Digitale Koffiemanager nieuwssubmit :(

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:50
Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt :) (toen ik dat wou was GoT aan het updaten)

Nou het verhaal dan maar :P :
Ik zat zaterdag kan misschien zelfs wel vrijdag avond zijn lekker te internetten en toen kwam ik dus op de link van de koffiemanager. Ik plaats dat grapje onder een software nieuwssubmit en die blijkt niet te verschijnen in het lijstje onder /ect
Ok ik dacht zo van dan zal het wel niet goed genoeg wezen (dat kan gebeuren)
zondag's waren er nieuwe software updates bij geplaatst dus daaraan lijde ik het vanaf

Nu kijk ik 's avonds op internet en wat zie ik daar :( een koffie manager submit maar dan op een andere naam (hij/ zij kan eerder als mij zijn geweest maar ja als je het zelf zaterdag avond vrijdag :? post :? )
En het mooie was dat hij de zelfde tekst quote van de hcc site als dat ik dat deed (ik had er wel onder gezet dat die quote van de hcc site kwam)

Ik zou hier dus graag opheldering over hebben (ik weet dat er geen correspondentie over plaats vind maar zoiets :? )
[sub] Mijn software submit had de titel "Koffiemanager"

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Ik vermoed dat die ander het toch iets eerder dan jij had gesubmit. Het kan even duren voordat een submit verwerkt wordt, maar diegene die het als eerste heeft gestuurd wordt vermeld :)

• The-Source
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 20:39:
Ik vermoed dat die ander het toch iets eerder dan jij had gesubmit. Het kan even duren voordat een submit verwerkt wordt, maar diegene die het als eerste heeft gestuurd wordt vermeld :)
JA ok het zou zo maar kunnen (kan ik niet na kijken)
Maar is het niet zo dat de nieuwssubmits meestal wel binnen een dag behandeld zijn ? (anders heb je oud nieuws :P )
En hoe zit dat met de software updates (die zijn minder belangrijk dat weet ik maar 2.5 of 3.5 dag :? )

Begrijp me niet verkeerd; ik had gewoon het vermoede dat mijn submit getrashd was en een ander met de "eer" ;) was weg gegaan

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Arno

PF5A

* Arno is niet eens voorstander van zo'n post op Tweakers.net.... beetje redelijk nutteloze info :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• The-Source
Traag schreef op 30 juli 2002 @ 21:13:
* The-Source is niet eens voorstander van zo'n post op Tweakers.net.... beetje redelijk nutteloze info :/
Daarom deed ik hem ook onder software nieuwssubmit (en toen had ik zelf nog de vraag of het nuttig was :P )

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Traag schreef op 30 juli 2002 @ 21:13:
* TumbleCow is niet eens voorstander van zo'n post op Tweakers.net.... beetje redelijk nutteloze info :/
offtopic:
mwa, ik vond deze eigenlijk juist wel de moeite waard.

Tuurlijk is het een beetje loze info, maar het is nieuws dat toch even een glimlach op je gezicht kan toveren. Belangrijk genoeg voor mij.

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 12:21

gvdh81

To got or not to got..

Idd zoals je zelf al zegt, over nieuws-submits wordt niet gecorrespondeerd... Heb je wel meer moderator punten gekregen?

offtopic:
ik wordt helemaal gek van dat ding, dat zit hier nu geinstalleerd op het werk...
Pagina: 1