast hij?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

of ie zuigt of blaast kun je zelf bepalen..
poen je voeding (VOORZICHTIG!!) en draai de fan om....

Verwijderd

Volgens de ATX specs blaast een psu-fan naar buiten. Anders staat 'ie namelijk de airflow tegen te werken.

Verwijderd

Heb anders slechte ervaring nu met die aopen hx08 voeding. Pas geleden maakte de een raar jankend geluid bij het opstarten. Dan moest ik 'm eerst ongeveer een minuut zo laten draaien en dan uit doen en opnieuw starten en dan deed die weer normaal. Best wel vaag trouwens, want nou is ie weer superstil ( nou ja stiller ). Ik heb nog garantie dus.......

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 10:50
ik heb de inwin. net binnen 106 piek. prima. lekker stil. (cpu fan maakt meer herrie dus voeding hoor ik niet)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wat voor voeding heeft die Inwin? 250 of 300watt?

De Mycom towers zijn Inwin kasten (Mijn Inwin 600 is een Mycom Big Tower uit eind '98) maar volgens de Mycom site zitten er overal 250watters in. Bel ik die lui op, zeggen ze dat er overal 300watt inzit.

Is die site nou niet geupdate of weten die lui niet wat ze verkopen? :)

Pagina: 1