Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt
(toen ik dat wou was GoT aan het updaten)
Nou het verhaal dan maar
:
Ik zat zaterdag kan misschien zelfs wel vrijdag avond zijn lekker te internetten en toen kwam ik dus op de link van de koffiemanager. Ik plaats dat grapje onder een software nieuwssubmit en die blijkt niet te verschijnen in het lijstje onder /ect
Ok ik dacht zo van dan zal het wel niet goed genoeg wezen (dat kan gebeuren)
zondag's waren er nieuwe software updates bij geplaatst dus daaraan lijde ik het vanaf
Nu kijk ik 's avonds op internet en wat zie ik daar
een koffie manager submit maar dan op een andere naam (hij/ zij kan eerder als mij zijn geweest maar ja als je het zelf zaterdag avond vrijdag
En het mooie was dat hij de zelfde tekst quote van de hcc site als dat ik dat deed (ik had er wel onder gezet dat die quote van de hcc site kwam)
Ik zou hier dus graag opheldering over hebben (ik weet dat er geen correspondentie over plaats vind maar zoiets
)
[sub] Mijn software submit had de titel "Koffiemanager"
Nou het verhaal dan maar
Ik zat zaterdag kan misschien zelfs wel vrijdag avond zijn lekker te internetten en toen kwam ik dus op de link van de koffiemanager. Ik plaats dat grapje onder een software nieuwssubmit en die blijkt niet te verschijnen in het lijstje onder /ect
Ok ik dacht zo van dan zal het wel niet goed genoeg wezen (dat kan gebeuren)
zondag's waren er nieuwe software updates bij geplaatst dus daaraan lijde ik het vanaf
Nu kijk ik 's avonds op internet en wat zie ik daar
En het mooie was dat hij de zelfde tekst quote van de hcc site als dat ik dat deed (ik had er wel onder gezet dat die quote van de hcc site kwam)
Ik zou hier dus graag opheldering over hebben (ik weet dat er geen correspondentie over plaats vind maar zoiets
[sub] Mijn software submit had de titel "Koffiemanager"
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal